|
Armada Tour with ARMIN VAN BUUREN (Monday Bar) (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| xPROXYx |
Wohoooo
Angående Bullwinkles så ska ja förbi imorgon o kolla hur länge vi får köra trance o så, men d går säkert bra, dessutom har dom billig öl sprit;)
Joffsan-Parkering på söder e enklast o hitta uppe vid mosken, gratis också, annars så kör man på där bakom dne där stora byggnaden, vis åsö sporthall typ!
Hör av mig mer imorrn när ja vart o pratat med dom
Puss o kram på er alla
//Selma
:crazy:
....chansen till att ta med egna skivor finns säkert, men att dj'a kommer aldrig gå för att dj utrustningen ligger inne i baren...torr inte dom e så glada med en främmande där inne:rolleyes: |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by Laszlo
WHAT THE :whip:
Jag måste sluta spionera i denna tråden - kommer att sluta med att jag tar självmord för att jag inte kan åka... |
Ska vi billda en liten klubb kanske?
Fattar inte varför jag sitter och läser här! |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by xPROXYx
Wohoooo
Angående Bullwinkles så .... | vad är bullwinkles för något??? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by xPROXYx
Wohoooo
Angående Bullwinkles så ska ja förbi imorgon o kolla hur länge vi får köra trance o så, men d går säkert bra, dessutom har dom billig öl sprit;)
Joffsan-Parkering på söder e enklast o hitta uppe vid mosken, gratis också, annars så kör man på där bakom dne där stora byggnaden, vis åsö sporthall typ!
Hör av mig mer imorrn när ja vart o pratat med dom
Puss o kram på er alla
//Selma
:crazy:
....chansen till att ta med egna skivor finns säkert, men att dj'a kommer aldrig gå för att dj utrustningen ligger inne i baren...torr inte dom e så glada med en främmande där inne:rolleyes: |
Kan ju ta med ett par DVD-rullar som dom ev. kan köra på sin projektor (btw. har dom bytt ut den gulnande gamla 80-tals-projjen än?) |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by Laszlo
WHAT THE :whip:
Jag måste sluta spionera i denna tråden - kommer att sluta med att jag tar självmord för att jag inte kan åka... |
stackare :stongue:
Bullwinkles it is! Nu ska jag bara hitta ett hotel åt mig och tjejpolaren för resten av helgen :(
jag bringar lite cd's om det skulle vara så att det ska spelas så gör jag gärna det :D annars så fixar det sig garanterat :toocool: |
|
|
| Clearthought |
| quote: | Originally posted by anuga
Bullwinkles it is! Nu ska jag bara hitta ett hotel åt mig och flickan för resten av helgen :(
|
Prova Columbus Hotel, jobbar där ibland så jag kanske kan få till ett bra pris :) (kanske alltså) Ligger ca 200 m från Göta Källare oxå |
|
|
| Vizay |
ser ingen direkt anledning att släpa med mig skivorna om dom ändå inte får spelas, lär väl ha dom i bilen ändå kanske...
Men de ser ju ut att bli en officiell TA-förfest på bullwinkles iaf :) (snälla säg dock att han som spelar där kan mixa någorlunda så jag slipper gå i taket kräsen som jag är när folk radiomixar :p)
[edit]
| quote: | Originally posted by xPROXYx
....chansen till att ta med egna skivor finns säkert, men att dj'a kommer aldrig gå för att dj utrustningen ligger inne i baren...torr inte dom e så glada med en främmande där inne:rolleyes: |
en liten fråga dök upp i mitt huvud, hur gör dom om dom själva ska ta in en dj nån gång, får han typ stå å sträcka sig över baren då lr? :p :rolleyes: |
|
|
| NooN |
| När ska man ta och glida dit då? |
|
|
| xPROXYx |
Steve- jag tror dom har bytt ut den, dom öppnar klockan 4 så ja ska dit då o kolla med dom om dvd o allt det där ni vill ja ska kolla=)
Vizay- dom har sina crappiga DJ's som jobbat där i åratal typ,och om d kommer nån ny så stor den gamla DJ'n breve:P
BTW vilken tid ska ja säga att folket kommer börja dyka upp?
och isåfall vem drar med sig skivor?
Vet iaf att makcan(bartendern) har ISOS skivan och lite andra trance skivor.
EN DAG KVAR FÖR I HELVETTE:D |
|
|
| Kvicket |
| Vi är ett gäng på runt 20 pers som kommer förfesta lite hos mig innan vi drar vidare runt 22, tänkte dyka upp på GK runt 23 eller någe sånt... Kommer det vara några kvar på Bullwinkle runt 22.15 och framåt? |
|
|
| Clearthought |
| quote: | Originally posted by Pjox
Pronlemet med dörren är att jag är lite för liten. Däför så borde jag köpt en biljett men tyvärr hade jag inte pengar. Men jag skulle värkligen villja gå nu. Så om du vill får du hämskt gärna hjälpa mig.
|
Bara att be nån vuxen köpa i dörren åt dej ju...gå o ställ dej i kön, be nån köpa åt dej och kom över till förfesten sen :)
Fixar sig nog ska du se ;) |
|
|
| Aendy |
| Faen, jag har ju träning under förfesten, hade varit skitcoolt att vara där och hjälpa till att hålla fortet... får skynda mig helt enkelt! |
|
|
|
|