|
NLBE TA mix contest 2005 --->definitieve topic (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Kaidreas |
| woops. ben ik eigenlijk nog jury-lid??? kwist niet dat ik me nog is moest aanmelden. :o |
|
|
| teknasia |
| kan ik nog meedoen? :) |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
woops. ben ik eigenlijk nog jury-lid??? kwist niet dat ik me nog is moest aanmelden. :o |
Heb je dat bij deze gedaan?
| quote: | Originally posted by teknasia
kan ik nog meedoen? :) |
Als je de openingspost had gelezen, had je gelezen dat je op de reservelijst komt te staan.
BooMBooM geeft de indruk nog mee te willen doen. Dat is dan de 1e gegadigde.
Jij bij deze de 2e.
Van de 25 Dj's die mee zouden doen is er reeds 1 afgevallen. Dat betekend dat BooMBooM mee doet en dat teknasia de 1e op de reservelijst is.
Van de overige Dj's heeft op 1 na iedereen zijn aanmelding bevestigd. Mocht die Dj, Elsandro, niet mee doen dan kunnen 2 mensen van de reservelijst mee doen. Voorlopig maar 1. |
|
|
| Creamfields23 |
Beetje laat maar ik ben tot +/- 20 jullie voor alles beschikbaar.
Dus bij deze present voor de jurering. |
|
|
| Phortje |
De FTP is in orde (misschien handig als dit even in startpost komt :))
Het is de bedoeling dat je een FTP-client gebruikt om 't te uploaden (misschien werkt IE ook, maar dat is altijd maar afwachten). Je moet je mix een dusdanige naam geven dat ik weet van wie hij afkomstig is :)
De mixes kunnen t/m 1 juli geupload worden naar:
ftp://taupload:[email protected]:60666/
Het klopt dat je je mix niet ziet nadat je hem geupload hebt, maar hij staat er dan wel. Mocht er iets fout gaan, de upload kan gewoon geresumed worden, mits je client dat ondersteunt. Kan hij dat niet, dan moet je me even een PM sturen en dan mik ik 'm weg. |
|
|
| BooMBooM |
| quote: | Originally posted by raoel
Heb je dat bij deze gedaan?
Als je de openingspost had gelezen, had je gelezen dat je op de reservelijst komt te staan.
BooMBooM geeft de indruk nog mee te willen doen. Dat is dan de 1e gegadigde.
Jij bij deze de 2e.
Van de 25 Dj's die mee zouden doen is er reeds 1 afgevallen. Dat betekend dat BooMBooM mee doet en dat teknasia de 1e op de reservelijst is.
Van de overige Dj's heeft op 1 na iedereen zijn aanmelding bevestigd. Mocht die Dj, Elsandro, niet mee doen dan kunnen 2 mensen van de reservelijst mee doen. Voorlopig maar 1. |
Gelukkig ga ik gelijk morgen ff me demo leggen :) thnx dat ik mee mag doen! |
|
|
| raoel |
Ik heb zojuist een PM gestuurd naar basvh en Bouma-Bros (is tevens luidspreker Elsandro) omdat ze nog niks hebben laten weten.
De lijst:
| quote: |
Bevestigde Dj's: (24)
ahp2002
Bailey
BooMBooM
Cosmic
Ding Chavez
DJ D-Man
DJ Siesta
DJ Spare
djdavid
eieregooie
Glaniskanis
Jasperovitsj (BE)
Little Theseus
Lynxx
mahwang
MennoB
Raoel
Real (BE)
sndh
subtrance
tijs08
TranceFool
Wilkman
Xilver (BE)
NIET besvestigde Dj's: (1)
ElSandro
Afgevallen Dj's (1)
Chicane
Reserve Dj's (1)
teknasia
Besvestigde juryleden: (14)
@win
Asperge
Belgian Bonzai
Creamfields23
Dj Cresto
Djeebie
Fkwebeman
Kaidreas
moogwai
Muppy
nwopper
Roger
SnuggLe
Visje
NIET besvestigde juryleden: (2)
basvh
Bouma Bros |
Op het moment hebben we 24 Dj's. Elsandro zal waarschijnlijk de 25e worden. Mocht hij zich alsnog afmelden, dan zalde Dj op de reservelijst; teknasia zijn plaats innemen.
Daarnaast heb ik de bevestiging van 14 juryleden gehad. 3 daarvan hebben een opmerking staan mbt hun aan dan wel afwezigheid.
De andere 2 juryleden heb ik dus net een PM gestuurd. |
|
|
| TranceFool |
Goed bezig!
Ik vind het akelig stil in dit topic....niet vergeten he mensen :p |
|
|
| Phortje |
| Nog tien dagen de tijd :p Nog niemand heeft zijn set geupload ;) |
|
|
| BooMBooM |
| Net ff mijn computer gemaakt die bij me platen spelers staan dus ga morgen gelijk beginnen aan me demo en zal hem dan ook gelijk uploaden :) heb er nu al zin in om weer is een lekkere nieuwe demo te leggen :) |
|
|
|
|