|
Armada Tour with ARMIN VAN BUUREN (Monday Bar) (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| NooN |
| ^ Det skulle vara riktigt grymt faktiskt :D |
|
|
| Clearthought |
| Kickis... hmm trodde d var lite halvt på skämt det där men aja..:conf: om folk är sugna så?? |
|
|
| mr_fisken |
| hahahahahaha inte en janne |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by Clearthought
Kickis... hmm trodde d var lite halvt på skämt det där men aja..:conf: om folk är sugna så?? |
det var det med ;)
där finns ett ställe brevid, längre ner på gatan eller om det var nästa där man kan få in alla och de har riktig utrustning och golv |
|
|
| Clearthought |
| quote: | Originally posted by anuga
det var det med ;)
där finns ett ställe brevid, längre ner på gatan eller om det var nästa där man kan få in alla och de har riktig utrustning och golv |
ok då är jag med på noterna ;) vilket ställe är det? ända jag får kommer att tänka på är nåt kebabhak enl den där beskrivningen *lol*
Kanske dags att vi bestämmer oss för nåt ställe då, snart är det ju banne mej dags :D |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by anuga
det var det med ;)
där finns ett ställe brevid, längre ner på gatan eller om det var nästa där man kan få in alla och de har riktig utrustning och golv |
Om ni verkligen menar å köra en sån förfest så kan jag lät släpa med mig cd-casen, kommer ha bilen så det blir smidigt å bra i sånt fall :) |
|
|
| Try |
Har lyssnat igenom 5 a state of trance om dagen nu när jag sitter och tentapluggar. svårt att koncentrera sig! Märker hur jag dras med i musiken...
Ska ta med mig länk till 192kbitversionen till förfesten förresten. Så perfekt att lyssna på den innan :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Usch jag börjar känna av en jobbig förkylning komma... för ge mig på min dunderkur som vanligt...
Inte ens jordens undergång kan stoppa mig ! |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Usch jag börjar känna av en jobbig förkylning komma... för ge mig på min dunderkur som vanligt...
Inte ens jordens undergång kan stoppa mig ! |
Jag har samma problem .. det enda jag gör när jag är hemma är ... sover. |
|
|
| Clearthought |
| quote: | Originally posted by Vizay
Om ni verkligen menar å köra en sån förfest så kan jag lät släpa med mig cd-casen, kommer ha bilen så det blir smidigt å bra i sånt fall :) |
Skulle ju helt klart va rätt coolt om man kunde göra det, vi verkar ju va rätt många ändå, säkert mer än halva klientelet på vilket ställe vi än går till. Så då borde dom ju spela "vår" musik by majority decision så att säga...:) :D
Så släpa med dig ditt cd-case du!
Men Anuga, kan du ringa dit o höra då eller?? |
|
|
| Try |
St_Andrew
Eng3l
mr_fisken + 3
kvicket + 5
cham the dj + 3
Clearthought
Vizay
Braxen + 2
NooN
Jofawe + 1
Aendy + 1
Kaveh + 4
Steve + 1
Anuga
euphoria_ibiza
K-PAXian + 3
staz + massa folk
keddo
marey
DJ P.A! +14
Try
scintilla |
|
|
| SwedeTrance |
St_Andrew
Eng3l
mr_fisken + 3
kvicket + 5
cham the dj + 3
Clearthought
Vizay
Braxen + 2
NooN
Jofawe + 1
Aendy + 1
Kaveh + 4
Steve + 1
Anuga
euphoria_ibiza
K-PAXian + 3
staz + massa folk
keddo
marey
DJ P.A! +14
Try
scintilla
Swedetrance +2 |
|
|
|
|