return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 
NLBE TA mix contest 2005 --->definitieve topic (pg. 36)
View this Thread in Original format
Phortje
Er was een probleempje met de FTP, dat is nu opgelost :)
Djeebie
Ik ben net terug van vakantie, dus ik moet eigenlijk vandaag nog 3 setjes luisteren :p Dat gaat helaas niet meer lukken aangezien ik straks ook weer weg ben. Maar volgens mij maakt het voor de eindbeoordeling niet zoveel uit dat mijn resultaten niet meetellen. En als ik het goed begrepen heb heeft Ei mijn plek overgenomen :)
@win
quote:
Originally posted by Phortje
Er was een probleempje met de FTP, dat is nu opgelost :)

Das mooi, dan beluister ik nu even de laatste en stuur ik straks alles door :)
moogwai
Mixen 01 en 04 klinken ook weer erg goed! Dat wordt nog lastig kiezen!
4 vette progressive trance mixen (en 3 tracks uit mijn top 5 komen regelmatig voorbij :) )
SnuggLe
Kan ik mijn beoordeling gewoon posten?

Houdt het lekker spannend, kan er steeds een tussenstand worden opgemaakt ;)
Phortje
quote:
Originally posted by Djeebie
Ik ben net terug van vakantie, dus ik moet eigenlijk vandaag nog 3 setjes luisteren :p Dat gaat helaas niet meer lukken aangezien ik straks ook weer weg ben. Maar volgens mij maakt het voor de eindbeoordeling niet zoveel uit dat mijn resultaten niet meetellen. En als ik het goed begrepen heb heeft Ei mijn plek overgenomen :)

Als je tijd hebt, graag! :p
Ik heb nu drie beoordelingen binnen en dat vind ik wat weinig voor een finale :)

[EDIT]
Zeker omdat alle vier de mixes nu binnen een bereik van drie punten zitten heb ik extra beoordelingen nodig.

Bouma-Bros heeft zich helaas terug moeten trekken uit de jury (jammer, maar ik snap het wel..).
Djeebie
Als je me tot morgenavond de tijd geeft moet het wel lukken om een beoordeling klaar te krijgen :)
Phortje
Ik zal donderdagavond mijn PM box weer bekijken, da's wel genoeg toch? :)
Ik hoop dat er dan ook genoeg beoordelingen zijn, na donderdag heb ik v.a. dinsdagavond pas weer tijd.
Djeebie
Dat gaat inderdaad wel lukken :)
SnuggLe
Beetje jammer dat er weer zoveel jury afhakers zjin!

eieregooie
idd
raoel
Heb het druk gehad de laatste 2 weken en heb daarom de topic niet gevolgd. Vandaag en morgen heb ik lekker veel tijd en kan nog wel wat mixen beoordelen.

Finale mixen zullen sowieso wel lekker zijn.

Zal ff contact opnemen met Phortje.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 
Privacy Statement