|
14/8 - TomorrowLand - De Schorre, Boom (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| muffins |
Als persoon die zeer veel ( 3keer per week) in de schorre komt, moet ik ID&T wel nageven dat ze inderdaad een PRACHTIGE locatie hebben uitgekozen. Bij slecht weer zal het wel tegen steken aangezien de ondergrond van degelijke Boomse klei is:D En dat is naar het schijnt niet echt waterdoorlatend. Bij mooi weer is het er echt wel prachtig, omdat je lager zit als de rest van het landschap waardoor er merkbaar minder wind is, en de vijvers geven voldoende verfrissing. Ik had vaag ergens iets opgevangen over een camping die men in de buurt zou instaleren ( er is nog ruimte genoeg), dan valt ineens het probleem van het openbaar vervoer weg:)
Als er nog vragen zijn omtrent de locatie, het is een scheet ver, dus stel maar. |
|
|
| Kaidreas |
| hoe geraakt ge daar??? de ring van antwerpen en dan afrit tomorrowland??? :conf: |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
hoe geraakt ge daar??? de ring van antwerpen en dan afrit tomorrowland??? :conf: |
't is vlak bij mijn appartement jos, dus komt gewoon nor mij, en dan vertrekken we samen. |
|
|
| muffins |
| En anders: Ring antwerpen-> A12 naar Brussel -> afrit Boom en vanaf daar zal het wel aangegeven staan zekers:) Voor andere evenementen in de Schore ( Mano Mundo - 60.000 man) maakt men gebruik van parkings in heel de streek, vanwaar er dan om de 5 minuten pendelbussen naar het domein rijden. |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Bertn
I love techno was een commerciële en financiële flop. er was hooguit 15000 man, volgens de officiële cijfers. (het persbericht zei iets anders, om schande te voorkomen:-)) |
de afwezigen hadden ongelijk ;)
samen met TIC de beste events geweest voor mij |
|
|
| pooley |
| Wie wilt er mijn perkske komen trimmen? |
|
|
| Kaidreas |
| Dj Pavo & ronald van gelderen kom er ook nog bij (volgens dance4mation user) |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
de afwezigen hadden ongelijk ;)
samen met TIC de beste events geweest voor mij |
dat het een feesje was, dat heb ik ook al gehoord. maar dat het winstgevend was niet:toothless |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Xilver
de week ervoor Dance Valley. Damn damn damn. |
Ook mijn probleem... ik wilde NA Dance Valley op vakantie hehe... maar dit is wel vet :D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Denk niet dat het snel gaat uitverkopen. Is een nieuwe naam en een nieuw concept, bovendien is het typisch Belgisch dat de meeste pas de laatste weken/dagen voor een kaart gaan (uitzondering voor Sensation wegens de hype in NL). Vraag me af of er wel massa's nederlanders gaan komen: ze hebben daar al een drukke zomeragenda qua feestjes, slecht uur voor te komen met openbaar vervoer en is de 15de daar wel een vrije dag? |
15 augustus is bij mijn weten geen vrije dag... Maar is het overdag of 's nachts dan? Als t overdag is is dat voor de gemiddelde partyganger niet zo'n punt hoor :) |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by eieregooie
15 augustus is bij mijn weten geen vrije dag... Maar is het overdag of 's nachts dan? Als t overdag is is dat voor de gemiddelde partyganger niet zo'n punt hoor :) |
het begint om 14u en duurt tot 2uur. |
|
|
| Tutti |
| quote: | Originally posted by eieregooie
15 augustus is bij mijn weten geen vrije dag... Maar is het overdag of 's nachts dan? Als t overdag is is dat voor de gemiddelde partyganger niet zo'n punt hoor :) |
Toch wel, het is o.l.v.-hemelvaart. ;) |
|
|
|
|