|
14/8 - TomorrowLand - De Schorre, Boom (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| FredNova |
de locatie: |
|
|
| Kaidreas |
| gaat er eigenlijk ook zo'n kermis staan??? (das toch mysteryland dat ze dat doen) khoop van wel eigenlijk... kijk eral naar uit leuke locatie... goeie dj's nu nog hopen op pokke warm weer :cool: |
|
|
| Joker666 |
Pracht lokatie!!!!
Hoop alleen op genoeg initiatieven van ID&T ivm openbaar vervoer, want ben er nooit geweest zonder auto en openbaar vervoer na 2u?
Afwachten dus... maar het is een feestje dat ik absoluut niet wil missen!!! Wat een line up! Ik blijf het zeggen... man man man... |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
gaat er eigenlijk ook zo'n kermis staan??? (das toch mysteryland dat ze dat doen) khoop van wel eigenlijk... |
BeTA thug crew op de draaimolen :haha: |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
gaat er eigenlijk ook zo'n kermis staan??? (das toch mysteryland dat ze dat doen) khoop van wel eigenlijk... kijk eral naar uit leuke locatie... goeie dj's nu nog hopen op pokke warm weer :cool: |
ja, 20 attracties: http://www.id-t.be/be/pdf/Danceindroomdecor.pdf |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by TOR
BeTA thug crew op de draaimolen :haha: |
Uw flosch of uw leven! |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Xilver
Uw flosch of uw leven! |
gij blijft van mijn flosch af viezerik ! |
|
|
| Kaidreas |
een sprookjeshuis bewoond en gerund door dwergen....
zaaaaaalig
Beta thug crew present:
"Drunk dwarf tossing contest" :cool: |
|
|
| emma |
kreeg net zo'n heel pakket voor dit feest in de bus.
met plastiek gras enzow derin, ze doen hun best hoor ;) |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by emma
kreeg net zo'n heel pakket voor dit feest in de bus.
met plastiek gras enzow derin, ze doen hun best hoor ;) |
kwou het net komen posten
amai wat een weggegooid geld van ID&T :p
spijtig dat er geen poster bij zit :( misschien wel logisch aangezien de line-up nog nie volledig is ...
maar toch ! :( :( |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by emma
kreeg net zo'n heel pakket voor dit feest in de bus.
met plastiek gras enzow derin, ze doen hun best hoor ;) |
Idd, ze steken er wel werk in :) |
|
|
| The_G0dfather |
ook zo'n ding gekregen vanmorgen
best wel zalig :D |
|
|
|
|