|
NLBE TA mix contest 2005 --->definitieve topic (pg. 33)
|
View this Thread in Original format
| Asperge |
| Kijk als de uitslag bekend is kan het commentaar gewoon gepost worden! Logisch toch:) Ik dacht ook dat Phor dat zou doen. |
|
|
| sndh |
| oke misschien was dat nog wat onduidelijk. Als ik zo de thread lees werd me dat niet duidelijk. Ik zie naar alle commentaar uit!! |
|
|
| Phortje |
Ja sorry hoor maar alle commentaren selecteren is niet iets wat ik ga doen, enig idee hoeveel werk dat is? Ik heb er na de eerste ronde bij gezegd dat het de juryleden vrij staat om hun commentaar op de mixes zelf te posten.
Aangezien er geen 4e beoordeling voor Poule A binnengekomen is hou ik het op de huidige stand. Mixes 1 en 4 gaan door naar de finale. Afgevallen zijn 7 (Teagle/tijs08, erg close), 2 (TranceFool) en 5 (Real).
In de finale zitten dus mixes 1, 4, 16 en 17 (DJ David, ElSandro, Lynxx en Wilco). Elk jurylid mag in de finale beoordelen. Beoordelingen moeten uiterlijk maandag 1 augustus naar mij gePM'ed zijn. Kun je nog niet bij de mixes maar wil je wel graag jureren in de finale, stuur me dan even een PM. |
|
|
| Real |
Spijtig. Veel succes nog aan de finalisten !
Mijn tracklist:
- Luminary - My World (Arksun Remix) [Lost Language]
- Oliver Moldan - Beauty In L.A. (Main Mix) [Superstar]
- Perasma - Swing 2 Harmony (Gabriel & Dresden Remix) [Data Records]
- 8 Wonders - The Morning After (Octagen's Night Before Remix) [Somatic Sense]
- Vadik - Fate [In Trance We Trust]
- Alucard presents the 49th Line - Blue On Blue (Octagen Dub Remix) [Somatic Sense]
- Clear & Present - Elevate (John O'Callaghan Remix) [A State Of Trance]
- UKNY Connection - Amsterdam (Phynn Remix) [Selective Recordings]
- Randy Katana - In Silence (Txitxarro Mix) [Reset Records]
- M.I.B. - Keep Pushin' [Captivating Sounds]
- Purple Haze - Adrenaline [Oxygen Recordings]
- U-Turn - One Way [ID&T]
- Modulation - Spirits (Slusnik Luna Remix) [Vandit]
Download: Real - BENLTA 2005 Mix |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Phortje
Ja sorry hoor maar alle commentaren selecteren is niet iets wat ik ga doen, enig idee hoeveel werk dat is? Ik heb er na de eerste ronde bij gezegd dat het de juryleden vrij staat om hun commentaar op de mixes zelf te posten.
Aangezien er geen 4e beoordeling voor Poule A binnengekomen is hou ik het op de huidige stand. Mixes 1 en 4 gaan door naar de finale. Afgevallen zijn 7 (Teagle/tijs08, erg close), 2 (TranceFool) en 5 (Real).
In de finale zitten dus mixes 1, 4, 16 en 17 (DJ David, ElSandro, Lynxx en Wilco). Elk jurylid mag in de finale beoordelen. Beoordelingen moeten uiterlijk maandag 1 augustus naar mij gePM'ed zijn. Kun je nog niet bij de mixes maar wil je wel graag jureren in de finale, stuur me dan even een PM. |
Ik wil nu niet lastig doen Phor, maar mijn naam staat er niet tussen. ;)
Ik heb wel even het topic nagelezen, en TranceFool is 2 keer afgevallen...dus ik zal wss 1 keer in zijn plaats zijn afgevallen :) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Phortje
Ja sorry hoor maar alle commentaren selecteren is niet iets wat ik ga doen, enig idee hoeveel werk dat is? Ik heb er na de eerste ronde bij gezegd dat het de juryleden vrij staat om hun commentaar op de mixes zelf te posten. |
Ok sorry, my bad dan :) Alleen... ik heb zelf mijn beoordeling niet meer :sadgreen: |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik wil nu niet lastig doen Phor, maar mijn naam staat er niet tussen. ;)
Ik heb wel even het topic nagelezen, en TranceFool is 2 keer afgevallen...dus ik zal wss 1 keer in zijn plaats zijn afgevallen :) |
Zou goed kunnen kloppen aangezien mix nr. 2 niet in de poule zat! |
|
|
| Jasperovitsj |
| Als ik me niet vergist heb was mijn mix nummer 13 :) |
|
|
| @win |
Als ik me niet vergist heb was mijn mix nummer 13 :) |
Zou goed kunnen. Helaas was je in mijn ogen wel duidelijk de minste :( |
|
|
| Jasperovitsj |
| Zou me niet verbazen, met een semi-trainwreck in de mix :toothless |
|
|
| @win |
Zou me niet verbazen, met een semi-trainwreck in de mix :toothless |
Klopt er zat een duidelijke mixfout in ja. Verder vond ik je mix te diep en duister, waardoor ik geen aangrijpingspunt kon vinden. IK miste een echte lekkere spannende opbouw! |
|
|
| Jasperovitsj |
DIe mixfout lag niet eens aan mezelf, m'n plaat vertraagde opeens zonder enige reden. Maar ja, wie gelooft dat als ik het zeg :p
Wel raar dat je de mix te duister en diep vond, ik had hem net met opzet wat toegankelijker proberen te maken. :)
Nu ik er toch uitlig zal ik dan ook maar meteen de tracklist geven:
01. Kindred Spirits - Sugar mountain (First version)
02. Brahma & Drew NIchols - Submerged (Original mix)
03. The Proluctors - Star track
04. Madoka - Embedded (Original mix)
05. Nick Muir feat. Craig Walker - Savin' you (Original mix)
06. Cassino & Laben - Leaving panic behind (Flash Brothers remix)
07. Baggage Handlers - Vaportrail (Chris Micali remix)
08. The Proluctors - Expression
09. Ashtrax - Freeload (freelove)
10. Girl Nobody - Smile & beware (Stef Vrolijk & 16 Bit Lolitas remix)
11. Son Kite - Focus (Shiloh remix) |
|
|
|
|