|
Armada Tour with ARMIN VAN BUUREN (Monday Bar) (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Dj P.A! |
Äntligen får vi åter se världens bäste i vårt land. Börjar tröttna på att åka och "jaga" Armin världen runt...Tjatade på Armin rätt hårt när jag såg honom i London att han banne mig får komma till Sverige snart. Jag hälsade honom att "folk älskar dig i Sverige - Vad väntar du på? - Se till att komma hit"
Så lite ära kanske man kan ta åt sig...:toocool: |
|
|
| Versace |
om ni nu ogillar vad armin spelar nu för tiden så skulle jag vilja höra/läsa vad det är ni förväntar er av killen...
hörde honom på amnesia på ibiza, där inledde han med prog för att avsluta med typ hard trance.
har hört honom flera ggr därefter, där han blandar trance med prog house med hård jävla trance ala marco v.
vad har jag missat? |
|
|
| Jeremy H |
Men bah.. en torsdag?!?! :whip:
Inte särskilt smidigt för oss som får resa ett par timmar för att ta oss till festen.. |
|
|
| jofawe |
| men vänta nu .. om armin spelar i sverige en torsdag.. vem fan spelar på ASOT då?! OMFG! |
|
|
| Kvicket |
| quote: | Originally posted by Versace
om ni nu ogillar vad armin spelar nu för tiden så skulle jag vilja höra/läsa vad det är ni förväntar er av killen...
hörde honom på amnesia på ibiza, där inledde han med prog för att avsluta med typ hard trance.
har hört honom flera ggr därefter, där han blandar trance med prog house med hård jävla trance ala marco v.
vad har jag missat? |
Om han på sensation t.ex. hade spelat både prog, melodiskt o hardtrance så hade jag varit skitnöjd :)
Nu tycker jag att sensation kändes mer asot fast ännu mer chill, o det passar inte riktigt när man vill "röja" på ett stort event :P |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by jofawe
men vänta nu .. om armin spelar i sverige en torsdag.. vem fan spelar på ASOT då?! OMFG! |
klassiker, samma grej hände när han lirade på kryssen sist han va här :p |
|
|
| Jeremy H |
;(((
Jag funderar seriöst på att skippa skolan o komma upp till detta.. Vore inte dumt om det gick en bil upp från Gbg-hållet dock.. |
|
|
| K-PAXian |
| quote: | Originally posted by jofawe
men vänta nu .. om armin spelar i sverige en torsdag.. vem fan spelar på ASOT då?! OMFG! |
Är inte ASOT förinspelat nu för tiden? :conf: |
|
|
| Dragon Kick |
Woho!!
Det här missar man bara inte, årets höjdpunkt utan tvekan!
Nån som vet vart man får tag på förköps biljetterna när dom släpps? |
|
|
| Braxen |
| Pitch & C.U.M skulle ja tippa på ;) |
|
|
| Jeremy H |
Mein Gott!.. Jag är ledig från skolan den fredagen.. det måste vara ödet att jag ska gå på detta! :p
Ska börja kolla på hur plånboken klarar detta oxå.. och på ev. resefolk från trakterna :) |
|
|
|
|