return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 
Armada Tour with ARMIN VAN BUUREN (Monday Bar) (pg. 3)
View this Thread in Original format
Kaveh
quote:
Originally posted by Vizay
kollade schemat mitt i skolan, bara en labb dagen efter som börjar senare på dagen så de e helcool för mig :D


nice! kollade mitt schema nu också, ser fint ut för mig med - är i princip ledig då =) bara de inte gör ändringar ~:/
Vizay
quote:
Originally posted by Kaveh
nice! kollade mitt schema nu också, ser fint ut för mig med - är i princip ledig då =) bara de inte gör ändringar ~:/


det brukar väl inte hända så ofta, är iofs en bit fram på året men ändå. Usch nu blir jag orolig att dom ska ändra mitt schema också :p (då får man väl härda nån dag extra utan så mycket sömn) :D
montana
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
mannen... du är åt skogen för kräsen... De e ju AVB... och det komemr bli ett grymt party !


jag är arminhora till botten, men jag gillar inte mycket av vad han spelar nu förtiden, och jag tänker inte betala för att se honom spela sån skit som han gör just nu
Kvicket
quote:
Originally posted by montana
jag är arminhora till botten, men jag gillar inte mycket av vad han spelar nu förtiden, och jag tänker inte betala för att se honom spela sån skit som han gör just nu


Exakt vad jag känner :)
Särskilt på TC är armin för närvarande extremt överhypad när det gäller djs man vill se live. Älskar ASOT osv men varken på TE eller Sensation t.ex. så tyckte jag att han lirade riktigt bra :mad:
Kaveh
quote:
Originally posted by Kvicket
Exakt vad jag känner :)
Särskilt på TC är armin för närvarande extremt överhypad när det gäller djs man vill se live. Älskar ASOT osv men varken på TE eller Sensation t.ex. så tyckte jag att han lirade riktigt bra :mad:


Håller med jag också (att han är överhypad) :) Jag drog efter att han lirat ett par låtar på sensation, var verkligen ingen höjdare där.

Fast ska ändå ta mig till detta, blir nog en tokfet fest =) Han är ju inte kass precis, och så har vi Remy också :D
trancedanne
Detta missar jag ALDRIG, fyfan va gött!
St_Andrew
Så vem hostar förfest...? :p
Hauken
Nästa resa till Sthlm bokad!

Syns där.

Och ja, förfest!
K-PAXian
Förköpen finns väl inte än?
Eller? Missat nåt? :conf:
Braxen
^^ tyckte jag läste att dom släpps nästa vecka :eek:

St_Andrew
Ingen har väl sagt att det finns förköp ute än?! :conf:
K-PAXian
Läste fel nånstans i tröttheten. Nåja, den som ser det först kan väl posta här så att man vet om det och kan knata och handla. :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 
Privacy Statement