return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 
NLBE TA mix contest 2005 --->definitieve topic (pg. 39)
View this Thread in Original format
Lynxx
quote:
Originally posted by Creamfields23
LOL @ Snugg Zelfs ik ken die. Is zelfs een clip van

Ja, die zag ik ook een poosje geleden, ze hadden van mij wel een wat mooiere vrouw in de clip mogen zetten.

Best spannend trouwens die finale...
Zitin een internet cafe te kijken hoe het ermee staat.
Van mij mogen jullie die deadline wel uitstellen, hoe meer juryçleden, hoe beter...
basd
quote:
Originally posted by tango
Ik denk dat iedereen wel weet welke plaat dat is :)

-1

En alvast -2 voor Tim, maar die zit in Luxemburg.
moogwai
Nou, hier is mijn beoordeling/feedback/whatever...

Allereerst vind ik ze allemaal erg goed gemixed, ik kan niet 1,2,3 echte fouten ontdekken, dus op dit punt vind ik alle mixen even goed eigenlijk! Allemaal vallen ze ook wel binnen mijn smaak, dus ik heb ze met plezier beluisterd :D Iedere mix heeft z'n hitjes (oke, misschien mix 4 wat minder), maar dat zijn dan ook erg vette platen! Plaatjes die Tiesto en Armin draaien zijn ook vertegenwoordigd, dus hoezo progressive :p

Mix 1 gaat wat meer de "house" kant op vergeleken met de rest, waar ik wat minder van hou. Maar ook de track volgorde/opbouw kan wat beter vind ik. Daarom vind ik dit dan ook de minst goede mix.

Mix 4 begint echt super, maar weet mij op een gegeven moment minder te boeien dan mixen 16 en 17 (ik snak meer naar het einde dus :) ). Wel een erg relaxte mix die gewoon goed gemixed is, maar die andere 2 vind ik gewoon interessanter.

Bij Mix 17 heb ik het idee dat er erg goed over de platenkeuze is nagedacht. De mix bouwt lekker op en op de juiste momenten worden de juiste platen erin gegooid. Klasse gedaan! Hierdoor blijft de mix interessant.

Mix 16 vind ik qua tracks absoluut de beste. 100% mijn smaak
(ja, mijn 2 favoriete platen van dit moment zitten erin ;) ) Verder is deze goed opgebouwd en lekker gevarieerd (wat ik ook belangrijk vind). Deze dj heeft ook niet gekozen voor een "safe" mix met alleen maar platen die perfect in elkaar te mixen zijn, maar ook de overgangen met "kutmixplaten" zijn gewoon goed :) Dus kort gezegd, dit is gewoon de mix die mij het meeste aanspreekt!

Verder denk ik dat de mixen door de volgende dj's zijn gemixed :D
Mix 17 = ElSandro (Door de Xpander promo en er zit een Armada plaatje in, haha :)
Mix 16 = DJ David (Max Graham fan!, lijkt me ook een echte DJ David mix)
Mix 4 = Wilco (Door de tracklistings die hij altijd post. Fan van Dousk volgens mij!)
Mix 1 = Lynxx (De mix die nog overblijft, dus deze moet dan van Lynxx zijn?. Fan van Sasha :) )

quote:

jaja, Jacques Lu Cont is on fire Snuggle!
SnuggLe
quote:
Originally posted by Glaniskanis
vrij sneu idd :D

quote:

Bek hert, ik ben geen palmtoppie nerd :p
Maar ik weet nu ook welke het is. Ik hou al die shizzle niet bij, ik hoef niet perse de tracklist te weten van een set. Als het maar lekker klinkt!
Ding Chavez
Zal ik die jongen dan maar uit de brand helpen :toothless Was trouwens ook track 8 in mijn mix: Juliet - Avalon (Jacques Lu Cont's Versus Mix)

[edit]je had em al :D[/edit]
SnuggLe
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Zal ik die jongen dan maar uit de brand helpen :toothless Was trouwens ook track 8 in mijn mix: Juliet - Avalon (Jacques Lu Cont's Versus Mix)

[edit]je had em al :D[/edit]

Ik zei toch al: ik weet al welke het is ;)
Maar een goede versie via yousendit.com oid is welkom ;)

*edit* stiekem editen he! :p
Ding Chavez
quote:
Originally posted by SnuggLe
*edit* stiekem editen he! :p

ssst! :nervous:
Phortje
UITSLAG

Op de 4e plaats is geeindigd, met 15 punten mix nummer 16, die van Lynxx.

Op een gedeelde 2e/3e plaats zijn geeindigd, maar net boven de 4e plaats met 16 punten, mixes nummer 1 (van Wilco) en nummer 4 (van DJ David)!

Maar met kop en schouders boven de rest uit heeft mix 17 van DJ ElSandro gewonnen met maarliefst 21 punten! Van harte gefeliciteerd! Aan jou de eer om de titel "Winnaar NLBE TA Mixcontest 2005" in je sig te mogen dragen. :D

Ik wil alle DJ's en juryleden hartelijk bedanken voor hun inzet. Overigens vind ik (en de juryleden :p) dat alle mixes die de finale hebben gehaald erg goed zijn!

Hier laat ik 't even bij, ik duik weer ziek m'n bedje in :o
Jasperovitsj
Congrats aan de winnaar! :)

En nu sharen die finale-mixen :p :toothless
emma
terechte winnaar lijkt me !
heb Sander al eens horen draaien in Panama & dat klonk erg lekker :D

proficiat Meneer Sander

Bouma-Bros
Gefeliciteerd bro! :tongue2

Hier de tracklist van Sander's mix. Neem aan dat ie binnenkort ook wel gedownload kan worden:

01. Harry Peat – Affrodizziac (Original Mix) [Alternative Route]
02. Moov DJ’s – Like It Better [White Label]
03. Burrini & Pompili - Escape Vs. Sasha - Xpander (Ricky Ryan Edit) [Cdr]
04. Tremendo – Bang [Subliminal]
05. V-sag Feat. Demmy – Breathe (V-sag Exclusive Dub Edit) [Cdr]
06. PQM – Over The Edge [Coldharbour Recordings]
07. 4Mal – Twilight (Original Mix) [Baroque Limited]
08. Eye Wall – Bad Deal (DJ Remy & Roland Klinkenberg Remix) [Captivating Sounds]
09. Jose Zamora & Damian DP – Transatlantic (Andy Moor Remix) [Baroque Records]
10. Perasma – Swing 2 Harmony (Monkz Remix) [DK Records]

Sido
Bouma-Bros
Toch grappig :toocool:

vooral omdat ik eerst niet mee wilde doen, omdat ik geen tijd had een nieuwe mix te maken.. toen maar een oude ingezonden waar ik eigenlijk niet zo tevreden over was :p

Maar ben blij dat ie zo in de smaak viel...

Volgend jaar m'n titel verdedigen met een echt goede mix :D

take care!

ES.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 
Privacy Statement