|
Armada Tour with ARMIN VAN BUUREN (Monday Bar) (pg. 23)
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
| quote: | Originally posted by xPROXYx
mackane bra dj men eftersom att d e torsdag o d brukar va tomt där då så kommer han itne ha tid att mixa, utan säkert bara låta skivorna rulla! |
drygt att inte låta dom som vill och kan härifrån sköta jobbet dårå, ohh well orka va envis :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by xPROXYx
Steve- jag tror dom har bytt ut den, dom öppnar klockan 4 så ja ska dit då o kolla med dom om dvd o allt det där ni vill ja ska kolla=)
Vizay- dom har sina crappiga DJ's som jobbat där i åratal typ,och om d kommer nån ny så stor den gamla DJ'n breve:P
BTW vilken tid ska ja säga att folket kommer börja dyka upp?
och isåfall vem drar med sig skivor?
Vet iaf att makcan(bartendern) har ISOS skivan och lite andra trance skivor.
EN DAG KVAR FÖR I HELVETTE:D |
För mig duger det om nån slänger på ett A State Of Trance avsnitt...
| quote: | Originally posted by Kvicket
Vi är ett gäng på runt 20 pers som kommer förfesta lite hos mig innan vi drar vidare runt 22, tänkte dyka upp på GK runt 23 eller någe sånt... Kommer det vara några kvar på Bullwinkle runt 22.15 och framåt? |
Inte så troligt att folk sitter länge kvar då iaf.
Det kommer förmodligen va kö utanför GK innan 22:00 tom.
As nära mellan Bullen och GK
Får jag va med i klubben "Posta en stor bild tack" nu ? |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
För mig duger det om nån slänger på ett A State Of Trance avsnitt... |
Tar med mig några bra...
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Får jag va med i klubben "Posta en stor bild tack" nu ? |
:p |
|
|
| ShyTrance |
| quote: | Originally posted by anuga
Tar med mig några bra...
:p |
men snälla inte nån av dom senare ASOT episoderna, isåfall kommer vi få höra alla låtar 2 gånger :p |
|
|
| xPROXYx |
| har nån möjligtvis ASOT 200 nerbränd....då skulle lilla jag blir glad iaf=) |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by xPROXYx
har nån möjligtvis ASOT 200 nerbränd....då skulle lilla jag blir glad iaf=) |
ner bränd och spår uppdelad ;) |
|
|
| ShyTrance |
| asot 182 är också mumsig <3 |
|
|
| Clearthought |
| ASOT 100 (Best of ASOT 1-99) är ju en tanke också :) |
|
|
| xPROXYx |
| quote: | Originally posted by anuga
ner bränd och spår uppdelad ;) |
Nu blir lilla jag glad iaf=)
vi kan ha allsång på de låtar d finns lyrics :happy2: |
|
|
| St_Andrew |
Sååååå jäääääävla laddad :D:D:D:D
See you all there imorn! :D |
|
|
| Snowave |
| quote: | Originally posted by ShyTrance
men snälla inte nån av dom senare ASOT episoderna, isåfall kommer vi få höra alla låtar 2 gånger :p |
OK! Men denna har du nog inte hört!
http://s20.yousendit.com/d.aspx?id=...M23UXOUQZDH0A4L
En låt jag pillade lite på =)
igår =) som sagt. |
|
|
| Pjox |
Eftersom jag ahr varit hemma i två dagar pga sjukdom och fortfarande inte känner mig särsilt bra så kommer jag inte försöka mig på något imorgon. Ni får bara setill att dansa lite för mig med.
Hoppas ni har det jätte trevligt både före och under själva festen. |
|
|
|
|