|
NLBE TA mix contest 2005 --->definitieve topic (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Bouma-Bros |
ElSandro doet definitief mee met de contest en ik zal gaan jureren. Je kan ons dus toevoegen aan het lijstje.
Sido |
|
|
| raoel |
Dan hebben we nu iig een mooie verdeling gezien het aantal Dj's en juryleden. Namelijk 25 Dj's en 15 jurleden.
Er komen dus 5 poules van 5 Dj's. Elk poule wordt beoordeeld door 3 juryleden.
Er is nog 1 jurylid die zich nog niet heeft bevestigd; basvh. Dat wordt eventueel de 16e. Dat is geen probleem natuurlijk, dan wordt 1 poule door 4 juryleden beoordeeld.
De lijst:
| quote: |
Bevestigde Dj's: (25)
ahp2002
Bailey
BooMBooM
Cosmic
Ding Chavez
DJ D-Man
DJ Siesta
DJ Spare
djdavid
eieregooie
ElSandro
Glaniskanis
Jasperovitsj (BE)
Little Theseus
Lynxx
mahwang
MennoB
Raoel
Real (BE)
sndh
subtrance
tijs08
TranceFool
Wilkman
Xilver (BE)
NIET besvestigde Dj's: (-)
-
Afgevallen Dj's (1)
Chicane
Reserve Dj's (1)
teknasia
Besvestigde juryleden: (15)
@win
Asperge
Belgian Bonzai
Bouma Bros
Creamfields23
Dj Cresto
Djeebie
Fkwebeman
Kaidreas
moogwai
Muppy
nwopper
Roger
SnuggLe
Visje
NIET besvestigde juryleden: (1)
basvh |
teknasia blijft op de reservelijst. Mocht iemand uiteindelijk toch ineens te weinig tijd hebben en afvallen, dan kan hij alsnog mee doen. |
|
|
| mahwang |
| sorry mensen, ik red het niet :(, volgend jaar doe ik mee. |
|
|
| Roger |
| jammer joh! gelukkig hebben we een vervanger:) |
|
|
| subtrance |
klotezooi, vandaag 4 keer geprobeert om met mijn kutcomputer een mix op te nemen maar vanwege een of ander vaag probleem houdt dat ding het tegenwoordig niet langer uit dan een paar minuten voordat ie vastloopt of zichzelf reset.
morgen ga ik op vakantie en ben pas de 2e terug dus tenzij ik een weekje uitstel ofzo krijg gaat het me ook niet lukken om nog wat te uploaden....
erg jammer dit... |
|
|
| raoel |
Ik heb teknasia een PM gestuurd om te laten weten dat hij nog mee kan doen.
2 Subtrance:
Er zijn verder geen reseve Dj's, dus wat mij betreft maakt het niks uit zolang de jury maar voldoende tijd heeft om je mix te beoordelen.
1 juli was de sluitingsdatum, je komt de 2e terug. Als je je mix uiterlijk dinsdag 5 juli online hebt staan is het geen probleem lijkt me.
Maar dat is verder wel aan de juryleden. Als ze de mix niet meer allemaal kunnen beoordelen heb je pech... |
|
|
| teknasia |
| quote: | Originally posted by raoel
2 Subtrance:
Er zijn verder geen reseve Dj's, dus wat mij betreft maakt het niks uit zolang de jury maar voldoende tijd heeft om je mix te beoordelen.
1 juli was de sluitingsdatum, je komt de 2e terug. Als je je mix uiterlijk dinsdag 5 juli online hebt staan is het geen probleem lijkt me.
Maar dat is verder wel aan de juryleden. Als ze de mix niet meer allemaal kunnen beoordelen heb je pech... |
raoel, ik heb je terug gepm'ed
Ik had problemen met mijn browser dus het kan zijn dat je 3 dezelfde pm's ontvangen hebt :)
anyway, count me in :) |
|
|
| subtrance |
| quote: | Originally posted by raoel
2 Subtrance:
thanks, ik zal het zodra ik terug ben meteen nog een keer proberen, desnoods probeer ik een andere compu aan m'n mengpaneeltje te verbinden |
|
|
| BooMBooM |
| Mijn mixje is klaar... wist niet hoe lang die moest dus heb er maar 1 van 70 minuten gemaakt.. Moest ik hem nou en uploaden naar een ftp of kan ik hem ook gewoon op yousendit zetten??? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by BooMBooM
Mijn mixje is klaar... wist niet hoe lang die moest dus heb er maar 1 van 70 minuten gemaakt.. Moest ik hem nou en uploaden naar een ftp of kan ik hem ook gewoon op yousendit zetten??? |
Ik dacht yousendit.com. Maar wacht nog maar effe, want als hij daar op staat is hij maar 7 dagen beschikbaar.... |
|
|
| TranceFool |
| Phortje heeft allang de gegevens gepost hoor paar pagina´s terug voor de ftp. |
|
|
| BooMBooM |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Phortje heeft allang de gegevens gepost hoor paar pagina´s terug voor de ftp. |
Ik heb nog nooit iets met ftp gedaan dus snap er niks van dus vandaar dat ik hem graag op yousendit wil zetten.. maar als ie naar die ftp moet ga ik me er wel ff in verdiepen en dan zet ik hem gewoon daarop |
|
|
|
|