|
NLBE TA mix contest 2005 --->definitieve topic (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| Roger |
| ah wtf ik heb 4 sets met alleen maar trainwrecks :wtf: |
|
|
| nwopper |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Ik heb ze allemaal binnen. Lekkere snelheid hoor :cool: Zo op het eerste gehoor hebben Asperge, nwopper en ik vier verschillende setjes qua stijl te beluisteren :) |
Ik ga ze vanavond downloaden! Ben benieuwd! Altijd leuk, een beetje afwisseling! :D |
|
|
| Phortje |
| quote: | Originally posted by @win
Downloading :cool:
Maar bedoel je nu met maandag aanstaande maandag al? :eek: |
Ja, na 't weekend dus :p
Is dat te kortdag? Wat stel je dan voor? |
|
|
| Asperge |
| Ja na het weekend is best vind ik, hoe moeilijk kan het zijn om die setjes ff te luisteren in 4 dagen... |
|
|
| moogwai |
| Heb de setjes ook zo binnen! |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by Phortje
Ja, na 't weekend dus :p
Is dat te kortdag? Wat stel je dan voor? |
Nee prima, dan zal ik er even vaart achter zetten |
|
|
| TranceFool |
| En hoe weten de Dj's welk nummer ze zijn? Wel zo makkelijk als er straks feedback wordt gegeven ;) |
|
|
| Fkwebeman |
Heren mijn bankrekening nummer is op te vragen via PM, hoe meer geld, hoe hoger de extra punten bij 'bijzonderheden' ;)
enfin, ff opzoeken waarop er nou ook nog maar exact beoordeeld diende te worden en dan gaan we los, ff 2x luisteren en dan wat tussen de sets skippen. Hoor al veel relaxte prog, moet wel te doen zijn dus :D |
|
|
| Bailey |
Sorry gasten, deze contest is mij helemaal ontschoten. :( Ben een tijdje niet thuis geweest, dus ook niet TA gechecked. Anyway my apologies voor mijn vergeetachtigheid. :sadgreen:
Juryleden succes! |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by TranceFool
En hoe weten de Dj's welk nummer ze zijn? Wel zo makkelijk als er straks feedback wordt gegeven ;) |
Niet, dat weet je pas als je eruit vliegt... Daag... |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Niet, dat weet je pas als je eruit vliegt... Daag... |
haha, wat is dat nou weer voor onzin, dan weet je dus tussentijds niet (mocht je doorgaan) hoe jouw mix beoordeeld is? |
|
|
|
|