return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 
NLBE TA mix contest 2005 --->definitieve topic (pg. 29)
View this Thread in Original format
Cosmic
quote:
Originally posted by Phortje
Ik heb de beoordeling van Belgian Bonzai ontvangen en ik heb besloten het hierbij te laten voor deze poule, omdat de beoordelingen redelijk overeen komen. Alleen de 2e en 3e plaats scheelt maar 1 puntje.

Van Poule A vallen nog af:
6 - Cosmic
11 - Theseus

Verwacht vanavond/vannacht de indeling voor de 2e ronde :)

Helaas....was ik net afgevallen of heel diep?
Cosmic
quote:
Ik heb de beoordeling van Belgian Bonzai ontvangen en ik heb besloten het hierbij te laten voor deze poule, omdat de beoordelingen redelijk overeen komen. Alleen de 2e en 3e plaats scheelt maar 1 puntje.

Van Poule A vallen nog af:
6 - Cosmic
11 - Theseus

Verwacht vanavond/vannacht de indeling voor de 2e ronde :)

Helaas....was ik net afgevallen of heel diep?
en krijgen alle deelnemers nog een persoonlijke beoordeling?
Belgian Bonzai
Ik wil me vooreerst verontschuldigen voor mijn late beoordeling; het was onvoorspelbare overmacht, toch mijn excuses, vooral aan de 2 laatste afvallers van poule A.
De 2 mixes die daar afvallen:

Eéntje was een mix met bijzonder goeie hardtrance (ik dacht dat dat een stille dood gestorven was), echter de mixing liet te wensen over en kwam eigenlijk op basis daarvan al niet echt meer in aanmerking volgens mij. De opbouw vond ik ietsje plat (weinig opbouw, oftewel zowat alle nummers knallen). Daar wil ik wel aan toevoegen dat het de mix was waar ik het meest van genoten heb en die het meest kans maakt nog eens beluisterd te worden door me, vanwege de tracks zelf. Daar zijn extra punten mee gescoord op fingerspitzengefuhl, maar het mocht niet baten: muziekstijl op zich mocht geen criterium zijn.

De andere was served chilled en was al veel beter gemixt, toch meende ik daar een aantal foutjes te horen die storender waren dan bij eventuele foutjes bij de 2 geselecteerde mixen. Deze maakte veel kans en blijkbaar heeft het maar 1 puntje gescheeld (ik neem aan dat het deze was). Dat mag een troost zijn. Qua structuur, opbouw en feel werd hier evenveel gescoord dan de mix die bij mij op de 2e plaats kwam. Echter daar was de mixing een stukje beter nog en op basis daarvan mocht die dan door.

Eraan toevoegen dat de winnende mixes sterk waren, qua beatmixing zeker. Veel meer ga ik daarover voorlopig niet meer zeggen, die worden nog beoordeeld en daar zal ik dan mijn commentaar aan toevoegen. Veel succes in de volgende ronde alleszins!

Groeten uit België
BB
Cosmic
quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
E�ntje was een mix met bijzonder goeie hardtrance (ik dacht dat dat een stille dood gestorven was), echter de mixing liet te wensen over en kwam eigenlijk op basis daarvan al niet echt meer in aanmerking volgens mij. De opbouw vond ik ietsje plat (weinig opbouw, oftewel zowat alle nummers knallen). Daar wil ik wel aan toevoegen dat het de mix was waar ik het meest van genoten heb en die het meest kans maakt nog eens beluisterd te worden door me, vanwege de tracks zelf. Daar zijn extra punten mee gescoord op fingerspitzengefuhl, maar het mocht niet baten: muziekstijl op zich mocht geen criterium zijn.

Goed te horen dat je genoten hebt! En thanks voor het commentaar (opbouwen, wat is dat? hehe :p )
sndh
01. Dj Tarkan & Mert Medeni - On the Way (V-Sag) [CDR]
02. Murat Uncu - Forever More (Alican & Soner) [Blu-Room]
03. Baggage Handlers - Vapour Trail (Chris Micali you win) [Proton Music]
04. James Talk - Eggs are Cute (Talk's re-percussion) [Nu*Republic promo]
05. Sertac Kaya - Ultima (Andrew K) [1Shot]
06. Alex Stealthy - Being (Sterio & McGrath trojan) [Pangea UK]
07. V-Sag - I Wasn't Impressed Much [CDR]
08. Mannel - Cruel Summer (4am) [Trojan]
09. Trafik ft. Rachel Lamb - Surrender (Trafik's no surrender no retreat) [GU Music]

dit was mijn mix, die dus afgevallen was met stip :) Was wel te verwachten maar goed :)
Jasperovitsj
Vette tracklist anders :)
Real
quote:
- 2e ronde:
De gekwalificeerde Dj’s worden verdeeld over 2 poules. De juryleden worden zo evenwichtig mogelijk verdeeld.
Nummers 1 en 2 gaan door naar de finale. De juryleden krijgen 1 week om alle sets te beoordelen en laten aan Phortje weten wie achtereenvolgens nummer 1, 2 ,3 etc is geworden. Daarbij moet per set een kleine schriftelijk toelichting staan.

Nu dus 2 poules van 5 sets, en in elke poule gaan er 2 door?

Succes aan de jury, dat wordt nog moeilijk denk ik.
sndh
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Vette tracklist anders :)

thnx!! Ik kan alleen (nog) niet zo goed mixen...
eieregooie
Oh, ik wil op zich wel verder jureren hoor... Wil de wedstrijd nu weleens van de andere kant bekijken :) En bovendien ben ik iig tot begin Augustus in het land :)
Phortje
RONDE 2

Poule A
Mixes: 1, 4, 5, 7, 13
Juryleden: @win, asperge, basvh, bouma bros, nwopper

Poule B
Mixes: 10, 16, 17, 18, 19
Juryleden: djeebie, eieregooie, kaidreas, snuggle, moogwai

Zoals jullie zien zijn het 2 poules met 5 juryleden over, dit kwam mij het beste uit. Er zullen uit elke poule 2 mixes doorgaan naar de finale. Dan zal uit 4 mixes de beste gekozen worden :)

Ik verzoek de juryleden hun beoordeling uiterlijk volgende week vrijdag aan mij doorgegeven te hebben.

Lynxx
quote:
Originally posted by Glaniskanis
Hiero kan mn mixje gedownload worden dus
http://tinyurl.com/bpgfp

01. Tone Depth Feat Matt Shapiro - To The Moon (5AM Chillout Mix) /w Madoka - Drift (Roel H Mix)

Zo! Ben echt helemaal weg van dat eerste nummer:p
rest van het setje klinkt ook wel lekker.

Misschien nog andere mensen die hun setje willen delen met de rest?
Asperge
quote:
RONDE 2

Poule A
Mixes: 1, 4, 5, 7, 13
Juryleden: @win, asperge, basvh, bouma bros, nwopper

Poule B
Mixes: 10, 16, 17, 18, 19
Juryleden: djeebie, eieregooie, kaidreas, snuggle, moogwai

Zoals jullie zien zijn het 2 poules met 5 juryleden over, dit kwam mij het beste uit. Er zullen uit elke poule 2 mixes doorgaan naar de finale. Dan zal uit 4 mixes de beste gekozen worden :)

Ik verzoek de juryleden hun beoordeling uiterlijk volgende week vrijdag aan mij doorgegeven te hebben.

Okay, getting the sets right now:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 
Privacy Statement