|
NLBE TA mix contest 2005 --->definitieve topic (pg. 30)
|
View this Thread in Original format
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by Lynxx
Zo! Ben echt helemaal weg van dat eerste nummer:p
rest van het setje klinkt ook wel lekker.
Misschien nog andere mensen die hun setje willen delen met de rest? |
Dankjewel zeg :D
Ja dat nummer is dus gewoon een versie zonder beat (de Chillout Mix) met een loop van Drift erover en dan gewoon doorgemixed in Drift zelf
Dus niet echt iets wat je apart zou kunnen horen dan zou het nogal abrupt stoppen :)
Ben iig wel blij met dat 1e stuk van de mix dus das fijn om te horen dat je het mooi vind :) |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by moogwai
En willen de mensen die zijn afgevallen een tracklist posten, misschien zijn sommige mixen het nog wel waard om ff te checken :)
Die van Menno (mix 20) kan ik zelf wel ff geven :D
1. The Killers - Mr. Brightside (Thin White Duke Remix)
2. Way Out West - Dont Forget Me (W.O.W. Dust Biter Mix)
3. Deep Dish - Say Hello
4. Jase from Outer Space - Do What You Want (Infusion Sky Mix)
5. Perasma - Swing 2 Harmony (Gabriel And Dresden Vocal Mix)
6. Ferry Corsten Feat. Shelley Harland - Holding On (Luke Chable's Big Room Mix)
7. Jose Amnesia Presents Tiffany - Heaven Drops (Original Mix)
8. Paul Oakenfold - Southern Sun (Gabriel And Dresden Unplugged Remix)
9. Matthew Dekay vs. The Proluctors - Bad
10. Steve Angello And Sebastian Ingrosso - Yeah
Erg goede mix qua tracks en zeker niet slecht gemixed, maar deze mix kon gewoon niet op tegen het geweld van de andere mixen :) |
wat een superleuke set :eyes: |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
wat een superleuke set :eyes: |
Kopen? :p |
|
|
| moogwai |
| De sets die ik nu moet beoordelen (16, 17, 18, 19) zijn in ieder geval progressive sets (10 ken ik al van de vorige ronde), dus dat is in ieder geval een stuk makkelijker vergelijken :) |
|
|
| Phortje |
| quote: | Originally posted by moogwai
De sets die ik nu moet beoordelen (16, 17, 18, 19) zijn in ieder geval progressive sets (10 ken ik al van de vorige ronde), dus dat is in ieder geval een stuk makkelijker vergelijken :) |
Haha da's toevallig :) |
|
|
| Ding Chavez |
| Zo net terug van 12 daagjes portugal, goed te lezen dat ik door ben :D Van de (enkele) positieve beoordelingen valt nu alleen nog weinig te maken, maar eens teruglezen als ik erachter ben welk nummer ik heb. Zo te zien wordt het wel een zware ronde, de mixen die door zijn zijn allemaal blijkbaar van goede kwaliteit. |
|
|
| Djeebie |
| Ik moet toch vragen of iemand voor de zekerheid deze ronde voor mij wil jureren. Ik ga namelijk dinsdag op vakantie naar Turkije en ik weet niet of ik voor vrijdag de sets kan beluisteren en ook nog een internetcafé kan vinden om m'n beoordelingen te posten ;) |
|
|
| moogwai |
| Heb in trein al een paar setjes geluisterd en ze klinken erg goed! |
|
|
| Asperge |
| Het klinkt idd allemaal aardig aangenaam, wordt nog lastig dit! |
|
|
| SnuggLe |
| Mix 18 rockt echt kei en keihard. Winnaar-in-de-dop wat mij betreft. |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Mix 18 rockt echt kei en keihard. Winnaar-in-de-dop wat mij betreft. |
Jammer alleen van de eerste overgang :(
Geef mij maar mix 16 of 17!
Die rocken pas hard :p |
|
|
| Asperge |
| Ik vind niet dat we als juryleden al meningen moeten spuien op het forum over setjes als nog niet alle leden gejureerd hebben voor zichzelf, dat beïnvloedt de beeldvorming imo... |
|
|
|
|