return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 
Armada Tour with ARMIN VAN BUUREN (Monday Bar) (pg. 9)
View this Thread in Original format
St_Andrew
quote:
Originally posted by Vizay
sitter här med fyra nu, två till andrew, en till noon å en till mig :D

Weeeeeeeeee :D Tack så sjukt mkt!

Och ja, förfest borde vi styra på någe sätt :D
jofawe
jag misstänker att Doter kommer ha en förfest som vanligt? :)
Pjox
detta är rätt jobbigt.
Jag ahr inte 300 kr och vet inte om jag värgligen vill betala 300 för att se honom.
Men jag vill träffa alla som ska dit och tänkt om jag missar någt jätte kul!
Aaaaah! Snaääla säg att biljetterna är slut!
Kaveh
3 till av mina kompisar vill hänga med nu. Så om någon snäll själ i sthlms-området ska köpa biljetter och kan göra det till tre pers till skulle jag/de vara väldiiiigt tacksamma. betalning och så gör de i förskott såklart.

någon? :/ håller tummarna =)
Jeremy H
:whip: :whip: :whip:
Får inte reda på mina tenta-datum pga envisa och sega lärare... Hoppas biljetterna inte tar slut riktigt än..:(
CJ InterCity
ryktet sprider sig att biljetterna nu är slut. om det stämmer eller ej vet jag inte, men jag & polarna har fortfarande ingen... ajajaj
Cham
Tror att de finns tickets kvar, för en kille från jobbet ringde till CUM idag vid 12 då hade de cirka 100 biljetter (för de hade fått in 120 nya i fredags). Dock sa de att många hade ring och frågat om det fanns några kvar, så de var osäkra om hur länge de skulle räcka.
SteveTranz4ever
Biljett till salu

--->> http://liquidsunset.org/forum/thread.php?id=266
eng3l
oh detta blir nice, jag dyker upp med Andrew jag :) men förfesten?? :D

aaaah juste, hoppas det går bättre än förra gången haha, kommer du ihåg postern vizay? lol

c u at the floor :)
Vizay
postern?! wooot?! va har jag gjort för dumt nurå? *minne som en död kråka* :toothless:

btw. förfest, kör vi hemma hos någon eller möts vi ute på något ställe innan?
Om vi kör hemma hos någon kanske jag kan bidra med cd-spelare å mixer så kan dom som vill få lira ;)

SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Vizay
postern?! wooot?! va har jag gjort för dumt nurå? *minne som en död kråka* :toothless:

btw. förfest, kör vi hemma hos någon eller möts vi ute på något ställe innan?
Om vi kör hemma hos någon kanske jag kan bidra med cd-spelare å mixer så kan dom som vill få lira ;)

Ha lite is i magen med förfest så kanske jag har nåt Fett (som ni ungdomar säger) på gång...
mr_fisken
Fanns 92biljetter kvar när jag var där för en halvtimme sedan så det är ingen superpanik
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 
Privacy Statement