return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 
Armada Tour with ARMIN VAN BUUREN (Monday Bar) (pg. 29)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
Grym kväll igen

TACK MONDAY BAR !!!!1111oneoneone


quote:
Originally posted by xPROXYx
Jag tyckte att armin körde alldeles för hårt, ja e en liten proggbitch så när lilla armin manglade på Yoji-stuk va d inte så bra, men spelningen va grym ändå.

Ähh lägg ägg... han borde kört på hårdare mot slutet, folk stod bara längst fram å tittade mot slutet... sista extra låten borde han kört en skön klassiker men det var bra som det var...
Sen så kör Yoji bra mycket hårdare ! :)

quote:
Originally posted by K-PAXian
Har 100 bilder. Fixar med det i helgen. ;)

Jag har 385 :p
Gissar på att 100 av dem kommer hamna på Liquidsunset.org
Imorgon.... hinner inte idag.


Dessa SWE-TAs träffade jag
St_Andrew
mr_fisken
kvicket
Clearthought (ny)
Vizay
NooN (ny)
Jofawe
Aendy
Kaveh (ny)
Anuga (ny)
K-PAXian (ny)
staz
marey
Try
scintilla
EsseT
Versace
ShyTrance

Tror jag träffade Brazen + nån till också... minns inte !
Säg till isf. :)



Fick för mig att jag ville ha signs från samtliga DJs...
Hade inget papper så jag improviserade :)



BTW. doter fyllde hela sin mobbe med tracklist så en näst intill komplett lär dyka upp snart :)




ps.eng3l, du får gärna förminska din sig :) ds.
eng3l
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

ps.eng3l, du får gärna förminska din sig :) ds.



aaah tar bort den sålänge, måste fixa kanterna på en endå :P men visst va den het annars? haha
Jeremy H
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
BTW. doter fyllde hela sin mobbe med tracklist så en näst intill komplett lär dyka upp snart :)

Han har redan postat den på TC :)
Förstår inte hur han kan tycka att det är roligt att knappa på mobilen vid varje låtbyte ;Q Men alla är vi olika! :p

quote:
1. Armin Van Buuren Vs Gabriel & Dresden - Zocalo
2. Mode Hookers - Breathe (Instrumental) ((Svenska Angello & Ingrosso =)
3. Nova Vs Soldout - Maybe Tomorrow (Nova Remix)
4. Mark Otten - So Serene (Menno De Jong's Heading South Dub Mix)
5. Kuffdam & Plant - Summerdream (Paul Van Dyk Remix)
6. DJ Precision Vs Terry Bones - Another Situation
7. Jonas Steur - Castamara
8. Ralphie B & Sander Van Dien Pres First State - Sacred
9. Scott Mac - Damager 02 (Mac Zimms Remix)
10. Marco V - False Light
11. Dogzilla - Without You (Dogzilla Dub)
12. ID (BÄSTA LÅTEN kan ha vart Marc Van Linden)
13. Way Out West - Killa (Orkidea Remix)
14. Armin Van Buuren - Shivers (Alex M.O.R.P.H. Dub)
15. Cirez D - Control Freak (Unknown Mix)
16. ID (Arizona (Thomas Bronzwaar) Sound)
17. U2 - Where The Streets Have No Name (Nu-Nrg Remix)
18. The Police - SOS (Sander Van Doorn Remix)
19. ID
20. Marcel Woods - Advanced
21. Marc Van Linden - Forbidden Love (B-Side)
22. Katana - Play It Louder
23. Bart Claesson - Playmo (1st Play)
24. Armin Van Buuren Feat Jan Vayne - Hymne (Armin's SAIL 2005 Remix)
25. Interstate - Remember Me (Terry Bones Remix)
26. Mark Norman - Touchdown
27. Markus Schulz Feat Departure - Without You Near (Gabriel & Dresden Remix)

Made By: Doter, Wonderjay & Cho on the slide side
ShyTrance
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Dessa SWE-TAs träffade jag
St_Andrew
mr_fisken
kvicket
Clearthought (ny)
Vizay
NooN (ny)
Jofawe
Aendy
Kaveh (ny)
Anuga (ny)
K-PAXian (ny)
staz
marey
Try
scintilla
EsseT
Versace


har du redan glömt bort mig :'( =D
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by ShyTrance
har du redan glömt bort mig :'( =D


Fan !!!! Sorry mannen ! Du ser de e så många tat man glömmer de.... Edit på förra posten nu :)

18 SWE-TAs minst då som jag träffade :D


Så vad säger du då Mr F... första riktigt trance-festen för dig !?
Kvicket
Har för övrigt den kanske bästa bilden jag någonsin sätt på dig steve, går inte att beskriva hur du ser ut på den ;)
Är som att du har puckelrygg men puckelmage... :disbelief
NooN
quote:
16. ID (Arizona (Thomas Bronzwaar) Sound)


Tror det kan ha varit Arizona vs. Passiva - Halo. Tyckte att jag hörde den under kvällen. Men jag är fetkass på att känna igen låtar :p

Fan vilken jävla kväll. Jag är fan fortfarande sliten i kroppen och huvudet. Men det var det värt. Remy set var fantastiskt i min mening och Armins var minst lika bra. Tack också till alla TAs som förgyllde min kväll :)

Kaveh
CarlB
Can
Steve
St_Andrew
eng3l
Vizay
Aendy
ShyTrance
K-Paxian
JayBee
Glorie
xProxyx - såg, hälsade aldrig på
Progresia-Markus (vet inte om han finns på TA men ändå :p )
knomaden (Kom fram och sa att kände igen mig från nån Orkidea-spelning som jag inte var på :p )
plus en hel del andra som jag inte kommer ihåg riktigt.
Ni får gärna påminna mig :D
mr_fisken
Jag och mina vänner har en 300bilder+. Många av dom var faktiskt väldigt bra :D
Håller på att sätta upp en ftp hos en kompis, får se om den fungerar i helgen så länkar jag till bilderna.
Kvicket
För att fortsätta på temat med vilka man träffade så träffade jag tyvärr bara dom gamla vanliga som man alltid träffar :))

Var med hela kvällen:
Fisken
Marey
Staz
Keddo
Try (mer eller mindre)

Träffade:
Steve
Jofawe
Doter
proxy (om hon räknas till TA och inte TC) :)
Jaybe
xPROXYx
quote:
Originally posted by Kvicket
proxy (om hon räknas till TA och inte TC) :)


Jag kommer nog alltid vara TC, fattar itne ett skit av det här forumet egentligen, men söta smileysar finns det iaf=)

Listen skulle kunna göras lång över vilka ja träffade, sen vettefan vilka som e TA o TC, kan bara säga att d va satans kul o träffa alla:p

(onykter så se stavelserna som en utmaning)

anuga
Ass nice var det hela iallafall, ser ut som alla håller med om det!

Någon som ska med ner till Ahoy, Rotterdam nästa månad? :)
St_Andrew
Mer bilder nu allihopa!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 
Privacy Statement