return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 
NLBE TA mix contest 2005 --->definitieve topic (pg. 4)
View this Thread in Original format
Little Theseus
I'm in. Goed bezig Raoel!

Uiterste inleverdatum 1 juli is idd beter omdat je inderdaad in de knoop komt met veel mensen die op vakantie gaan.

Leuke quote uit de mixmag van juli in hun artikel voor deelname aan hun "future hero" contest: "If you even think about including Flashdance, Lola's Theme, Call on Me or So Much Love To Give, don't bother entering - we'll only use your cd as a frisbee."
Lynxx
Confirm!
DJ_Siesta
ja ik doe ook mee
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Little Theseus

Leuke quote uit de mixmag van juli in hun artikel voor deelname aan hun "future hero" contest: "If you even think about including Flashdance, Lola's Theme, Call on Me or So Much Love To Give, don't bother entering - we'll only use your cd as a frisbee."

Geldt dat hier ook? Want dan meld ik me gelijk weer terug af :sadgreen:

:toothless

Anyway, met al dat gecodeer gedoe: gewoon een mix in mp3 formaat aan 192kb, meer moet er toch niet gebeuren hé? Of moet het nu net met die ene bepaalde encoder gedaan worden? :conf:
Phortje
quote:
Originally posted by Jasperovitsj

Anyway, met al dat gecodeer gedoe: gewoon een mix in mp3 formaat aan 192kb, meer moet er toch niet gebeuren hé? Of moet het nu net met die ene bepaalde encoder gedaan worden? :conf:

Je moet 4 versies maken: 1 in wav, 1 in ogg, 1 in mp3 en 1 in wma. Elk voorzien van een correcte cuesheet. Tevens heb je het deelnameformulier nog niet in drievoud ingevuld :whip:
Glaniskanis
Ja bedoelde natuurlijk ook OF 192kbps CBR
raoel
Die bitrate maakt mij niet zo veel uit.

Wat mij betreft is die preset standard ok en voor mensen die er niet zo bedreven in zijn is een mix met 192kpbs ook ok.

hier de lijst met al dan niet bevestigde namen tot nu toe:

quote:

Bevestigde Dj's: (18)
Cosmic
Ding Chavez
DJ D-Man
DJ Siesta
DJ Spare
eieregooie
Glaniskanis
Jasperovitsj (BE)
Little Theseus
Lynxx
MennoB
Raoel
Real (BE)
sndh
tijs08
TranceFool
Wilkman
Xilver (BE)

NIET besvestigde Dj's: (8)
ahp2002
Bailey
Chicane
djdavid
ElSandro
mahwang
subtrance
Theseus

Besvestigde juryleden: (12)
@win
Asperge
Belgian Bonzai
Dj Cresto
Djeebie
Fkwebeman
moogwai
Muppy
nwopper
Roger
SnuggLe
Visje

NIET besvestigde juryleden: (4)
basvh
Bouma Bros
Creamfields23
Kaidreas

Ik ga er eigenlijk van uit dat Chicane gewoon mee doet, maar je weet het maar nooit.

De oplettende TA-er zal het al gezien hebben, we hebben 26 (18 + 8) Dj's ipv 25... :)
Hoe dat de fout erin is gekomen weet ik niet, maar Little Theseus stond niet in de lijst van de openingspost. Terwijl hij toch in excel sheet staat. Misschien met een oude lijst gewerkt... Hij heeft nog een keer de opmerking gemaakt dat ik de topic starter was vergeten :)

Hij hoort er natuurlijk gewoon bij en dus zijn er 26 Dj's.
Mocht er 1 afvallen dan zitten we weer op de ideale 25. Vooralsnog zijn er geen reserve Dj's, maar voordat die nu toegelaten worden moeten er dus 2 van de huidige Dj's afvallen.
moogwai
Kom maar op met die mixen :p

quote:
Originally posted by raoel
Die bitrate maakt mij niet zo veel uit.

Wat mij betreft is die preset standard ok en voor mensen die er niet zo bedreven in zijn is een mix met 192kpbs ook ok.

Bitrate is ook niet belangrijk, het verschil hoor je nagenoeg niet. Veel belangrijker is de opnamekwaliteit van de mix zelf (volume, ruis, etc). Als deze maar matig is komt de mix als geheel minder goed over.
djdavid
present als dj!:D
Phortje
quote:
Originally posted by moogwai
Kom maar op met die mixen :p

Bitrate is ook niet belangrijk, het verschil hoor je nagenoeg niet. Veel belangrijker is de opnamekwaliteit van de mix zelf (volume, ruis, etc). Als deze maar matig is komt de mix als geheel minder goed over.

Bitrate is wel degelijk belangrijk. Er zijn 2 mogelijkheden:
- CBR, min 192kbit max 256kbit
- VBR, --alt-preset-standard

Belgian Bonzai
Do not want to open the floodgates :), maar geef mij maar een eerder uplifting groep
1. ik ken daar meer van
2. ik geniet daar meer van
Chicane
Bij deze pas ik, ik ben te weinig thuis om een leuke set voor te bereiden en te maken, daarom wou ik graag mp3 mixen zodat ik kan starten en stoppen wanneer het beste uitkomt :) Goed werk van de organisatie en veel succes voor de deelnemers :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 
Privacy Statement