return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 
NLBE TA mix contest 2005 --->definitieve topic (pg. 23)
View this Thread in Original format
SnuggLe
quote:
Originally posted by Muppy
:eek:

had helemaal niet gezien dat ik een PM had met de link...
afijn...ik ben ze nu aant downloaden en ga maar ff gauw een beoordeling schrijven.ben wel de aankomende 2 weken weg...is dat erg?:p

Wat denk je zelf? :rolleyes:
Waarom schrijf je je dan in????
Muppy
gelukkig zit ik wel in de enige poule waar 4 beoordelers zijn...dus zonder mij nog maar 3:D
SnuggLe
quote:
Originally posted by Muppy
gelukkig zit ik wel in de enige poule waar 4 beoordelers zijn...dus zonder mij nog maar 3:D

Dat scheelt :) nah, anders is het gewoon lullig weer voor de andere beoordelers en voor de mixen in je poule..
nwopper
Ik heb allemaal prog. Melodieuze prog, vocalprog, proghouse, funky prog, progtrance you name it, I got it. Ben nu de laatste mix aan het luisteren. Heb zo'n gevoel dat ik ze allevier nog maar eens moet luisteren, omdat ik het gevoel heb alsof alles maar vrolijk voorbijkabbelt.....geen plaat grijpt me. :(
Ik vind het ook lullig tegenover de 'dj's' als ik maar met een halfgare beoordeling aankom....
Djeebie
quote:
Originally posted by nwopper
Ik heb allemaal prog. Melodieuze prog, vocalprog, proghouse, funky prog, progtrance you name it, I got it. Ben nu de laatste mix aan het luisteren. Heb zo'n gevoel dat ik ze allevier nog maar eens moet luisteren, omdat ik het gevoel heb alsof alles maar vrolijk voorbijkabbelt.....geen plaat grijpt me. :(
Ik vind het ook lullig tegenover de 'dj's' als ik maar met een halfgare beoordeling aankom....

Ik weet niet wat jij allemaal luistert, maar 2 van de vier mixen zijn toch echt geen prog :conf: Mix 2 en 12 noem ik in ieder geval geen prog. Mix 2 is techno en mix 12 is ASOT/GDJB trance. Mijn winnaar is in ieder geval wel duidelijk :)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Djeebie
Ik weet niet wat jij allemaal luistert, maar 2 van de vier mixen zijn toch echt geen prog :conf: Mix 2 en 12 noem ik in ieder geval geen prog. Mix 2 is techno en mix 12 is ASOT/GDJB trance. Mijn winnaar is in ieder geval wel duidelijk :)

LOL! Progressive en techno liggen toch wat uit elkaar Nwopper, je mag toch verwachten dat je DAT verschil kent :toothless

Maareh... lullig tov de deelnemers? Tsja, je mag toch veronderstellen dat mensen hier OBJECTIEF kunnen oordelen! Ik heb ook geen verstand van trance, maar ook al pakken die platen me niet helemaal, je moet er toch wat over zeggen....

Anyway, doe gewoon je best en kijk naar de dingen die je wel weet. Probeer de hokjes los te laten.

Het zou echt ERG jammer zijn als je, als er straks een mix met hardtranc etc langskomt je die meteen als (1) beoordeelt. Alleen omdat het jou stijl is... Daarvoor is deze contest niet opgezet. Een mix moet tijdloos zijn.
nwopper
Dat doe ik ook, want zoals ik al zei: dat is oneerlijk tegenover de mensen die ze gemixt hebben. Ik had alleen een ander idee van techno (veel harder, zoiets als wat ik op Mayday gehoord heb), denk ik.

Ikzelf heb ook wel een mix die eruitspringt, ja. Dus...het komt allemaal wel goed en op een eerlijke manier op zijn pootjes terecht... Wees maar niet bang, ik ben niet zo'n kortzichtige hokjesdenkende muts..:p
Asperge
Ik ben er ook wel aardig uit wat mijn favorieten zijn, straks nog ff overleggen met djeebie want nwopper en ik zitten wel redelijk op een lijn...
SnuggLe
Ik heb van Kaidras niets gehoord eigenlijk.
Van de Boumabros kort wel, en dat kwam redleijk overeen met wat ik dacht. Ik stuur het zo door naar Phortje.
eieregooie
oh oh, die belgen ook weer :p

nwopper
Ik geloof dat we het allemaal eens zijn over de winnaar...maar nog niet over de nummer 2! :toothless
Asperge
Dat moeten we nog maar ff goed bediscussiėren:p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 
Privacy Statement