|
NLBE TA mix contest 2005 --->definitieve topic (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Nu weten de juryleden ook welke van jou is, dus dat kan eventuele partijdigheid tot gevolg hebben. Daarom mag je detracklists niet vrijgeven, zodat de jury echt 100% objectief kan oordelen ;) |
|
|
| BooMBooM |
| quote: | Originally posted by Real
*en hop, quote met tracklist verwijderd, op aanvraag* :) |
Thnx... zal hem pas vrijgeven als alle uitslagen bekend zijn... Nogmaals thnx voor het verwijderen.. |
|
|
| TranceFool |
Tracklists zijn inderdaad niet toegestaan BoomBoom......misschien dat je het ff kan editten?
edit: never mind :D |
|
|
| Phortje |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Phortje, kan je ff kijken of mijn mixje helemaal goed is aangekomen, kreeg namelijk een rare melding, thanx :) |
Ja, ik heb hem! |
|
|
| raoel |
Ik heb mijn set vnv opgenomen.
Ging wel redelijk, maar zeker niet super...
Enkele nieuwe platen die ik nog niet of nauwelijks gedraaid had. We zien wel waar het schip strand.
Mijn PC is nu nog de clicks en pops aan het verwijderen en dan maak ik er morgenmiddag een MP3 van. |
|
|
| teknasia |
| quote: | Originally posted by raoel
Ik heb mijn set vnv opgenomen.
Ging wel redelijk, maar zeker niet super...
Enkele nieuwe platen die ik nog niet of nauwelijks gedraaid had. We zien wel waar het schip strand.
Mijn PC is nu nog de clicks en pops aan het verwijderen en dan maak ik er morgenmiddag een MP3 van. |
ik laat mijn clicks en pops
dat maakt het geheel zo gezellig :p |
|
|
| ahp2002 |
| Mijn PC was gecrasht. Is er nog een mogelijkheid om het vannacht na twaalven te uploaden? |
|
|
| Phortje |
| Ik heb stiekem pas tijd om maandag de indeling te maken, dus ja :o |
|
|
| Jasperovitsj |
| Dus de deadline is stiekem uitgesteld tot dan? :p |
|
|
| Phortje |
| Hmm nee.. Uiterlijk zondag om 20:00 de setjes binnen, dan maak ik zondagavond de indeling. :) |
|
|
| Real |
| Volgens mij is mijn setje deze nacht geupload... :o |
|
|
| Bouma-Bros |
Ah Top.. dit weekend ff uploaden dan.. beetje te druk gehad de afgelopen week!
ES. |
|
|
|
|