|
Armada Tour with ARMIN VAN BUUREN (Monday Bar) (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| EsseT |
| aha...det kanske man ska kolla upp tack för TIPSET :D |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by EsseT
HOHO we are back :D
Om någon har en biljett till försäljning så säg till :)
En frågan till om någon har en videokamera av 3cc eller HDV klass så hör av er behöver den till armin hehe :D FILMA :)
VI ses mina TA VÄNNER :D |
En kort fråga, har du någonsin köpt biljett i förstahand? Eller är det bara andrahandsbiljetter för din del, du verkar nämligen alltid efterlysa biljetter... |
|
|
| Snowave |
| quote: | Originally posted by Aendy
En kort fråga, har du någonsin köpt biljett i förstahand? Eller är det bara andrahandsbiljetter för din del, du verkar nämligen alltid efterlysa biljetter... |
har du någonsin köpt biljett i förstahand?
Svar: jA , Jag har det iaf. =) Avb måste rock GK den 20okt.
§=o)
btw här en låt om ni vill lyssna på amatör trance
http://s65.yousendit.com/d.aspx?id=...ZB1LR5BLEFPXK4C |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Snowave
har du någonsin köpt biljett i förstahand?
Svar: jA , Jag har det iaf. =) Avb måste rock GK den 20okt.
|
Frågan var inte riktad till dig men tack för din medverkan ändå |
|
|
| Clearthought |
| quote: | Originally posted by Aendy
Frågan var inte riktad till dig men tack för din medverkan ändå |
:D |
|
|
| EsseT |
HEJSAN jag köper alltid första hand? eller står på gästlista :)
Men när jag söker biljetter brukar det inte alltid vara till mig utan jag är en såndär eldskäl som fråga åt folk som INTE vågar fråga andra eller ha det kontaktnät som jag har?? :D HEHE
men den här gången så är det för min egendel O vad menar du med ofta? De senaste festerna har jag inte behövt en enda biljett till?... jag åker ju på mer en 1 fest om året hehe :D |
|
|
| St_Andrew |
| Hur många e det här som är icke stockholmare som ska komma? Ska ni åka hem på morronen eller stannar ni över natten på nått ställe? Vilket e bäst egentligen? |
|
|
| NooN |
| Jag kommer att ta mig hem på morgonen på nåt vis. Men min första buss går klockan sju tyvärr. :( Har funderat på att ta bilen, men frågan är om man kommer orka köra bil efteråt. |
|
|
| St_Andrew |
| Okay, asså jag har ett tåg som går 05.55, så e ju ganska lugnt så. Tror nästan jag kör på det, då hinner jag ju faktiskt till skolan dan efter oxå om jag skulle känna för det :toothless |
|
|
| jofawe |
| jag tar bilen upp.. åker hem på eftermiddagen sen.. ska slagga hos en i sthlm :) |
|
|
| Clearthought |
| Tjohoo! Blir de nå förfest i STHLM då? Var ju lite snack om det, tycker jag vore en kul grej om vi kunde styra upp... :cool: |
|
|
| Snowave |
Lätt hemma hos mig iaf =P
förfest kick ass !!!!:crazy: |
|
|
|
|