|
NLBE TA mix contest 2005 --->definitieve topic (pg. 31)
|
View this Thread in Original format
| Phortje |
| quote: | Originally posted by Asperge
Ik vind niet dat we als juryleden al meningen moeten spuien op het forum over setjes als nog niet alle leden gejureerd hebben voor zichzelf, dat beïnvloedt de beeldvorming imo... |
mee eens :p |
|
|
| moogwai |
Mwah.. moet je als jury maar overheen lezen en straks gaan we toch in discussie :)
Maar ik zal verder niet vertellen dat ik die ene mix beter vind dan die ander :p |
|
|
| eieregooie |
| Ik weet niks van een discussie? :D Morgen ben ik tevens de hele dag weg en pas rond deze tijd weer thuis... Ik zal mijn lijstje en commentaar iig naar Phortje sturen, en zal t jullie ook even doorsturen dan :) |
|
|
| DJ_Siesta |
| morgen is de uitslag toch? ben benieuwd |
|
|
| Real |
| 't Is vrijdag. :nervous: |
|
|
| nwopper |
Ik heb me afgemeld voor het jureren, dat jullie het even weten. Heb geen tijd om nog tot een goede beoordeling te komen (ivm klote essay over de Art Film en diens conventies).
Sorry! :( |
|
|
| SnuggLe |
Heb mijn beoordeling doorgestuurd.
Kan hem gerust hier neerzetten, want niemand weet toch wie welk nummer is. |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Heb mijn beoordeling doorgestuurd.
Kan hem gerust hier neerzetten, want niemand weet toch wie welk nummer is. |
Nee maar juryleden die niet weten wat ze moeten worden wel beïnvloed door andere meningen...
Mijn beoordeling is ook verstuurd:D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Asperge
Nee maar juryleden die niet weten wat ze moeten worden wel beïnvloed door andere meningen...
Mijn beoordeling is ook verstuurd:D |
Ach, eigenlijk heb ik al die mixen niet eens geluisterd, en gewoon die jurering van Ei overgenomen, met een personal touch eraan ;)
18 is het gewoon :clown: |
|
|
| Jesse |
| Zit je een tijdje zonder internet en je mist meteen een mix contest...jammer, volgende keer beter :) |
|
|
| moogwai |
| Mijn beoordeling is verstuurd naar Phortje en mijn mede juryleden :) |
|
|
| Kaidreas |
^kheb geen zin om het naa iedereen door te sturen, dit heb ik naar phortje gestuurd
1ste plaats: Mix17, geweldige prog set, die me een bijzonder goed-gevoel geeft.. goede opbouw, kortom top notch stuff
2de plaats: Mix 10 Dit is geweldig, echt gedurfd voor op een trance-forum en ik lust het wel eigenlijk, tis echt wel funky, de techniek is ook zeker ok, vind ik zelf
3de plaats: mix16 het was bijna een 2de plaats waard maar net niet goed genoeg.. goede techniek, leuke opbouw, maar net ietjes te saai, doet me eigenlijk niet bewegen
4de plaats:mix 18 Mja is best wel oke, ma eerst is het zowat loungy en iets of wat underground en dan op het einde wilt hij het precies goed maken met ff wat lekkers er tussen te gooien... not done voor mij sorry
5de plaats: mix 19 neen, deze doet me gewoon niks, en er is een serieus probleem met zijn opname, wat mij toch op de heupen werkt |
|
|
|
|