|
NLBE TA mix contest 2005 --->definitieve topic (pg. 27)
|
View this Thread in Original format
| Phortje |
Ik heb de beoordeling van Belgian Bonzai ontvangen en ik heb besloten het hierbij te laten voor deze poule, omdat de beoordelingen redelijk overeen komen. Alleen de 2e en 3e plaats scheelt maar 1 puntje.
Van Poule A vallen nog af:
6 - Cosmic
11 - Theseus
Verwacht vanavond/vannacht de indeling voor de 2e ronde :) |
|
|
| TranceFool |
Jammer dat ik niet door ben maar had al wel zo'n vermoeden na de verschillende comments in deze thread, dat technomixje was dus van mij. Zal vanavond mijn tracklist posten.
edit: bij deze wil ik natuurlijk nog alle juryleden en phortje bedanken voor de moeite, de rest succes! :D |
|
|
| Djeebie |
Zoals gezegd was de kwaliteit in onze poule erg hoog :) Nummer 17 was de onbetwiste nummer 1. Perfecte opbouw en flow, goeie tracks en dito mixwerk.
De keus tussen mix 7 en 12 was ook voor mij wat lastiger. Mix 12 was qua muziek helemaal niet mijn ding, maar ik vond het mixen behoorlijk strak en d'r zat toch een goeie flow in. Dus Ei, daar heb je mazzel mee :p Mix 7 is het uiteindelijk na kort overleg toch geworden. Ik vind alleen zelf dat de de flow van de set beter had gekund. Maar desalniettemin een kwaliteitssetje :cool:
En dan nog mix 2, uiteindelijk op plek 3 beland. De technomix van Trancefool. Lekker setje wel, maar er miste toch iets. Vooral de flow van de set kon ik niet helemaal volgen. Maar toch geldt ook voor deze set dat het om kwaliteit ging :) |
|
|
| nwopper |
| quote: | Originally posted by eieregooie
:whip:
:p |
Ik koop wel een biertje voor je in Zurich :toothless :p |
|
|
| kutvolkots |
| Marianne, je sig ownt zeg maar oneone. |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik heb zo de lijst niet bij me, maar in mijn poule was het voor mij meteen duidelijk dat nr 4 met stip door was. Dat is echt een zeer sterke mix, lekker relaxed. Nummer 9 en 14 waren voor mij 'een bij elkaar geraapt zootje' of het kort te zeggen, waarbij er in de 1 geen opbouw zat (beginnen met Deep Dish Say Hello en daarna vanalles en nogwat) en ook awt mixfouten.
Nummer 19 was een twijfelachtige tweede. Slechte opnamekwaliteit, maar goed genoeg voor de volgende ronde. |
mag ik wel even zeggen dat het bij elkaar geraapt zootje enkel bij nummer 9 was. nummer 14 vond ikzelf anders best wel een deftige set, het was wel wat harder... maar dit deed me tenminste bewegen :) |
|
|
| BooMBooM |
Yupz was te verwachten :) beetje jammer maar volgende x beter..
De mensen die door zijn veel succes!! (ook voor de juryleden uiteraard!) |
|
|
| teknasia |
idd voor mij ook volgende keer beter
meedoen is belangrijker dan winnen eh.... :whip:
:D
neenee succes aan de overige deelnemers! :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| tracklists van de mixjes die afgevallen zijn? :) |