|
Armada Tour with ARMIN VAN BUUREN (Monday Bar) (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| hustler |
| quote: | Originally posted by Braxen
münchen går väl inte å boka längre ? har jag för mig ..:eek: |
Stämmer bra det. |
|
|
| anuga |
Steve En Räddare i Nöden :D Fick biljetten idag :crazy:

För övrigt var denna biljetten den 482:a ;) tight! |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Braxen
münchen går väl inte å boka längre ? har jag för mig ..:eek: |
som jag förstått det så är det pga. omständigheter kring tidigare fester som inga av EDM-arrangörerna får boka münchen längre, trist men sant :/ |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by anuga
Steve En Räddare i Nöden :D Fick biljetten idag :crazy:

För övrigt var denna biljetten den 482:a ;) tight! |
Skönt den kom fram ordentligt :D Det skålar vi på den 20e okt :)
| quote: | Originally posted by Vizay
som jag förstått det så är det pga. omständigheter kring tidigare fester som inga av EDM-arrangörerna får boka münchen längre, trist men sant :/ |
Man kan boka men det är krångligt men framförallt dyrt som fan ! |
|
|
| SWE_TRANCE |
Någon som har koll på biljettläget?
Ska nämligen upp till sthlm idag och tänkte springa förbi och köpa ticket på C.U.M! |
|
|
| SWE_TRANCE |
ajaj, nu sket det sig för min del också :whip:
Vart inställd på att det var den 10 oktober...fan :mad:
Aja, hoppas ni får det grymt kul! |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
Då kan du väl gå efter tentan? |
Nope ;(
Hinner knappt till festen med flyg.. Och flyg är inte särskilt skönt i plånboken ;S Och skulle jag åka ändå till sthlm för det här hade det ju varit kul att vara med på ev. förfest eller så istället för att stressa till festen.. Men aja, hoppas ni får det grymt kul! :) |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Skönt den kom fram ordentligt :D Det skålar vi på den 20e okt :) |
Givet! :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by dj_palm
HEY, jeg trenger 3 billeter, men jeg bor i norge. kan noen stikke å kjøpe dem for meg så kan jeg overføre penger og kjøpe dem av den som vil gjøre dette for meg? PLEASE!!!!!!!!!!!!!!!!!11:gsmile: |
Jag skulle kunna hjälpa till om jag hade haft nog med pengar att lägga ut åt er.
Vad ni kan göra är att ni ringer på måndag, eller ja nu om dom har öppet (dom öppnar 12:00 på måndag i alla fall).. ringer dom iaf. och så kan ni föra över pengar till dom mot att dom håller 3 tix åt er... vet fler från Norge och från andra delar av Sverige som gjort så :)
Tel: 08-104018
Fax: 08-104018
E-post adresser:
[email protected][/email]
[email protected]
[email][email protected]
(hittade öppettiderna också)
Öppettider:
Mån-Fre 12-18
Lör 12-16
Sön STÄNGT
Vet dock inte hur många biljetter dom har kvar att sälja... Ett allterntiv är ju att komma till Sthlm i god tid och ställa er tidigt vid Göta Källare för att komma in på de 150 insläpp som dom har i dörren ! 350 kronor.
Hitta till --->> Göta Källare |
|
|
| ExOn |
Synd att inte Armada Tour stannar till i HBG på Slagthuset. :(
Bor ju iofs i GBG men det känns fan lättare att ta sig till HBG än Sthlm. |
|
|
| lonne |
| quote: | Originally posted by Glorie
ang. München...inte snäppet.. Flera ggr fetare :D
Varför kör inte MB sina fester där istället? Mkt mer plats där ju |
Helt klart en av de battre lokalerna i Stockholm hand i hand med Docklands!
Hursomhelst drog munchen till sig mycket dalig publicitet i media med diverse tillslag fran RK osv...
Rotor, som arrangerade flertalet fester, tappade val helt enkelt intresset pga av dalig feed back!
Erotik massan som ocksa agde rum i samma lokaler hamnande ocksa i hetluften, nar det gallde pengatvatt, koppleri och kriminella arrangorer.
Tyvarr sa fick stallet, konfrontera all skit gemene man vill slippa undan. |
|
|
| euphoria_ibiza |
| quote: | Originally posted by Glorie
är det samma euphoria som skrev till mig på UKTA? :)
skönt för din egen del att du fixat biljetter
det stemmer same person ;)
|
|
|
|
|
|