return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 39 40 41 
NLBE TA mix contest 2005 --->definitieve topic (pg. 34)
View this Thread in Original format
@win
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
DIe mixfout lag niet eens aan mezelf, m'n plaat vertraagde opeens zonder enige reden. Maar ja, wie gelooft dat als ik het zeg :p

Wel raar dat je de mix te duister en diep vond, ik had hem net met opzet wat toegankelijker proberen te maken. :)

Nou laat ik het zo zeggen. Het begin van je mix vond ik wat te diep en duister en daarom kon het tweede deel van je set dat geheel niet meer rechttrekken zeg maar :)
Little Theseus
quote:
Originally posted by Creamfields23
Ha Siesta dus die mix is van jouw :D Ik dacht dat ie van Little Theseus was. Leuke mix man :)

Ja ik was eerst wel van plan de cdj1000's en de 600 flink te gaan slopen maar ik was zelf al zo gesloopt na een week geen slaap en elke dag 12 uur werken dat toen ik die vrijdagavond voor inleverdatum mn setje ging opnemen ik maar met trillende handjes een progtechy setje heb neergezet.

Tracklist: (sorry voor de onvolledigheid maar ik heb mn platen in de discotheek laten liggen en ik weet niet alle namen uit mn kop)

Felix da Housecat feat. P. Diddy - Jack U
Headman - It Rough (chicken lips dub)
Greenskeepers -
Groove Armada - Suntoucher (nextman submarine remix)
Chocolate Puma - id
Daft Punk - Rollin' & Scratchin'
?id
?id
?id
Laurent Garnier - id
James Holden - Break in the Clouds B-Kant

Ik vind het best een peppie mix als zeg ik het zelf maar aangezien ik 1001 punten kan bedenken waarom deze mix het niet is geworden ben ik heel benieuwd wat de feedback van de jury is :D
@win
quote:
Originally posted by Little Theseus
Ja ik was eerst wel van plan de cdj1000's en de 600 flink te gaan slopen maar ik was zelf al zo gesloopt na een week geen slaap en elke dag 12 uur werken dat toen ik die vrijdagavond voor inleverdatum mn setje ging opnemen ik maar met trillende handjes een progtechy setje heb neergezet.

Tracklist: (sorry voor de onvolledigheid maar ik heb mn platen in de discotheek laten liggen en ik weet niet alle namen uit mn kop)

Felix da Housecat feat. P. Diddy - Jack U
Headman - It Rough (chicken lips dub)
Greenskeepers -
Groove Armada - Suntoucher (nextman submarine remix)
Chocolate Puma - id
Daft Punk - Rollin' & Scratchin'
?id
?id
?id
Laurent Garnier - id
James Holden - Break in the Clouds B-Kant

Ik vind het best een peppie mix als zeg ik het zelf maar aangezien ik 1001 punten kan bedenken waarom deze mix het niet is geworden ben ik heel benieuwd wat de feedback van de jury is :D

Ik vond deze mix juist erg leuk, origineel en verfrissend. Echt gewaagd, maar daarom zo goed!
Phortje
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ik wil nu niet lastig doen Phor, maar mijn naam staat er niet tussen. ;)
Ik heb wel even het topic nagelezen, en TranceFool is 2 keer afgevallen...dus ik zal wss 1 keer in zijn plaats zijn afgevallen :)

goddomme verrek, je hebt gelijk :conf:
Ik moet ergens een typfout hebben gemaakt, want jij had door moeten zijn gegaan naar de 2e ronde. Morgen maar eens even denken hoe we dit gaan oplossen.
Jasperovitsj
Ben je zeker dat mijn mix nergens in de 2de ronde beland is? Want @win leek toch wel mijn mix beoordeeld te hebben in de 2de ronde? Misschien is er gewoon iets foutgelopen met de nummering ofzo? :)
Misschien kan iemand anders uit de jury van de poule waarin ik normaal moest zitten aan de hand van de tracklist al dan niet bevestigen of mijn mix erbij was of het gewoon TranceFool's mix was?
Asperge
Ik heb mijn commentaar nog:) De mixen die in de finale staan waren ook mijn favorieten:D

quote:

