|
14/8 - TomorrowLand - De Schorre, Boom (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| Joker666 |
Diegene die ik zeker wil zien:
Jon O'Bir
Ferry Corsten
Sasha
M.I.K.E.
Sven Vath
Armin Van Buuren
Yoji Biohechanika
Ronald Van Gelderen
Fred Baker
Da's weeral te veel van 't goeie... |
|
|
| Joker666 |
Diegene die ik zeker wil zien:
Jon O'Bir
Ferry Corsten
Sasha
M.I.K.E.
Sven Vath
Armin Van Buuren
Yoji Biomechanika
Ronald Van Gelderen
Fred Baker
Da's weeral te veel van 't goeie... |
|
|
| Buoyant |
kan iemand hier een uplifting en tech-trance liefhebber warm maken voor Sasha? Hij is een goeie producer maar als DJ heb ik zo mijn twijfels of het wel mijn smaak is? Het is meer zo van: die moet ik eens gezien hebben als ik dan toch de kans heb.
Ik denk dat ik liever wat banaal ga stuiteren op Fred Baker of Luna of Pavo als dat samenvalt eerlijk gezegd. |
|
|
| pooley |
^^
altijd is leuk zo totaal u laten gaan op die hardhouse/hardstyle :)) |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Buoyant
kan iemand hier een uplifting en tech-trance liefhebber warm maken voor Sasha? Hij is een goeie producer maar als DJ heb ik zo mijn twijfels of het wel mijn smaak is? Het is meer zo van: die moet ik eens gezien hebben als ik dan toch de kans heb.
Ik denk dat ik liever wat banaal ga stuiteren op Fred Baker of Luna of Pavo als dat samenvalt eerlijk gezegd. |
Ik speel met hetzelfde idee:p Ik heb hem nog nooit bezig gehoord. Maar velen vinden hem goed dus ga ik wel naar hem luisteren. Bevalt hij mij, dan is dat zoveel te beter. Bevalt hij me niet, dan is het op naar de Black Hole / Q-dance tent:) Ik ben benieuwd! |
|
|
| Dark Apostle |
| Ik hoop dat Promo brut spul gaat meebrengen en draaien en geen dwaze hardcore aka partycore. Nu draait Promo tegengewoordig gewoonlijk wel brut, maar het kan zijn dat hij de Belgische gabber tevreden wil houden met niet al te ruw spul. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Buoyant
kan iemand hier een uplifting en tech-trance liefhebber warm maken voor Sasha? Hij is een goeie producer maar als DJ heb ik zo mijn twijfels of het wel mijn smaak is? Het is meer zo van: die moet ik eens gezien hebben als ik dan toch de kans heb.
|
Sasha speelt tegenwoordig geen echte progressive meer, maar eerder electrohouse en dergelijke. Die muziek is ook best opzwepend en energierijk bij momenten, maar het zal echt van je eigen smaak afhangen. :) |
|
|
| Kaidreas |
| ^maw dat is zo'n muziek waarvoor ge eerst al goed dronken moet zijn, zoals praktisch alle house-subgenres :) |
|
|
| DJ Sid |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
^maw dat is zo'n muziek waarvoor ge eerst al goed dronken moet zijn, zoals praktisch alle house-subgenres :) |
rofl :) |
|
|
| Bertn |
| nog iemand opgevallen hoe slecht die radioreclame van tomorrowland is? ER is precies iets misgegaan met de mastering of zo, als ge ni aandachtig luistert klinkt alles als een soort gesis...:o |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Sasha speelt tegenwoordig geen echte progressive meer, maar eerder electrohouse en dergelijke. Die muziek is ook best opzwepend en energierijk bij momenten, maar het zal echt van je eigen smaak afhangen. :) |
Ik heb toevallig laatst zijn essential mix van in mei beluisterd is dat een goede liveset referentie?
Essential Mix Sasha 22-05-2005 |
|
|
|
|