|
Armada Tour with ARMIN VAN BUUREN (Monday Bar) (pg. 24)
|
View this Thread in Original format
| Snowave |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
Sååååå jäääääävla laddad :D:D:D:D
See you all there imorn! :D |
Jepp me 2. Fan ska festa som faaan!!! |
|
|
| Snowave |
| quote: | Originally posted by Pjox
Eftersom jag ahr varit hemma i två dagar pga sjukdom och fortfarande inte känner mig särsilt bra så kommer jag inte försöka mig på något imorgon. Ni får bara setill att dansa lite för mig med.
Hoppas ni har det jätte trevligt både före och under själva festen. |
Jag ska stampa för dej oxå =) ska fota oxå ! |
|
|
| EsseT |
| IMORGON SMÄLLER DET :D ska bli såå skoj hehe hela gänget igen party party =) VI SES FOLKET :D MT film är där :D:eyes: :) |
|
|
| zoric |
| Grattis alla som ska dit imorgon, Får väl ta och lyssna på era kommentarer om kvällen i övermorgon ;) |
|
|
| jofawe |
Jag är lite lack över att jag måste köra :whip: men jag löser det ändå =)
Fan va jag har sett fram emot detta nu länge.. bra jävla länge!
Sen en snajsig förfest också, såååå nice!
Ses imorgon vänner! |
|
|
| Braxen |
| folk ska kliva till d där bullwinkellywink stället lr ? .. |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by jofawe
Jag är lite lack över att jag måste köra :whip: men jag löser det ändå =)
Fan va jag har sett fram emot detta nu länge.. bra jävla länge!
Sen en snajsig förfest också, såååå nice!
Ses imorgon vänner! |
Ge mig din biljett, hoppa in för mig på Pudas, så kör jag mer än gärna upp till nollåttaland.. ;) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Ge mig din biljett, hoppa in för mig på Pudas, så kör jag mer än gärna upp till nollåttaland.. ;) |
Alltså.. nä :P |
|
|
| Versace |
| alex stealthy - able to forget! :crazy: :eyespop: |
|
|
| xPROXYx |
*dunkar på Armin-Sunburn på högsta*
AS I WAAAALK TROUGH THE FIREEEEE
CAN YOU SENCE MY DESIREEEEE?
Ikväll smäller det, är jag den enda sopm legat sömnlös inatt? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by xPROXYx
*dunkar på Armin-Sunburn på högsta*
AS I WAAAALK TROUGH THE FIREEEEE
CAN YOU SENCE MY DESIREEEEE?
Ikväll smäller det, är jag den enda sopm legat sömnlös inatt? |
Det enda som dunkar hos mig är mina rödsprängda ögon...
Somna sent... sen ringde fatmenize(TC) klockan 2.30 och avlämnade en partyrapport från Finland !
Utöver det så har jag sovit som en stock :gsmile:
Now back to work !
När kommer folk till Bullen ? Jag kommer dit ca.20:00 +/-30min
För er som missat
 |
|
|
| xPROXYx |
[QUOTE]Originally posted by SteveTranz4ever
När kommer folk till Bullen ? Jag kommer dit ca.20:00 +/-30min
Pappa vi dyker upp ungefär samma tid, dvs 20.00+/-30 min...men snarare +
*jag upplyser hela området om att amrin är ikväll BTW, shivers skivan poå högsta möjliga=)
jag tycker gamlingarna behöver en bra väckning:) |
|
|
|
|