return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 
NLBE TA mix contest 2005 --->definitieve topic (pg. 6)
View this Thread in Original format
TranceFool
Op zich leuk idee, maar.....we hebben diepe progressive, progtrance, uplifting trance en misschien wel mensen die techno, club of house/groove draaien.

Als het als jury zijnde niet helemaal je muziek is moet je het misschien gewoon wat vaker horen. Daarnaast krijg daar in latere rondes natuurlijk problemen mee. De mensen die alleen prog hebben beoordeeld vinden vast de prog set beter in de final en dege die trance hebben beoordeeld vinden vast de tranceset beter. Ik vind gewoon dat de jury moet beoordelen wat ze voor zich krijgen, we zijn toch inmiddels toch niet zo kortzichtig dat we alleen maar 1 muziekstijl luisteren? Als dat zo is kan ik beter uit de contest stappen en ga ik zelf wel jureren...
Muppy
quote:
Originally posted by TranceFool
Op zich leuk idee, maar.....we hebben diepe progressive, progtrance, uplifting trance en misschien wel mensen die techno, club of house/groove draaien.

Als het als jury zijnde niet helemaal je muziek is moet je het misschien gewoon wat vaker horen. Daarnaast krijg daar in latere rondes natuurlijk problemen mee. De mensen die alleen prog hebben beoordeeld vinden vast de prog set beter in de final en dege die trance hebben beoordeeld vinden vast de tranceset beter. Ik vind gewoon dat de jury moet beoordelen wat ze voor zich krijgen, we zijn toch inmiddels toch niet zo kortzichtig dat we alleen maar 1 muziekstijl luisteren? Als dat zo is kan ik beter uit de contest stappen en ga ik zelf wel jureren...

amen:o
raoel
Zit ook weet wat in.

Voorlopig laten we het gewoon zoals het was. Willekeurig. Mensen moeten objectief beoordelen.

Huidige lijst met al dan niet bevestigde namen:

quote:

Bevestigde Dj's: (22)
Bailey
Cosmic
Ding Chavez
DJ D-Man
DJ Siesta
DJ Spare
djdavid
eieregooie
Glaniskanis
Jasperovitsj (BE)
Little Theseus
Lynxx
mahwang
MennoB
Raoel
Real (BE)
sndh
subtrance
tijs08
TranceFool
Wilkman
Xilver (BE)

NIET besvestigde Dj's: (2)
ahp2002
ElSandro

Afgevallen Dj's (1)
Chicane

Besvestigde juryleden: (12)
@win
Asperge
Belgian Bonzai
Dj Cresto
Djeebie
Fkwebeman
moogwai
Muppy
nwopper
Roger
SnuggLe
Visje

NIET besvestigde juryleden: (4)
basvh
Bouma Bros
Creamfields23
Kaidreas

Gister hadden we ineens 26 Dj's. Ik dacht een fout te hebben gemaakt. Had ik min of meer ook wel want Little Theseus stond nog niet op de lijst. Theseus echter wel.
Voor zover ik weet is er geen Theseus hier op het board en alleen Little Theseus. Dus dan Theseus eigenlijk Little Theseus.

Volgen jullie het nog?

Dus terug naar 25 Dj's (denk ik) en chicane heeft zich afgemeld waardoor er nog 24 overblijven. Daarmee is een plekje vrijgekomen. Er zijn alleen nog geen reserves :)
djcresto
quote:
Originally posted by TranceFool
Naja wat een bull, ik denk dat jij dan beter uit de jury kan stappen, want hier hebben we natuurlijk niks aan :rolleyes:

Daarnaast is het niet mogelijk om uit te kiezen welke sets je wilt beoordelen, de sets worden genummerd en willekeurig ingedeeld, dan zou er eerst iemand moeten luisteren of het uplifting trance is zodat jij die kan jureren, dat gaat natuurlijk nergens over.

chill chill, wil gewoon ff zeggen dat het voor een trance set, en dan mag je dit heel ruim bekijken, toch eenvoudiger zal zijn dan bijvoorbeeld voor een r&b set om een contest op tranceaddict te winnen. Ik heb ook nergens gezegd dat ik de verschillende sets niet objectief zou beoordeelden :o Maar hoe je het ook draait of keert, smaak zal altijd een rol spelen. Maar de jury is groot genoeg en er zijn genoeg mensen met verschillende smaken, meningen en opinies zodat het zeker een eerlijke contest wordt en uiteindelijk de beste zal winnen. :D
Little Theseus
quote:
Originally posted by raoel

Voor zover ik weet is er geen Theseus hier op het board en alleen Little Theseus. Dus dan Theseus eigenlijk Little Theseus.

Volgen jullie het nog?

dik vier jaar na mijn aanmelding op t forum hier is kleine theseus groot geworden raoel ;) :D
Esrem
Na sorry, maar vind het een beetje raar dat er in de contest ook gewoon gemixt mag worden met Ableton enzo, das toch veel makkelijker!!
TranceFool
quote:
Originally posted by Esrem
Na sorry, maar vind het een beetje raar dat er in de contest ook gewoon gemixt mag worden met Ableton enzo, das toch veel makkelijker!!

Jah, dan moet je bij Glanis wezen.....die kan je er vast wel van overtuigen dat het heeeeel moeilijk is ;) :p
Esrem
Ik geloof Glanis bijna nooit... ;)
Glaniskanis
lol :D
dat gesprek hebben we al gehad natuurlijk
probeer het ook maar is
New Wave
quote:
Originally posted by Glaniskanis
lol :D
dat gesprek hebben we al gehad natuurlijk
probeer het ook maar is

Ableton is voor nepdj's. Voor de computernerds als Glanis. Ze durven hun handen niet van hun toetsenbord/muis te halen anders worden ze gek in hun hoofd.

Glaniskanis
gebruik nauwelijks de muis en keyboard bij Ableton maar dat zal jij als niet-dj natuurlijk niet snappen :p
New Wave
quote:
Originally posted by Glaniskanis
gebruik nauwelijks de muis en keyboard bij Ableton maar dat zal jij als niet-dj natuurlijk niet snappen :p

Dit is mijn setje:

Waar is de jouwe? :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 
Privacy Statement