|
Armada Tour with ARMIN VAN BUUREN (Monday Bar) (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| eng3l |
| quote: | Originally posted by Vizay
postern?! wooot?! va har jag gjort för dumt nurå? *minne som en död kråka* :toothless:
btw. förfest, kör vi hemma hos någon eller möts vi ute på något ställe innan?
Om vi kör hemma hos någon kanske jag kan bidra med cd-spelare å mixer så kan dom som vill få lira ;) |
haha, jo detta va väll över ett år sen, men du samt Ronski Speed spelade på satin här i Örebro :P jag va SKITFULL och rammlade ner för en trappa och blevutslängd :D Då hade du min poster i ryggan haha!
peace out |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
Fanns 92biljetter kvar när jag var där för en halvtimme sedan så det är ingen superpanik |
Grymt skönt o höra! :) |
|
|
| Pjox |
Någon som har lust att sponsra mig?
Jag blir mer och mer sugen på att gå. Men har inte pengar! |
|
|
| euphoria_ibiza |
fikk tak i billett jeg også :D
var vist 3 igjen :eyespop: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by euphoria_ibiza
fikk tak i billett jeg også :D
var vist 3 igjen :eyespop: |
Jag var i butiken C.U.M. med Johnny Boy när en Norrman ringde... kanske var du som fixade dina biljetter... var ett par dagar sen typ... :) |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by eng3l
haha, jo detta va väll över ett år sen, men du samt Ronski Speed spelade på satin här i Örebro :P jag va SKITFULL och rammlade ner för en trappa och blevutslängd :D Då hade du min poster i ryggan haha!
peace out |
AHA DE E JU DU SOM E DU JU! :p
just ja fan va full du va, klarade du dig ens fram till att ronski gick på efter mig? :p |
|
|
| eng3l |
| quote: | Originally posted by Vizay
AHA DE E JU DU SOM E DU JU! :p
just ja fan va full du va, klarade du dig ens fram till att ronski gick på efter mig? :p |
haha, japp, nog fick jag höra ronski alltid haha, fast när jag fick för mig att gå upp till andra våningen och sedan gå ner för trappan igen sprack min plan haha! men men, va en rolig kväll :D hoppas den 20e blir lite mer lyckad hehehehe!
ha det gött |
|
|
| Jeremy H |
Tenta den torsdagen på eftermiddagen... vad är oddset? :(
Hoppas ni får det roligt...
:( :confused: :( :confused: :( :confused: |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
Tenta den torsdagen på eftermiddagen... vad är oddset? :(
Hoppas ni får det roligt...
:( :confused: :( :confused: :( :confused: |
Då kan du väl gå efter tentan? |
|
|
| mindshooter |
Crazy shiat!
En sån här fest skulle juh t.om kunna bli fet!
Känns jävligt sjukt att ha Armin på den klubben i hela världen som är närmst där jag bor. Kunde man inte trott för 2 år sen.
Jag känner mig nästan lite tvingad att låna pengar till detta event.
GK är en soft lokal...münchen hade varit snäppet fetare. |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by euphoria_ibiza
fikk tak i billett jeg også :D |
är det samma euphoria som skrev till mig på UKTA? :)
skönt för din egen del att du fixat biljetter
| quote: | Originally posted by mindshooter
Jag känner mig nästan lite tvingad att låna pengar till detta event.
GK är en soft lokal...münchen hade varit snäppet fetare. |
ja kom
ang. München...inte snäppet.. Flera ggr fetare :D
Varför kör inte MB sina fester där istället? Mkt mer plats där ju |
|
|
| Braxen |
| münchen går väl inte å boka längre ? har jag för mig ..:eek: |
|
|
|
|