|
NLBE TA mix contest 2005 --->definitieve topic (pg. 26)
|
View this Thread in Original format
| moogwai |
| quote: | Originally posted by nwopper
De kwaliteit in onze poule was aan de hoge kant :D |
Inderdaad, die 2 andere mixen waren ook zeker niet slecht en qua muziek eigenlijk nog meer mijn smaak ook. |
|
|
| Real |
| *pokes Phortje with a pointy stick* |
|
|
| BooMBooM |
| w8 vol spanning af of ik de 1ste ronde overleef :o :D |
|
|
| Phortje |
Wegens een ranzige jury in Poule A kan ik op dit moment slechts een gedeeltelijke uitslag van Ronde 1 bekendmaken.
Afgevallen zijn:
2 - TranceFool
12 - ei
3 - sndh
8 - teknasia
9 - raoel
14 - boomboom
15 - glannie
20 - mennob
Hier komen nog 2 sets bij uit Poule A. Alleen @win heeft netjes zijn beoordeling ingestuurd. Van DJCresto heb ik alleen ontvangen welke 2 mixes wat hem betreft doormogen, maar zonder puntentelling en onderbouwing van alle vier de mixes kan ik hier geen waardeoordeel aan vast knopen.
Zonder een beoordeling van Poule A kunnen we niet verder. Ik verzoek een, bij voorkeur twee van de juryleden uit anderes poule zich op te werpen om ook de mixes uit Poule A zo snel mogelijk van een beoordeling te voorzien.
Eigenlijk niet te geloven dat juist de poule met het meeste juryleden uiteindelijk tegenvalt :mad: (overigens wel een compliment aan @win, de beoordeling ziet er goed uit!)
De juryleden van poule B t/m E staat het vrij om een stukje te posten over de mixes die ze beoordeeld hebben :) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by nwopper
Tweede is mix 7 geworden (na een duel met mix 12 ;) ) |
:whip:
:p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Phortje
Van DJCresto heb ik alleen ontvangen welke 2 mixes wat hem betreft doormogen, maar zonder puntentelling en onderbouwing van alle vier de mixes kan ik hier geen waardeoordeel aan vast knopen.
Zonder een beoordeling van Poule A kunnen we niet verder. Ik verzoek een, bij voorkeur twee van de juryleden uit anderes poule zich op te werpen om ook de mixes uit Poule A zo snel mogelijk van een beoordeling te voorzien.
|
Cresto zit momenteel voor een paar daagjes op een camping aan de zee, en ik denk dus dat hij de komende dagen niet online zal komen. :)
We zullen hem laten weten dat zijn beoordeling niet volledig was, maar als ik jullie was zou ik zijn plaats voor deze ronde in laten nemen door een jurylid van een andere poule... |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by Phortje
Wegens een ranzige jury in Poule A kan ik op dit moment slechts een gedeeltelijke uitslag van Ronde 1 bekendmaken.
Afgevallen zijn:
2 - TranceFool
12 - ei
3 - sndh
8 - teknasia
9 - raoel
14 - boomboom
15 - glannie
20 - mennob
Hier komen nog 2 sets bij uit Poule A. Alleen @win heeft netjes zijn beoordeling ingestuurd. Van DJCresto heb ik alleen ontvangen welke 2 mixes wat hem betreft doormogen, maar zonder puntentelling en onderbouwing van alle vier de mixes kan ik hier geen waardeoordeel aan vast knopen.
Eigenlijk niet te geloven dat juist de poule met het meeste juryleden uiteindelijk tegenvalt :mad: (overigens wel een compliment aan @win, de beoordeling ziet er goed uit!)
De juryleden van poule B t/m E staat het vrij om een stukje te posten over de mixes die ze beoordeeld hebben :) |
Tsja, van je mede-juryleden moet je het maar hebben ;) |
|
|
| Asperge |
Ik moet toegeven dat het niveau in onze poule erg hoog was, zeker in vergelijking met vorig jaar. Het mixen was in alle setjes van redelijk tot uitstekende kwaliteit, dat heb ik weleens anders meegemaakt.
