|
Armada Tour with ARMIN VAN BUUREN (Monday Bar) (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| jofawe |
| jag har biljeeeeeett! |
|
|
| Braxen |
| ja har biljett imoooorn !!!!111 :D |
|
|
| Dj P.A! |
| Någon som vet när stället öppnar? Hur många biljetter får man köpa? |
|
|
| Dj P.A! |
| Fan va skööönt! Då har man kirrat 6 biljetter och kan andas ut. |
|
|
| Vizay |
då va min biljett klar iaf :)
för de utomstockholmliga TAmänniskorna som vill ha biljett och som inte känner nån i sthlm, PMa mig så kan jag köpa åt er om det behövs :) (ser ut som att biljetterna kommer ta slut nu i veckan helt och hållet om dom fortsätter gå åt såhär)
C.U.M. öppnar tolv och de va kö utanför idag å tydligen igår också :p
Det finns som sagt biljetter kvar men troligtvis inte länge till som jag förstod det :) |
|
|
| jofawe |
vilken hjälte du är Vizay!
JAg har redan min biljett fixad.. kommer även dra med en av de sweta som är inaktiva här, oreggad å allt. Löjligt iofs :P
Men jag tror att hans första riktiga trancefest (förutom Tïesto på Slagt i malmö då...) kommer bli kaaaaaaalas! |
|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by Vizay
då va min biljett klar iaf :)
för de utomstockholmliga TAmänniskorna som vill ha biljett och som inte känner nån i sthlm, PMa mig så kan jag köpa åt er om det behövs :) (ser ut som att biljetterna kommer ta slut nu i veckan helt och hållet om dom fortsätter gå åt såhär)
C.U.M. öppnar tolv och de va kö utanför idag å tydligen igår också :p
Det finns som sagt biljetter kvar men troligtvis inte länge till som jag förstod det :) |
Med "alla" så menar du förköpsbiljetterna, eller? Inte de som ska släppas i dörren? |
|
|
| Kaveh |
I'll be there =)
Fin sig förresten hustler :p |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Vizay
för de utomstockholmliga TAmänniskorna som vill ha biljett och som inte känner nån i sthlm, PMa mig så kan jag köpa åt er om det behövs :) (ser ut som att biljetterna kommer ta slut nu i veckan helt och hållet om dom fortsätter gå åt såhär) |
"vBulletin Message
This user's mailbox is currently full, and cannot be sent any messages until it is cleaned out. An email has been sent notifying the user of this. Please try your request at a later time."
:whip: :whip: :whip:
:p |
|
|
| NooN |
| quote: | Originally posted by Vizay
för de utomstockholmliga TAmänniskorna som vill ha biljett och som inte känner nån i sthlm, PMa mig så kan jag köpa åt er om det behövs :) |
Rensa ur din PM-låda så jag kan skicka dig ett PM :p |
|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by Kaveh
I'll be there =)
Fin sig förresten hustler :p |
Tackar! ;) |
|
|
| Braxen |
| tjackade 3 plåtar idag,. va typ nr.248 osv om ja minns rätt .. så dom går åt rätt bra .. |
|
|
|
|