|
14/8 - TomorrowLand - De Schorre, Boom (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
Ik ga de lijst niet kopiëren maar ik kom ook :)
Ik moet juist nog vervoer vinden.. |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Ik ga de lijst niet kopiëren maar ik kom ook :)
|
\o/
SAMEN NAAR PROMO!!!:D |
|
|
| Pumaz |
Sorry zoeteke maar ik beuq niet die dag :o
EDIT: woohoo net gemerkt dat Andy Caldwell komt :D |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Sorry zoeteke maar ik beuq niet die dag :o
|
*trekt een pruilipje* |
|
|
| Push2005 |
| Ik ga alleszins wel eens naar Promo gaan kijken. Maar ik zal toch voornamelijk in BlackHole zitten denkek. |
|
|
| Bunz |
pff, de miserie begint eh
niemand van men vriende wilt gaan omda ze et te duur vinde. tis te hope da ik toch nog iemand mee krijg want kheb echt wel goesting.
Wa was er trouwens van Tiesto te late kome?
en wanneer kome er timetables? |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Bunz
pff, de miserie begint eh
niemand van men vriende wilt gaan omda ze et te duur vinde. tis te hope da ik toch nog iemand mee krijg want kheb echt wel goesting.
|
hopelijk zijn die dat ni naar Sensation geweest, want dat schol ook ni veel que prijs... |
|
|
| Aurélie |
| Er wordt wel veel gepraat over Promo door "niet-hardcore"-mensen. Ben toch eens benieuwd. Iemand een tip voor een represenstatieve betere set ? |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Bunz
niemand van men vriende wilt gaan omda ze et te duur vinde. |
:wtf: ik vind het net zeer goed meevallen qua prijs
nu maar te hopen dat ik erbij kan zijn.. seffes op het werk mn rooster voor volgende maand halen.
en Aurélie, verdorie mn avatar :whip: :toothless |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Aurélie
Er wordt wel veel gepraat over Promo door "niet-hardcore"-mensen. Ben toch eens benieuwd. Iemand een tip voor een represenstatieve betere set ? |
mmmmh Promo@ Sensation Black 2004
Maar vergis u niet, Promo is en blijft echt hardcore, alleen durft hij nog andere dingen te draaien dan alleen partycore (hardcore releases die makkelijk in het oor liggen), zoals Darkcore, Industrial, Hardtek, etc. Beetje zoals Luna imo, die draait ook niet puur Hardstyle in zijn sets.
Om het kort te zeggen. Promo draait gewoon interesant en heb hem nog alleen maar gehoord op opgenomen sets, nog nooit in het echt bezig gezien, dermee ik zeker wil gaan kijken
en The Third Movement (zijn eigen label) owned gewoon :toothless
PS: toch heb ik een beetje schrik dat Promo niet te "vaag" gaat durven draaien met het Belgisch publiek. J00F draaide op AIB ook Psy ipv trance en meeste mensen bolde het toen af, J00F kon echter permiteren zijn ding te doen, was toch afsluiter, Promo echter staat midden in de line-up en moet zien dat het publiek blijft plakken...dus het wordt afwachten, ik hoop echter nog steeds op een mengeling van beiden zodat iederen tevreden is en sommige mensen eens nieuwe dingen krijgen te horen ipv het gewoonlijke DHT-werk en Marc Acardipane revivals |
|
|
| Bunz |
| quote: | Originally posted by TOR
:wtf: ik vind het net zeer goed meevallen qua prijs |
ik vind da ook voor zo ne ganse dag en 6 podiums
ik doe ook enorm me best voor ze da te overtuige :) |
|
|
| Dark Apostle |
Nu ik er aan denk, kan ook zijn dat hij het varke gaat uithangen en heel bot draaien omdat hij net in België is....wij zijn toch mega kvlt :p
PS: industrial gaat hij prolly ni draaien nu ik er aan denk |
|
|
|
|