17 was bij mij onbetwiste nummer 1, goede flow, strak gemixt, bekende en onbekende tunes goed afgewisseld. Vrij weinig op aan te merken.
De nr2 plek in onze poule werd lastiger, ik vond mix 7 net even wat beter gemixt dan 12 en ik vond mix 12 wat vlakker dan 7. De verschillen waren echter miniem waardoor het een moeilijke keus bleef. Maar uiteindelijk ging mijn voorkeur toch naar 7.
De laatste mix in onze poule was een techno mixje, zeker niet slecht maar ik blijf het lastig vinden een goede flow in zon setje te voelen, verder was hij ook redelijk tot goed gemixt maar het miste toch net iets. |
|
|
| basvh |
Humm me mix uitleg stond in PM naar Phortje. Kan hem op HD niet meer vinden zo 1.2.3. Dus misschien heeft phortje hem nog.
Bij mij in poule waren 2 mixen die er boven uit staken en 2 die gewoon minder waren.
4e plek: 03
3e plek: 08
2e plek: 18
1e plek: 13
dit was mijn uitslag. |
|
|
| Glaniskanis |
Ik zei het al :whip: :)
Hierbij toch ff mn tracklist dan maar:
01. Tone Depth Feat Matt Shapiro - To The Moon (5AM Chillout Mix) /w Madoka - Drift (Roel H Mix)
02. Madoka - Drift (Roel H Mix)
03. Lens - Let The Light In (Jaytech Mix) /w Madoka - Drift (Roel H Mix) /w Armin Van Buuren Vs Gabriel & Dresden - ZoCalo
04. Way Out West - Don't Forget Me (Way Out West's Clifton High Vocal Mix) /w Hugg & Pepp - Snabeln (Tom Morgan Edit)
05. Hugg & Pepp - Snabeln (Tom Morgan Edit)
06. Freeform Five - Electromagnetic (Tiefschwarz Dub)
07. 16 Bit Lolita's - Between U (Mix 1)
08. Superfaktor - I Don't Care (Ricky Ryan & Tom Morgan Edit)
09. DJ Tarkan & Dammex - In A Dream
10. Buy Now - For Sale
Pech maar helaas, hopelijk heb ik de volgende keer wel genoeg tijd voor een normale mix :) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Asperge
De nr2 plek in onze poule werd lastiger, ik vond mix 7 net even wat beter gemixt dan 12 en ik vond mix 12 wat vlakker dan 7. De verschillen waren echter miniem waardoor het een moeilijke keus bleef. Maar uiteindelijk ging mijn voorkeur toch naar 7. |
Hier kan ik me helemaal in vinden gelukkig :) Mixtechnisch vond ik het zelf maar net kunnen, en wat de tracklist betreft... Gewoon wat platen gepakt waarvan ik dacht dat t wel bij elkaar zou passen :p (het gros had ik zelfs nog nooit gedraaid :D)
Sja... Een goede voorbereiding is het halve werk zal ik maar zeggen :p
Ik ben zeer benieuwd naar de setjes die het verder geschopt hebben :) |
|
|
| SnuggLe |
Ik heb zo de lijst niet bij me, maar in mijn poule was het voor mij meteen duidelijk dat nr 4 met stip door was. Dat is echt een zeer sterke mix, lekker relaxed. Nummer 9 en 14 waren voor mij 'een bij elkaar geraapt zootje' of het kort te zeggen, waarbij er in de 1 geen opbouw zat (beginnen met Deep Dish Say Hello en daarna vanalles en nogwat) en ook awt mixfouten.
Nummer 19 was een twijfelachtige tweede. Slechte opnamekwaliteit, maar goed genoeg voor de volgende ronde. |
|
|
|
|