return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 
Armada Tour with ARMIN VAN BUUREN (Monday Bar) (pg. 30)
View this Thread in Original format
Kvicket
quote:
Originally posted by St_Andrew
Mer bilder nu allihopa!!!


Som fisken skrev så sitter jag, han och en till polare på runt 300 bilder... Dock ingen plats att slänga upp dom :(

http://drakke.mine.nu/gallery/avb

Finns det många schyssta bilder iaf, bland annat från förfesten i min gårdslokal :)
Mycket dampbilder på armin också
St_Andrew
quote:
Originally posted by Kvicket
Som fisken skrev så sitter jag, han och en till polare på runt 300 bilder... Dock ingen plats att slänga upp dom :(

http://drakke.mine.nu/gallery/avb

Finns det många schyssta bilder iaf, bland annat från förfesten i min gårdslokal :)
Mycket dampbilder på armin också


Skicka dom bilder du vill lägga upp till, englundster snabel-a gmail punkt com så kan jag fixa det, har ingen jättesnabb server dock, men bättre än inget...
thernan
http://drakke.mine.nu/albums/avb/IMG_5949.sized.jpg
Haha vad händer här då? Testar han skakminnet eller :P
grymma bilder btw
Jeremy H


:stongue: :stongue: :stongue:
Laszlo
quote:
Originally posted by Jeremy H


:stongue: :stongue: :stongue:


+

http://drakke.mine.nu/albums/avb/IMG_5949.sized.jpg


WTF...var han hög eller? :haha:
jofawe
det han gör med cdn .. varför lyfter han upp den så och får det ljudet som kommer då?
Det är väl inte så skakminnet funkar?


btw.. har ett gäng bilder på http://supa.mine.nu som vanligt är det trance / trance som är inloggningen.

Sprid inte ut den länken är ni snälla :)

Måste säga att det var rejält trevligt å träffa lite nya ansikten på Bullwinkles :)
Vizay
quote:
Originally posted by jofawe
det han gör med cdn .. varför lyfter han upp den så och får det ljudet som kommer då?
Det är väl inte så skakminnet funkar?


nope, han slog på slowdowneffekten å sen tog han upp cd'n och låtsades att det funkade så. Ser effektfullt ut men gör ingen skillnad :p
jofawe
quote:
Originally posted by Vizay
nope, han slog på slowdowneffekten å sen tog han upp cd'n och låtsades att det funkade så. Ser effektfullt ut men gör ingen skillnad :p



Tänkte väl det!
Clearthought
Tjohoo allihopa, måste säga att det var en riktigt schysst kväll, tjejen jag skulle gått med gjorde ju slut som sagt så det var tur att man hade er, mkt trevligt gäng här inne måste jag säga :)

Var första gången jag såg Armin och en sak slog mej: han verkar vara förbaskat trevlig och sympatisk! Trevlig prick helt enkelt, down-to-earth :) Nån mer som håller med mig?? Or is it just me??
Kvicket
Nu finns även mina, fiskens och en till polares (ralle) bilder uppe på http://drakke.mine.nu/gallery/avb

Christoffers är då mina... Kan starkt rekommendera filmerna jag har tagit... iaf två av dom är riktigt sköna :)

euphoria_ibiza
GK bra sted ... :D

likte det bedre enn Mondo ;)

armin leverte varene og dj remy :eyespop: overrasket på en positiv måte

og alex startet det hele i gang på et bra sett :)

en club night jeg vil huske lenge
jofawe
Jag vill lägga upp mina bilder på Liquid.. MEN får ju varken tag i Kenny, Stenis eller Steve .. lagom pinigt å lägga dem på TC nu..


SUCK
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 
Privacy Statement