|
Armada Tour with ARMIN VAN BUUREN (Monday Bar) (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| jofawe |
| Hörrni.. om en timma är det bara 2 dagar kvar.. wiee! |
|
|
| Laszlo |
| Fan jag vill också dit :( |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Fan jag vill också dit :( |
satsa på en biljett i dörren då :) |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by jofawe
satsa på en biljett i dörren då :) |
Ain't got cash :( Har inte fått pengar av CSN så jag har knappt gå ut och festa på studenthaken för tillfället - annars hade jag utan tvekan åkt...jag är ju inte den som missar en sådan här fest i vanliga fall :( |
|
|
| Versace |
St_Andrew
Eng3l
mr_fisken + 3
kvicket + 5
cham the dj + 3
Clearthought
Vizay
Braxen + 2
NooN
Jofawe + 1
Aendy + 1
Kaveh + 4
Steve + 1
Anuga
euphoria_ibiza
K-PAXian + 3
staz + massa folk
keddo
marey
DJ P.A! +14
Try
scintilla
Swedetrance +2
Versace + en jävla massa folk
det mest roliga är att jag ej lyssnat på Armin sedan jag såg honom på Ibiza i somras..så det blir en hel del surprises for mig..gött! |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by Versace
St_Andrew
Eng3l
mr_fisken + 3
kvicket + 5
cham the dj + 3
Clearthought
Vizay
Braxen + 2
NooN
Jofawe + 1
Aendy + 1
Kaveh + 4
Steve + 1
Anuga
euphoria_ibiza
K-PAXian + 3
staz + massa folk
keddo
marey
DJ P.A! +14
Try
scintilla
Swedetrance +2
Versace + en jävla massa folk
|
Med min halv kassa räkning, så är vi typ 62 + en jävla massa folk ;)
får leta efter ett större ställe :D |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by anuga
Med min halv kassa räkning, så är vi typ 62 + en jävla massa folk ;)
får leta efter ett större ställe :D |
Förfesten blir ju större än main eventet...ring upp Armins agent och be honom boka in Armin till förfesten istället...om det krisar sig kan jag ta hans plats sen på kvällen ;) |
|
|
| Clearthought |
| quote: | Originally posted by anuga
Med min halv kassa räkning, så är vi typ 62 + en jävla massa folk ;)
får leta efter ett större ställe :D |
Ska vi börja m förslag på ställe då kanske? Ställen som ligger nära är ju Karmen och Kvarnen, Kellys (hm alla på K :)) Bullwinkles och sen vet jag inte ifall London/Paris finns kvar (tror d hette så, ligger i samma byggnad som Mondo) Sen finns det ett rätt mysigt ställe på Götgatsbacken mitt emot S:t Patrick's ungefär minns inte namnet men dom körde lite house där sist. Ali's Bar(sveavägen) finns ju också hehe :)
Vad säger ni? |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by anuga
Med min halv kassa räkning, så är vi typ 62 + en jävla massa folk ;)
får leta efter ett större ställe :D |
Asså, vet inte, men antagligen kommer inte alla på förfesten? =)
Fast asså även fast bara hälften skulle komma e det ju många :D |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by Clearthought
Ska vi börja m förslag på ställe då kanske? Ställen som ligger nära är ju Karmen och Kvarnen, Kellys (hm alla på K :)) Bullwinkles och sen vet jag inte ifall London/Paris finns kvar (tror d hette så, ligger i samma byggnad som Mondo) Sen finns det ett rätt mysigt ställe på Götgatsbacken mitt emot S:t Patrick's ungefär minns inte namnet men dom körde lite house där sist. Ali's Bar(sveavägen) finns ju också hehe :)
Vad säger ni? |
Vad som rymmer oss alla duger ;)
P.S. hörde ett rykte från DI.fm att detta antagligen kommer spelas in, och det finns en möjlighet att det e ASOT220 |
|
|
| Kvicket |
Tror som ni andra att man inte ska räkna med att alla på listan är på att förfesta :)
Jag, fisken, cham, marey o staz kommer förfesta med lite andra i en lokal på min gård så vi kan inte komma på något annat.
Runt 22 tänkte vi dock dra till Söderhof som ligger nästan exakt utanför södra station, ölen går på 29 spänn så det kan vara ett tips. |
|
|
| jofawe |
jag å sällskap ska ju vara i södertälje på förfest.. fast blir det nått större så kommer vi självklart dit =)
(edit)
Räknade om lite i leden och såg att vi är 18 i mitt crew... bestämm en krog så kör vi där!
Bullwinkles kan vi lätt fixa trance på, en fd bartender är med i mitt crew :P
(Edit)
Bullwinkles GÅR det köra trance på.. redan fixat.. |
|
|
|
|