|
14/8 - TomorrowLand - De Schorre, Boom (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| Dark Apostle |
| woaaa ik hoop dat die gaat draaien zoals op Club r_AW, zalige set. |
|
|
| Push2005 |
| Zijn er eigenlijk mensen die weten hoe Fred Baker draait en is hij een aanrader ? Ik ben helemaal weg van zijn producties, ook omdat hij veelzijdig is. Zowel zijn trance als techtrance zijn goed... maar is hij een even goede dj als producer ? |
|
|
| Vadro |
| ik zal er zijn :crazy: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Push2005
Zijn er eigenlijk mensen die weten hoe Fred Baker draait en is hij een aanrader ? Ik ben helemaal weg van zijn producties, ook omdat hij veelzijdig is. Zowel zijn trance als techtrance zijn goed... maar is hij een even goede dj als producer ? |
Hij is zeker niet slecht. Van wat ik gehoord heb soms wat warrig in z'n opbouw en structuur van z'n sets, maar technisch zeker in orde :) |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Push2005
Zijn er eigenlijk mensen die weten hoe Fred Baker draait en is hij een aanrader ? Ik ben helemaal weg van zijn producties, ook omdat hij veelzijdig is. Zowel zijn trance als techtrance zijn goed... maar is hij een even goede dj als producer ? |
Ik heb hier een setje van hem en dat is zeker goed. Hij staat zeker op mijn lijstje om hem te zien op TomorrowLand.
Als je hem eens live wilt zien dan kan je hem ook steeds vinden op de Blow The Speakers-parties in de Cherry Moon. Al zal hij daar wel zijn hardere plaatjes uit de kast halen. |
|
|
| MikeVee |
Die Promo @ Sensation 2004 is hier nog te downloaden:
[[ LINK REMOVED ]]
Zal toch voor 80% hetzelfde zijn, paar nummers eruit "Bij gebrek aan beter" en "moments of silence" erin. Zijn standaard set voor grote en mainstream events. |
|
|
| lost_in_trance |
| quote: | Originally posted by Push2005
Zijn er eigenlijk mensen die weten hoe Fred Baker draait en is hij een aanrader ? Ik ben helemaal weg van zijn producties, ook omdat hij veelzijdig is. Zowel zijn trance als techtrance zijn goed... maar is hij een even goede dj als producer ? |
Hij draait trance, techtrance, hardtrance en techno. Vorige week, heb ik hem gezien toen ik in cherry moon voor blow the speakers was.
Ik heb een beetje met hem gesproken voordat hij zijn set begint.
Daar draaide hij hardtrance en techno.
Hij is waals (dat wist ik nie!):D
Zijn manier om te draaien is dichtbij van zijn producties maar dat is vooral afhankelijk van de plaats waar hij draait. Cherry Moon is een harde club dus is dat een verplichting om hard te spelen.
Aangezien Fred in black-hole tent draait, kunnen jullie je trance verwachten (All Of Us, Confirmation, La Part Des Anges,..) meer à la Tiesto
Enfin, we zullen zien.. :D |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by lost_in_trance
Aangezien Fred in black-hole tent draait, kunnen jullie je trance verwachten (All Of Us, Confirmation, La Part Des Anges,..) meer à la Tiesto |
Ik hoop het !!!
All Of Us, Confirmation, La Part Des Anges, Total Blackout, Recognition, :crazy: :crazy: :crazy: ... Wil er zeker bijzijn! |
|
|
| Pumaz |
| Ik wil dus Sasha, Sven Väth, Josh Wink, Monika Krüse, T-Quest, Felix Da Housecat, Erol Alkan, Andy Caldwell en een paar Café d'Anvers residents zien, maar of ik iemand meekrijg :( |
|
|
| FredNova |
| Josh Wink komt waarschijnlijk niet (dunno why) |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Ik wil dus Sasha, Sven Väth, Josh Wink, Monika Krüse, T-Quest, Felix Da Housecat, Erol Alkan, Andy Caldwell en een paar Café d'Anvers residents zien, maar of ik iemand meekrijg :( |
Monika Krüse en Sven Väth kunnen eventueel geregeld worden. Sasha kan ook interessant worden.
Ik zelf zou graag Yoji Biomehanika en Promo hebben gezien en gehoord :happy2: |
|
|
|
|