|
Armada Tour with ARMIN VAN BUUREN (Monday Bar) (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| Snowave |
| quote: | Originally posted by Pjox
Inte för att jag ska komma och våldjästa dig men blir lite nyfiken, vart i hägersten? :)
(Nyfiken på om du bor nära mig eller inte allt för nära :p) |
I Västberga bor den snöige jaget.:crazy: |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by jofawe
(Edit)
Bullwinkles GÅR det köra trance på.. redan fixat.. |
Kör vi på det då eller? :) |
|
|
| Snowave |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
Kör vi på det då eller? :) |
Jag bangar inte. Bullwinkles och
Tel. 08-743 01 40
Folkungag. 47, 11622 STOCKHOLM · Karta
Populär krog vid Medborgarplatsen (intill Scandic Hotel Malmen) på Söder. Öppet dagligen till 03.00
Nära och bra =P |
|
|
| NooN |
| Låter grymt det :) Jag är där :D |
|
|
| jofawe |
Några mer som är på? :)
Hur ser det ut med parkeringar i närheten? |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by jofawe
Några mer som är på? :)
Hur ser det ut med parkeringar i närheten? |
parkering på södermalm ser man aldrig :sadgreen: |
|
|
| Vizay |
| äsch då jag har tagit bilen till de senaste festerna, finns massa gator att parkera på, det är ju gratis parkering överallt eftersom de e såpass sent :) |
|
|
| Clearthought |
Bra då spikar vi det. Bullwinkles it is.
Att vi har en insider där är ju det roliga, fanns ju en del djs på förfestlistan så det lär ju kunna bli bra, ni får ta med musiken :)
Alla andra tar med saft o bullar ;)
edit: för alla out-of-towners (samt norrmännen), bullwinkles ligger ett stenkast ifrån GK och mittemot McDonald's |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Clearthought
Bra då spikar vi det. Bullwinkles it is.
Att vi har en insider där är ju det roliga, fanns ju en del djs på förfestlistan så det lär ju kunna bli bra, ni får ta med musiken :)
Alla andra tar med saft o bullar ;)
edit: för alla out-of-towners (samt norrmännen), bullwinkles ligger ett stenkast ifrån GK och mittemot McDonald's |
Har inte hängt med riktigt men jag är på...
Vad är det här om DJs som ska ta med sig CDs att lira på ?
Ursäkta men jag är lite sjuk å lat :eyespop:
Hur många kommer ? Ifa detta blir som en officiell förfest så kan jag nämna det för fler...
Har ju kontakt med MB killarna som är sugna på att komma på nån förfest å säga hej...
Och vem vet vem dom kanske drar med sig... ;)
(OBS! Kanske kanske kanske x 1000) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Har inte hängt med riktigt men jag är på...
Vad är det här om DJs som ska ta med sig CDs att lira på ?
Ursäkta men jag är lite sjuk å lat :eyespop:
Hur många kommer ? Ifa detta blir som en officiell förfest så kan jag nämna det för fler...
Har ju kontakt med MB killarna som är sugna på att komma på nån förfest å säga hej...
Och vem vet vem dom kanske drar med sig... ;)
(OBS! Kanske kanske kanske x 1000) |
Så som jag har förstått det så är det en dj där som mer än gärna lirar trance.
Finns säkert möjlighet att gå upp där själva.. tror jag.
Hör med Selma, hon har ju jobbat där.
alltså, desto fler, desto roligare :) |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Och vem vet vem dom kanske drar med sig... ;)
(OBS! Kanske kanske kanske x 1000) |
WHAT THE :whip:
Jag måste sluta spionera i denna tråden - kommer att sluta med att jag tar självmord för att jag inte kan åka... |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Laszlo
WHAT THE :whip:
Jag måste sluta spionera i denna tråden - kommer att sluta med att jag tar självmord för att jag inte kan åka... |
Haha, tycker ärligt synd om dig!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARMIN :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
|
|