|
Armada Tour with ARMIN VAN BUUREN (Monday Bar) (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Clearthought |
| Om någon vänlig själ vill sälja en biljett är det bara at PM:a mej :) |
|
|
| Clearthought |
| Kanske ska säga ...Hej allihopa! först, ny här inne ;) :cool: |
|
|
| jofawe |
Välkommen!
Glöm inte skriva in dig i "Svenska Folket" nu :P |
|
|
| Clearthought |
| quote: | Originally posted by jofawe
Välkommen!
Glöm inte skriva in dig i "Svenska Folket" nu :P |
Tackar! Japp ska skriva in nåt så fort jag tagit mej mod...;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Clearthought
Tackar! Japp ska skriva in nåt så fort jag tagit mej mod...;) |
Men så du ska på Armada kvällen iaf. med Remy och AVB ? :) |
|
|
| Clearthought |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Men så du ska på Armada kvällen iaf. med Remy och AVB ? :) |
Japp, det är gjutet!!
Skulle va kul ifall det fixades nån förfest hos nån som bor i närheten, typ på söder el omnejd... :) Elller nån som har ett stort "pimp crib" ställe :toocool: :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Clearthought
Japp, det är gjutet!!
Skulle va kul ifall det fixades nån förfest hos nån som bor i närheten, typ på söder el omnejd... :) Elller nån som har ett stort "pimp crib" ställe :toocool: :D |
Bra där ! :)
Jag försöker styra upp nåt... får se hur det går... men det meddelar jag senare iaf.
Jag bor i Väsby så det är inte aktuellt att jag har förfest hemma iaf.
Ni som var med på min lilla förfest till M.I.K.E. kanske minns vad jag gjorde då :) |
|
|
| Clearthought |
:)
Låter bra! :) Tror det skulle kunna bli riktigt fint faktiskt, de flesta här på SweTA verkar ju va trevliga prickar :D
Brorsan hade ju en lya på söder förut, ett stenkast från Göta Källare, där det ofta blev förfester...fast det var förr det som sagt :( |
|
|
| SteveTranz4ever |
Vi är alla en bunt trevliga prickar här på SWETA :gsmile:
Så finns det nu också en warmup DJ... ALex Kunnari... har ju sett han inom kort tid nu på 2 fester.... dels warmup till Ferry Corsten och på senaste kryssen.... han spelar grymt skönt den där finnen !
Speltider:
22.00-23.00 : ALEX KUNNARI
23.00-01.00 : REMY
01.00-04.00 : ARMIN VAN BUUREN
Saxat ur senaste Monday Bar nyhetsmailet
Vi frågade Armin om han ser fram emot att återse den svenska publiken.. så här skrev han tillbaka:
I wanted to thank the people who came to the monday bar cruise when I played there last year! It was totally cool to DJ in a room on a boat that went thru thick ice while the sun came up, with lots of cheering people. The crowd was amazing and I can't wait to be back! Thanks & See you in Stockholm! -Armin
|
|
|
| Clearthought |
Sådär ja! Då har man fått tag på en biljett till den 20:e, sweEEeet! :D :D
Var bara två kvar när jag köpte min... |
|
|
| EsseT |
HOHO we are back :D
Om någon har en biljett till försäljning så säg till :)
En frågan till om någon har en videokamera av 3cc eller HDV klass så hör av er behöver den till armin hehe :D FILMA :)
VI ses mina TA VÄNNER :D |
|
|
|
|