return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 
NLBE TA mix contest 2005 --->definitieve topic (pg. 22)
View this Thread in Original format
Asperge
Ik vind dat je in deze ronde onderling er beter uit kan komen over welke doorgaan zoals Snuggle al aangaf.
nwopper
Ik ben nu de eerste set aan het luisteren.....:D
basvh
ben ze nu aan het downloaden en dadelijk maar eens die progressive setjes afkraken.

:p :D
nwopper
Ben aan het luisteren....:)
Mag je hier ook wat commentaar posten op wat je hoort? Of moet dat strikt via de juryleden gebeuren?
@win
Zo, 2 van de 4 setjes heb ik inmiddels beluisterd en beoordeeld en ik moet zeggen dat het twee werelden van verschil waren. Zowel qua stijl als qua resultaat :D
Creamfields23
Hey luitjes waar moeten die beoordelingen naar toe. Ik heb ze ook eigenlijk al af. Ik wil eigenlijk nog een keer luisteren naar de sets, maar ik weet nu al dat ik toch bij mijn eerste standpunt zal blijven.
Roger
ik denk ff overleggen met je juryleden uit je groepje
raoel
Uiteindelijk moet het bij Phortje terecht komen.

Ik ga vanavond lekker met vakantie en wens de jury succes met het beoordelen, al zal dat niet nodig zijn denk ik zo.

Verde heb ik aan Phortje doorgegeven welke juryleden beperkte inzetbaarheid hebben aangegeven. Dan ga ik nu deze topic met een gerust hart verlaten. Voor een tijdje althans.
Fkwebeman
quote:
Originally posted by basvh
ben ze nu aan het downloaden en dadelijk maar eens die progressive setjes afkraken.

:p :D

wat zijn ze slecht he! wordt moeilijk om uberhaupt iets door te laten gaan :toothless
SnuggLe
Heb mijn beoordeling al klaar eigenlijk.
Eentje gaat er bij mij duidelijk door (en bij BoumaBros ook), maar even kijken wat Kaidras ervan vindt. Over de nummer 2 in onze poule ben ik er nog niet uit.

Ik geef iig geen cijfers nog, doe het *sorry to say* nog even op mijn eigen manier. Cijfers enzo doe ik wel bij andere rondes. Over sommige dingen valt af en toe ook geen drol te zeggen, zoals opbouw (welke opbouw??) en platenkeuze (alle platen lijken op elkaar!). Dus :D

Cosmic
Wanneer is de uitslag?
Muppy
:eek:

had helemaal niet gezien dat ik een PM had met de link...
afijn...ik ben ze nu aant downloaden en ga maar ff gauw een beoordeling schrijven.ben wel de aankomende 2 weken weg...is dat erg?:p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 
Privacy Statement