Mix 1:
Lekker proggie mixje met een aantal bekende platen, blinkt dus niet uit in originaliteit maar bouwt heerlijk op, mixwerk is ook netjes, verdient een finale plaats.
8/10

Mix 4:
De beste mix uit deze groep vind ik, alle ingrediënten voor een finaleplaats: puik mixwerk, goede trackselectie en heerlijk opgebouwd.
8.5/10

Mix 5:
Mix 5 is een lekker trance mixje, maar er zitten wel erg veel hitjes in en het blijft wat op de vlakte, het begint al vrij hard en blijft hard tot het einde. De laatste plaat blijft natuurlijk wel een geniale euforische afsluiter maar dat kon het niet redden.
7/10

Mix 7:
Mix 7 kende ik nog van de vorige ronde, daar ging hij nog net door ten koste van Ei. Maar tussen dit geweld houdt mix 7 helaas geen stand, de mix is wel lekker maar wat oppervlakkig zeker vergeleken met de rest.
7/10

Mix 13:
Mix 13 is vrij goed, tot ergens in de 63e minuut er een giga trainwreck inzit, dat verpest gelijk de hele sfeer en kan de mix dus niet door naar de finale wat mij betreft. De gave platen en de goede opbouw maken het toch nog tot een 7. Zonder die mixfout zeker finalist geweest imo.
7/10
Jasperovitsj
Yep, 13 is dus de mijne :)
En dan is er uiteindelijk toch geen probleem denk ik? Gewoon een typfout in Phortjes post, maar met de indeling van de mixen zat alles correct :)
Real
Ziezo, mixje staat online.

Download: Real - BENLTA 2005 Mix
Phortje
Ah in de indeling zat inderdaad geen fout, alleen bij de uitwerking van de resultaten van de 2e ronde. Alles in orde dus :)
moogwai
quote:
Originally posted by Real
Spijtig. Veel succes nog aan de finalisten !

Mijn tracklist:

• Luminary - My World (Arksun Remix) [Lost Language]
  • Oliver Moldan - Beauty In L.A. (Main Mix) [Superstar]
  • Perasma - Swing 2 Harmony (Gabriel & Dresden Remix) [Data Records]
  • 8 Wonders - The Morning After (Octagen's Night Before Remix) [Somatic Sense]
  • Vadik - Fate [In Trance We Trust]
  • Alucard presents the 49th Line - Blue On Blue (Octagen Dub Remix) [Somatic Sense]
  • Clear & Present - Elevate (John O'Callaghan Remix) [A State Of Trance]
  • UKNY Connection - Amsterdam (Phynn Remix) [Selective Recordings]
  • Randy Katana - In Silence (Txitxarro Mix) [Reset Records]
  • M.I.B. - Keep Pushin' [Captivating Sounds]
  • Purple Haze - Adrenaline [Oxygen Recordings]
  • U-Turn - One Way [ID&T]
  • Modulation - Spirits (Slusnik Luna Remix) [Vandit]

Download: Real - BENLTA 2005 Mix

Goede mix, ik moest deze in de eerste ronde beoordelen. Enigste minpunt vind ik dat deze mix iets te veel gepitched is. Voor de rest goed gemixed voor een trance set en best leuke tracks die niet echt overplayed zijn.

En In Silence is gewoon het beste nummer van 2004! :eyespop:

moogwai
Oh ja, best grappig dat ik goed in ID-en blijf, niet alleen van tracks, maar ook van de DJ :D. Ik had de mix van Glaniskanis, Siesta en van 2 finalisten (nou ja, nagenoeg zeker :) ) goed. De overige dj's die ik moest beoordelen kende ik niet genoeg ervoor.
eieregooie
Ik heb al 2 favorieten... Nu wordt het echt lastig :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 39 40 41 
Privacy Statement