|
Armada Tour with ARMIN VAN BUUREN (Monday Bar) (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| mr_fisken |
Hittade en mustig intervju med Armin http://supra.armadamusic.nl/?id=566
Man får se sensation white, armin only och massa andra fester. När armin är liten (typ 5år) och massa andra saker.
Gör inte så mycket att den är på holländska, intressant ändå
edit: kolla Dancetrippin Armin Interview (Ocean Diva) som ligger precis under, på engelska:) |
|
|
| Vizay |
finns det ingen som bor i närheten som har lust att erbjuda sig som förfesthållare?
Tycker det jämt blir stojigt och svårt att konversera på uteställen, blir mest jobbigt imo :/ |
|
|
| Clearthought |
| quote: | Originally posted by Vizay
finns det ingen som bor i närheten som har lust att erbjuda sig som förfesthållare?
Tycker det jämt blir stojigt och svårt att konversera på uteställen, blir mest jobbigt imo :/ |
Håller med. Mycket trevligare att hålla till hos någon så vi kan spela "vår" musik, man lär komma i bättre stämning helt klart! :) |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by Clearthought
Håller med. Mycket trevligare att hålla till hos någon så vi kan spela "vår" musik, man lär komma i bättre stämning helt klart! :) |
Jo men folk har kanske inte plats, eller iaf inte jag:/ |
|
|
| St_Andrew |
Ska vi göra en lista med alla som kommer kanske, börjar ju bli dax nu :)
Här är en början (med namn från denna sida typ, orka leta igenom alla :p), fyll på med era namn! :)
St_Andrew
Eng3l
mr_fisken
Clearthought
Vizay
Braxen + 2
NooN |
|
|
| Christian Ö. |
| Hade jääääävligt gärna gått men är bara 17:whip: |
|
|
| Clearthought |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
Jo men folk har kanske inte plats, eller iaf inte jag:/ |
Nej det är iofs sant, inte så många som sitter på 4or i sthlms innerstad direkt :) Vi får se hur många d blir nu när listan fylls på dock. Blir vi "för många" (lite fel uttryck kanske, the more the merrier :)) så kör vi på uteställe!
Om ingen sitter på en 4:a nu alltså ;) |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Braxen
Jag och mina 2 hollywood polare |
Vad faen är en Hollywoodpolare? |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Aendy
Vad faen är en Hollywoodpolare? |
Det kanske är bratsens övermän? :D |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
Ska vi göra en lista med alla som kommer kanske, börjar ju bli dax nu :)
Här är en början (med namn från denna sida typ, orka leta igenom alla :p), fyll på med era namn! :)
St_Andrew
Eng3l
mr_fisken
Clearthought
Vizay
Braxen + 2
NooN |
St_Andrew
Eng3l
mr_fisken +3
kvicket +3
cham the dj +3
Clearthought
Vizay
Braxen + 2
NooN |
|
|
| jofawe |
St_Andrew
Eng3l
mr_fisken +3
kvicket +3
cham the dj +3
Clearthought
Vizay
Braxen + 2
NooN
Jofawe + 1 |
|
|
| Aendy |
St_Andrew
Eng3l
mr_fisken +3
kvicket +3
cham the dj +3
Clearthought
Vizay
Braxen + 2
NooN
Jofawe + 1
Aendy + 1 |
|
|
|
|