|
NLBE TA mix contest 2005 --->definitieve topic (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| Phortje |
| Nee, het is wel een groot bestand zeg maar... Er zit ook geen ID3-tag op. HANDIG! |
|
|
| teknasia |
| quote: | Originally posted by Phortje
Nee, het is wel een groot bestand zeg maar... Er zit ook geen ID3-tag op. HANDIG! |
dat is volgens mij geen belg! :D |
|
|
| DJ_Siesta |
| wat een oelewapper :stongue: |
|
|
| sndh |
ik neem aan dat de inzendingen nu niet meer kunnen... met andere woorden alles is gesloten? Hoeveel inzendingen zijn er nu in totaal, etc?
:conf: |
|
|
| Real |
Phortje, wil je eens een lijstje geven met alle DJ's die een mix hebben ingestuurd? :)
Als je tijd hebt he. ;) |
|
|
| Phortje |
Het verloren schaap is terecht! :p
Ik kan je nu vertellen dat er 18 mixes binnen zijn, ik zal vanavond kijken wie hem niet ingestuurd hebben. Zit nu op m'n werk en dat duurt te lang via remote desktop :p
[edit]
Zullen we zeggen dat er nog 2 mixes ingestuurd kunnen worden? Dan hebben we er tenminste 20, 18 is een onhandig getal... Met 20 mixes heb je tenminste 5 poules van 4 mixes he :) |
|
|
| TranceFool |
| Valt me wel tegen van een hoop mensen zeg..... |
|
|
| Bouma-Bros |
Okay zal ik em nog maar ff uppen dan :D
Moet ie nou gewoon onder je eigen naam en wordt ie daarna aangepast? staat vast ergens in de draad, maar heb geen tijd dat allemaal te lezen nu ;)
ES. |
|
|
| Phortje |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Okay zal ik em nog maar ff uppen dan :D
Moet ie nou gewoon onder je eigen naam en wordt ie daarna aangepast? staat vast ergens in de draad, maar heb geen tijd dat allemaal te lezen nu ;)
ES. |
Ja.. gewoon onder je eigen naam :) |
|
|
| MennoB |
Ik had hem zaterdag geprobeerd up te loaden, maar via i-net explorer deed hij het niet. Heb gisteren een ander programmatje gedownload maar het was al vrij laat en moest vandaag heel de dag werken..!!
Kan ik hem nog uppen?? :$:$
Ben eindelijk eens tervrede over een mix van mij.. Heb grote kans dat ik de eerste ronde overleef :) |
|
|
| teknasia |
| quote: | Originally posted by MennoB
Ik had hem zaterdag geprobeerd up te loaden, maar via i-net explorer deed hij het niet. Heb gisteren een ander programmatje gedownload maar het was al vrij laat en moest vandaag heel de dag werken..!!
Kan ik hem nog uppen?? :$:$
Ben eindelijk eens tervrede over een mix van mij.. Heb grote kans dat ik de eerste ronde overleef :) |
met jouw mix komen we aan 20 :) |
|
|
| MennoB |
Aaah das mooi :D
Maar ik snap geen kont van heel dat programma wat je me gisteren hebt laten downloaden.. Zou je dat even kunnen uitleggen hoe ik mijn mix kan uppen op die server? |
|
|
|
|