|
Armada Tour with ARMIN VAN BUUREN (Monday Bar) (pg. 29)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Grym kväll igen
TACK MONDAY BAR !!!!1111oneoneone
| quote: | Originally posted by xPROXYx
Jag tyckte att armin körde alldeles för hårt, ja e en liten proggbitch så när lilla armin manglade på Yoji-stuk va d inte så bra, men spelningen va grym ändå. |
Ähh lägg ägg... han borde kört på hårdare mot slutet, folk stod bara längst fram å tittade mot slutet... sista extra låten borde han kört en skön klassiker men det var bra som det var...
Sen så kör Yoji bra mycket hårdare ! :)
| quote: | Originally posted by K-PAXian
Har 100 bilder. Fixar med det i helgen. ;) |
Jag har 385 :p
Gissar på att 100 av dem kommer hamna på Liquidsunset.org
Imorgon.... hinner inte idag.
Dessa SWE-TAs träffade jag
St_Andrew
mr_fisken
kvicket
Clearthought (ny)
Vizay
NooN (ny)
Jofawe
Aendy
Kaveh (ny)
Anuga (ny)
K-PAXian (ny)
staz
marey
Try
scintilla
EsseT
Versace
ShyTrance
Tror jag träffade Brazen + nån till också... minns inte !
Säg till isf. :)
Fick för mig att jag ville ha signs från samtliga DJs...
Hade inget papper så jag improviserade :)

BTW. doter fyllde hela sin mobbe med tracklist så en näst intill komplett lär dyka upp snart :)
ps.eng3l, du får gärna förminska din sig :) ds. |
|
|
| eng3l |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
ps.eng3l, du får gärna förminska din sig :) ds.
|
aaah tar bort den sålänge, måste fixa kanterna på en endå :P men visst va den het annars? haha |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
BTW. doter fyllde hela sin mobbe med tracklist så en näst intill komplett lär dyka upp snart :) |
Han har redan postat den på TC :)
Förstår inte hur han kan tycka att det är roligt att knappa på mobilen vid varje låtbyte ;Q Men alla är vi olika! :p
| quote: | 1. Armin Van Buuren Vs Gabriel & Dresden - Zocalo
2. Mode Hookers - Breathe (Instrumental) ((Svenska Angello & Ingrosso =)
3. Nova Vs Soldout - Maybe Tomorrow (Nova Remix)
4. Mark Otten - So Serene (Menno De Jong's Heading South Dub Mix)
5. Kuffdam & Plant - Summerdream (Paul Van Dyk Remix)
6. DJ Precision Vs Terry Bones - Another Situation
7. Jonas Steur - Castamara
8. Ralphie B & Sander Van Dien Pres First State - Sacred
9. Scott Mac - Damager 02 (Mac Zimms Remix)
10. Marco V - False Light
11. Dogzilla - Without You (Dogzilla Dub)
12. ID (BÄSTA LÅTEN kan ha vart Marc Van Linden)
13. Way Out West - Killa (Orkidea Remix)
14. Armin Van Buuren - Shivers (Alex M.O.R.P.H. Dub)
15. Cirez D - Control Freak (Unknown Mix)
16. ID (Arizona (Thomas Bronzwaar) Sound)
17. U2 - Where The Streets Have No Name (Nu-Nrg Remix)
18. The Police - SOS (Sander Van Doorn Remix)
19. ID
20. Marcel Woods - Advanced
21. Marc Van Linden - Forbidden Love (B-Side)
22. Katana - Play It Louder
23. Bart Claesson - Playmo (1st Play)
24. Armin Van Buuren Feat Jan Vayne - Hymne (Armin's SAIL 2005 Remix)
25. Interstate - Remember Me (Terry Bones Remix)
26. Mark Norman - Touchdown
27. Markus Schulz Feat Departure - Without You Near (Gabriel & Dresden Remix)
Made By: Doter, Wonderjay & Cho on the slide side |
|
|
|
| ShyTrance |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Dessa SWE-TAs träffade jag
St_Andrew
mr_fisken
kvicket
Clearthought (ny)
Vizay
NooN (ny)
Jofawe
Aendy
Kaveh (ny)
Anuga (ny)
K-PAXian (ny)
staz
marey
Try
scintilla
EsseT
Versace
|
har du redan glömt bort mig :'( =D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by ShyTrance
har du redan glömt bort mig :'( =D |
Fan !!!! Sorry mannen ! Du ser de e så många tat man glömmer de.... Edit på förra posten nu :)
18 SWE-TAs minst då som jag träffade :D
Så vad säger du då Mr F... första riktigt trance-festen för dig !? |
|
|
| Kvicket |
Har för övrigt den kanske bästa bilden jag någonsin sätt på dig steve, går inte att beskriva hur du ser ut på den ;)
Är som att du har puckelrygg men puckelmage... :disbelief |
|
|
| NooN |
| quote: | | 16. ID (Arizona (Thomas Bronzwaar) Sound) |
Tror det kan ha varit Arizona vs. Passiva - Halo. Tyckte att jag hörde den under kvällen. Men jag är fetkass på att känna igen låtar :p
Fan vilken jävla kväll. Jag är fan fortfarande sliten i kroppen och huvudet. Men det var det värt. Remy set var fantastiskt i min mening och Armins var minst lika bra. Tack också till alla TAs som förgyllde min kväll :)
Kaveh
CarlB
Can
Steve
St_Andrew
eng3l
Vizay
Aendy
ShyTrance
K-Paxian
JayBee
Glorie
xProxyx - såg, hälsade aldrig på
Progresia-Markus (vet inte om han finns på TA men ändå :p )
knomaden (Kom fram och sa att kände igen mig från nån Orkidea-spelning som jag inte var på :p )
plus en hel del andra som jag inte kommer ihåg riktigt.
Ni får gärna påminna mig :D |
|
|
| mr_fisken |
Jag och mina vänner har en 300bilder+. Många av dom var faktiskt väldigt bra :D
Håller på att sätta upp en ftp hos en kompis, får se om den fungerar i helgen så länkar jag till bilderna. |
|
|
| Kvicket |
För att fortsätta på temat med vilka man träffade så träffade jag tyvärr bara dom gamla vanliga som man alltid träffar :))
Var med hela kvällen:
Fisken
Marey
Staz
Keddo
Try (mer eller mindre)
Träffade:
Steve
Jofawe
Doter
proxy (om hon räknas till TA och inte TC) :)
Jaybe |
|
|
| xPROXYx |
| quote: | Originally posted by Kvicket
proxy (om hon räknas till TA och inte TC) :)
|
Jag kommer nog alltid vara TC, fattar itne ett skit av det här forumet egentligen, men söta smileysar finns det iaf=)
Listen skulle kunna göras lång över vilka ja träffade, sen vettefan vilka som e TA o TC, kan bara säga att d va satans kul o träffa alla:p
(onykter så se stavelserna som en utmaning) |
|
|
| anuga |
Ass nice var det hela iallafall, ser ut som alla håller med om det!
Någon som ska med ner till Ahoy, Rotterdam nästa månad? :) |
|
|
| St_Andrew |
| Mer bilder nu allihopa!!! |
|
|
|
|