|
Armada Tour with ARMIN VAN BUUREN (Monday Bar) (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by K-PAXian
Enligt Monday Bars hemsida finns nu förköp på C.U.M.
Jag åker dit nu för att köpa biljetter. ;)
EDIT: Det var runt 70 biljetter kvar nu när jag var där. De går som smör smälter i solen! |
ing !!!! Måste styra biljetter!!!!! SHIIIIIT |
|
|
| hustler |
| Ringde nyss, de har 50 biljetter kvar "as we speak". Blir till att dra dit first thing tomorrow morning. |
|
|
| Vizay |
| satan in the gate, har vart så upptagen av skolan så jag glömt biljetterna helt. Får dra in direkt efter skolan imorrn å kirra :) |
|
|
| St_Andrew |
| tror ni dom släpper mer biljetter? Jag har liksom inte alls lyckas få ihop vilka som ska med osv. Samt att jag inte får pengar fören imorn :S |
|
|
| Braxen |
som någon skrev på ett annat forum, så är det bara några kvar av den 'första rundan' biljetter, dom kan omöjligt ha sålt 450st på 2 dagar .. c.u.m får nog påfyllning av biljetter nästa vecka ...
hoppas ja .. |
|
|
| hustler |
Det ska ju vara själva fan att det är så långt tid kvar också!! :whip:
@Braxen-> Ska inte någon fråne "The House Mob" lira i Sverige snart? |
|
|
| Braxen |
| quote: | Originally posted by hustler
@Braxen-> Ska inte någon fråne "The House Mob" lira i Sverige snart? |
Kikade lite på Axwell forum, han skrev att han inte direkt är stressad över å hitta nå gig här i swe, för det verkar vara klart att hela gänget ska lira på SMC, fyfan va nice d ska bli ! :D .. brukar va i november, på berns ! |
|
|
| K-PAXian |
Saxat från www.mondaybar.com
Vi har valt att köra festen på Göra Källare, en förhållandevis liten lokal för den här kalibern av djs. Göta Källare får ta in max 650 personer samtidigt, vilket innebär att biljetterna kommer att gå åt fort. Vi släpper 500 st biljetter på förköp och 150 till i dörren.
Så det blir väl antagligen inga fler förköpsbiljetter. |
|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by Braxen
Kikade lite på Axwell forum, han skrev att han inte direkt är stressad över å hitta nå gig här i swe, för det verkar vara klart att hela gänget ska lira på SMC, fyfan va nice d ska bli ! :D .. brukar va i november, på berns ! |
Hela gänget?!?! Skojar du!?!? Fan vad grymt, blir en fin höst!
Var på SMC förra året men då bailade ju Prydz, fett dåligt. |
|
|
| Braxen |
| quote: | Originally posted by hustler
Hela gänget?!?! Skojar du!?!? Fan vad grymt, blir en fin höst!
Var på SMC förra året men då bailade ju Prydz, fett dåligt. |
..skapligt lack ja va då, när pvd lira å ja va för ung ... :whip:
kommer ihåg att prydz banga, hm .. kommer inte ihåg anledningen, va nån skum :nervous: .. men men, ja kan itne garantera att alla kommer ! så blir inte för uppspelt nu hähä ;)
..sorry för lite offtopic .. |
|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by Braxen
..skapligt lack ja va då, när pvd lira å ja va för ung ... :whip:
kommer ihåg att prydz banga, hm .. kommer inte ihåg anledningen, va nån skum :nervous: .. men men, ja kan itne garantera att alla kommer ! så blir inte för uppspelt nu hähä ;)
..sorry för lite offtopic .. |
Skapligt lack, ja det kan du lita på. Var också för ung när PvD lirade, det sved rätt rejält.
Vad gäller Prydz bangande till höger och vänster så sa vakterna (som om de skulle ha koll iofs) att "Eric är flygrädd och vågar inte flyga från Madrid där han hade en spelning igår". Stinker skitsnack, själv tror jag att han var bakis.
Vad gäller Armin tror jag det blir feeeet succé! |
|
|
| Braxen |
| quote: | Originally posted by hustler
Skapligt lack, ja det kan du lita på. Var också för ung när PvD lirade, det sved rätt rejält.
Vad gäller Prydz bangande till höger och vänster så sa vakterna (som om de skulle ha koll iofs) att "Eric är flygrädd och vågar inte flyga från Madrid där han hade en spelning igår". Stinker skitsnack, själv tror jag att han var bakis.
Vad gäller Armin tror jag det blir feeeet succé! |
sorry för mer offtopic, men d där med hans flygrädsla är faktiskt sant, d e en av anledningarna till att han numera bor i london, där kan han ta tåg ner till europa m.m ..
å ja hoppas oxo på feeet arminsuccé :crazy: |
|
|
|
|