|
14/8 - TomorrowLand - De Schorre, Boom (pg. 35)
|
View this Thread in Original format
| IgnazZio |
| quote: | Originally posted by BZRK
Flow niet vergeten, pleaaaase :D |
+50 :D |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Estuera
:D hehe, zowat een unofficiële beta meeting tijdens m'n set, dan zal ik extra m'n best doen.;)
iemand nog een verzoekje? |
plastic boy-live another live
of mike -massive motion, en ik ben een slaaf voor de rest van u leven :o :) |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
plastic boy-live another live
..., en ik ben een slaaf voor de rest van u leven :o :) |
Ierse, zie eens wat ik op CD heb staan :D
BTW in de Metro stond een artikel over Tomorrowland en daarin werd gezegd dat een DJ niet op een achterban kon rekenen zoals rock-muzikanten en dat dus zo'n event het vooral van de acts moet hebben om volk te lokken.
Zijn wij soms niet goed genoeg als groepies? :mad: |
|
|
| Bomar |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
BTW in de Metro stond een artikel over Tomorrowland en daarin werd gezegd dat een DJ niet op een achterban kon rekenen zoals rock-muzikanten en dat dus zo'n event het vooral van de acts moet hebben om volk te lokken.
Zijn wij soms niet goed genoeg als groepies? :mad: |
schandalig!!!
mss zeggen ze dat omdat een dj meestal platen draait van iemand anders, en dat ge daarom geen echte fan kunt zijn van wat hij draait, omdat ge van te voren nie weet wat hij draait
maar da klopt ook nie, want een dj heeft meestal toch wel een bepaalde stijl en plaatkeuze
ik ga toch wel echt voor dj's, veel minder voor de acts, al maakt het dat wel soms veel beter |
|
|
| Estuera |
De journalist die schreef dat dj's geen achterban hebben die heeft toch niet goed z'n werk gedaan. Kijk gewoon bijvoorbeeld naar de vaste club mensen die Tiesto achtervolgt, of die bij elke Armin set zijn, en zo heeft iedere dj wel z'n vaste set fans die bijna altijd daar zijn. Hoe bekender de dj , hoe meer 'vaste klanten' maar dat is met acts ook.
Enfin: Silent waves en Flow zullen er wel inzitten zondag , meer ga ik echt niet beloven want een uur is vreselijk snel voorbij als je staat te draaien. ;) |
|
|
| pooley |
Als ge een pint tegen u kop voelt wilt het zeggen, die schijven spelen !
cava? :p |
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by Estuera
Enfin: Silent waves en Flow zullen er wel inzitten zondag , meer ga ik echt niet beloven want een uur is vreselijk snel voorbij als je staat te draaien. ;) |
Ja, snap ik wel, in een uurtje kan je maar 8 à 10 platen draaien. Spijtig eigenlijk dat je maar een uur draait, maar ja een uur is beter dan niets. Ik zal dan ook immens genieten van dat uurtje :tongue2 |
|
|
| speentje |
| geniet er vooral zelf héel erg van Estuera! kijk alvast erg uit naar je set :crazy: |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Estuera
De journalist die schreef dat dj's geen achterban hebben die heeft toch niet goed z'n werk gedaan. Kijk gewoon bijvoorbeeld naar de vaste club mensen die Tiesto achtervolgt, of die bij elke Armin set zijn, en zo heeft iedere dj wel z'n vaste set fans die bijna altijd daar zijn. Hoe bekender de dj , hoe meer 'vaste klanten' maar dat is met acts ook.
Enfin: Silent waves en Flow zullen er wel inzitten zondag , meer ga ik echt niet beloven want een uur is vreselijk snel voorbij als je staat te draaien. ;) |
Palma Solane mag ook hoor ;) |
|
|
| Solar1 |
Estuera staat bij mij ook in het groot aangekruist, eerste keer dat ik hem aan t werk kan zien, en verwacht veel van mijn gouwgenoot ;)
Dus plz Jonas laat ons genieten van heerlijke uplifting, melodic trance... |
|
|
| The_G0dfather |
I have this feeling,
Armin gaat Communication spelen :D
tijdens City Parade op Versuz stage droei hij het ook
dus moet hij het echt wel op Tomorrowland ook draaien :stongue:
sry ben beetje nog steeds zooo zot van die plaat :crazy:
vooral nu ik ze hoor tijdens die ASOT |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
tijdens City Parade op Versuz stage droei hij het ook
|
lol wat voor werkwoord is me dat? :D
anyway, ze geven precies niet zo'n best weer voor zondag :conf: |
|
|
|
|