|
Armada Tour with ARMIN VAN BUUREN (Monday Bar) (pg. 30)
|
View this Thread in Original format
| Kvicket |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
Mer bilder nu allihopa!!! |
Som fisken skrev så sitter jag, han och en till polare på runt 300 bilder... Dock ingen plats att slänga upp dom :(
http://drakke.mine.nu/gallery/avb
Finns det många schyssta bilder iaf, bland annat från förfesten i min gårdslokal :)
Mycket dampbilder på armin också |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Kvicket
Som fisken skrev så sitter jag, han och en till polare på runt 300 bilder... Dock ingen plats att slänga upp dom :(
http://drakke.mine.nu/gallery/avb
Finns det många schyssta bilder iaf, bland annat från förfesten i min gårdslokal :)
Mycket dampbilder på armin också |
Skicka dom bilder du vill lägga upp till, englundster snabel-a gmail punkt com så kan jag fixa det, har ingen jättesnabb server dock, men bättre än inget... |
|
|
| thernan |
http://drakke.mine.nu/albums/avb/IMG_5949.sized.jpg
Haha vad händer här då? Testar han skakminnet eller :P
grymma bilder btw |
|
|
| Jeremy H |
:stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| jofawe |
det han gör med cdn .. varför lyfter han upp den så och får det ljudet som kommer då?
Det är väl inte så skakminnet funkar?
btw.. har ett gäng bilder på http://supa.mine.nu som vanligt är det trance / trance som är inloggningen.
Sprid inte ut den länken är ni snälla :)
Måste säga att det var rejält trevligt å träffa lite nya ansikten på Bullwinkles :) |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by jofawe
det han gör med cdn .. varför lyfter han upp den så och får det ljudet som kommer då?
Det är väl inte så skakminnet funkar?
|
nope, han slog på slowdowneffekten å sen tog han upp cd'n och låtsades att det funkade så. Ser effektfullt ut men gör ingen skillnad :p |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Vizay
nope, han slog på slowdowneffekten å sen tog han upp cd'n och låtsades att det funkade så. Ser effektfullt ut men gör ingen skillnad :p |
Tänkte väl det! |
|
|
| Clearthought |
Tjohoo allihopa, måste säga att det var en riktigt schysst kväll, tjejen jag skulle gått med gjorde ju slut som sagt så det var tur att man hade er, mkt trevligt gäng här inne måste jag säga :)
Var första gången jag såg Armin och en sak slog mej: han verkar vara förbaskat trevlig och sympatisk! Trevlig prick helt enkelt, down-to-earth :) Nån mer som håller med mig?? Or is it just me?? |
|
|
| Kvicket |
Nu finns även mina, fiskens och en till polares (ralle) bilder uppe på http://drakke.mine.nu/gallery/avb
Christoffers är då mina... Kan starkt rekommendera filmerna jag har tagit... iaf två av dom är riktigt sköna :) |
|
|
| euphoria_ibiza |
GK bra sted ... :D
likte det bedre enn Mondo ;)
armin leverte varene og dj remy :eyespop: overrasket på en positiv måte
og alex startet det hele i gang på et bra sett :)
en club night jeg vil huske lenge |
|
|
| jofawe |
Jag vill lägga upp mina bilder på Liquid.. MEN får ju varken tag i Kenny, Stenis eller Steve .. lagom pinigt å lägga dem på TC nu..
SUCK |
|
|
|
|