|
Armada Tour with ARMIN VAN BUUREN (Monday Bar) (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| staz |
| fyfan, armins asiatiska kampsports-tack, när han sätter ihop händerna och bugar, det har etsat sig fast djupt i mitt sinne, från kryssningen våren 2004, sensation 2003, energy 2005, armin's got a place in my heart, thats for sure :) . missar inte detta såvida jag inte faller död ner innan, eller nåt i den stilen. |
|
|
| euphoria_ibiza |
dere svensker klarer det mest utroligste !
dette skal jeg garantert få med meg
sess den 20 oct :D
skaal |
|
|
| CJ InterCity |
| count me in... :) |
|
|
| K-PAXian |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
500 på förköp släpps nästa vecka (v.35) och resten i dörren. |
Var var var?! :D :D :D |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by K-PAXian
Var var var?! :D :D :D |
dom vanliga förköpsställena antar jag. Pitch & C.U.M |
|
|
| K-PAXian |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
dom vanliga förköpsställena antar jag. Pitch & C.U.M |
Ringde C.U.M. men de blev mest förvirrade över det och visste inget. De hade ej biljetter.
Pitch hade ej heller några, men trodde att de skulle få senare i veckan. |
|
|
| Pjox |
Jag ahr svårt att ebstämma mig.. Vill jag gå eller vill jag inte gå...
Kanske vore kul, men tänk om han spelar tråkig musik (tråkig enlig mig säkert bra enligt dom flästa här :p ) då är det lite dyrt.. hmm... har inte bestämmt mig ännu. Vore iofs kul att ha sett honom. |
|
|
| K-PAXian |
Enligt Monday Bars hemsida finns nu förköp på C.U.M.
Jag åker dit nu för att köpa biljetter. ;)
EDIT: Det var runt 70 biljetter kvar nu när jag var där. De går som smör smälter i solen! |
|
|
| SteveTranz4ever |
Så sant som det är sagt.... biljetterna är släpta på C.U.M.
Igår morse var det tydligen en mindre kö vid öppningsdags :gsmile:
Hitta till C.U.M.
Klara Norra Kyrkogata 23
Karta
Tel: 08-104018 |
|
|
| mr_fisken |
| biljetterna går alltid fort åt på c.u.m men pitch brukar ju alltid ha så man får hoppas på det för nu har jag inte råd :whip: |
|
|
| K-PAXian |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
biljetterna går alltid fort åt på c.u.m men pitch brukar ju alltid ha så man får hoppas på det för nu har jag inte råd :whip: |
Ledsen att säga det, men det är bara på C.U.M.de säljs. Iaf vad jag fattat av den info jag fått. Och de tar nog slut innan denna vecka är slut... Så ska du ha är det nog lika bra att dra dit idag, senast i morgon... :( |
|
|
| Dragon Kick |
Bara 70 biljetter kvar?!:eyes:
När stänger dom idag?;) |
|
|
|
|