| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אני לא נחשד כאחד ממעריציו הגדולים של טיאסטו נכון?
לא שמעתי תסט אבל הטראקליסט בסה"כ נראה בכלל לא רע |
גם אני לא שמעתי אבל לא הבנתי למה הוא הכניס את
the drill
תכלס רגוע מדי בשבילו
בכל מקרה מצידי טייסטו ירד בכמה רמות מבחינת טכניקה
הוא עולה ברמות מבחינת פרסום וקידום עצמי אבל בטכניקה הוא ירד
המיקסים שלו ממש לא כמו פעם
הכניסות בכלל לא קשורות
הוא חותך טראקים באמצע
זה לא הטייסטו של פעם |
|
|