return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 
NLBE TA mix contest 2005 --->definitieve topic (pg. 24)
View this Thread in Original format
Creamfields23
Heb net ook mijn uitslag doorgefaxt aan moogwai en visje. Er zit er een bij die definitief doorgaat. Nummer 2 en 3 schelen bij mij een punt. Terwijl ik nummer 3 vermakkelijker vind de ander is gewoon beter gemixed.

Dus dit word spannend.
moogwai
Over die ene mix zijn Creamfields23 en ik het zeker eens. Dit is een mix van R&B, rap, breakbeat, bubbling, dance, club, groovy house en zelfs Michael Jackson! Dus, alles behalve trance en progressive (bij voorbaat al kansloos dus :p). Maar wel erg aantrekkelijk en origineel gemixed.
Van wie zou deze mix toch kunnen zijn :D

Ik twijfel ook nog over dezelfde mixen als Creamfields. Voor mij is de andere wat aantrekkelijker. De laatste mix is zeker niet slecht, maar toch duidelijk minder als de rest.

Nu nog wachten op visjes oordeel :)
Djeebie
Het eindoordeel van Asperge, nwopper en mij ligt nu in de inbox van Phortje :) Na een ontzettend goed beargumenteerde keuze te hebben gemaakt natuurlijk :D
nwopper
We hebben de juiste keus gemaakt :D
Fkwebeman
ook mijn beoordeling zojuist gePM-ed
Phortje
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik heb van Kaidras niets gehoord eigenlijk.
Van de Boumabros kort wel, en dat kwam redleijk overeen met wat ik dacht. Ik stuur het zo door naar Phortje.

Die van hem ligt in mijn PM inbox :)
Belgian Bonzai
Ben net terug van vakantie en die was wat uitgelopen. Ik had het moeten melden toen ik vertrok, maar dat zou weinig veranderd hebben aan de zaak. Ik blijf echter geëngageerd en zal, tenzij ik al geschrapt ben, morgen beoordelen.
SnuggLe
quote:
Originally posted by Phortje
Die van hem ligt in mijn PM inbox :)

En , kan je die van hem even doorsturen naar mij?
visje
mijn internet lag er de laatste week uit, ben ze nu aan het trekken, dus mijn oordeel komt er tegen de avond :D
Kaidreas
quote:
Originally posted by SnuggLe
En , kan je die van hem even doorsturen naar mij?

hehehe sorry dude, kwist niet dat je hier ook interesse naar had :D
zoals ge ziet, we kwamen niet echt overeen :)(alle gedeeltelijk)

sndh
wanneer kunnen we de complete uitslag verwachten??
Phortje
Ongeduldig ook he :p
Vandaag is de uiterste inzenddatum, maar TAs kennende heb ik dan de helft nog niet binnen. Morgenavond denk ik tijd de hebben alle beoordelingen te kunnen inventariseren :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 
Privacy Statement