|
Armada Tour with ARMIN VAN BUUREN (Monday Bar) (pg. 31)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by jofawe
Jag vill lägga upp mina bilder på Liquid.. MEN får ju varken tag i Kenny, Stenis eller Steve .. lagom pinigt å lägga dem på TC nu..
SUCK |
Patrik.... FTPn är igång så du kan uppa dem :) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Patrik.... FTPn är igång så du kan uppa dem :) |
*snyft* det är försent nu (låter sådär barnslig som bara barnen på Saltkråkan kunde)
*buhuhu huhuuh* |
|
|
| SteveTranz4ever |
Så synd :(
Men nu finns iaf mina bilder uppe på Liquidsunset.org
111 bilder blev det till slut av mina 385 tagna :) Det måste sållas !
Fick inte så många SWE-TAs på bild men här bla. Shy Trance som var på sin första "riktiga" trance-fest sen han fyllt 18 :)
 |
|
|
| Gate 42 |

^ Armin brås på Mario brothers. Skjuter eldbollar å grejer *KRRTZZZ* :haha: |
|
|
| jofawe |
ja, sött =)
Mina finns i gallrat tillstånd på www.tranceclubber.com och i orginalstorlek osv på http://supa.mine.nu där man loggar in med trance / trance
Själv gillar jag denna bilden:
Och sen du Vizay.. KLARLACKA den omedelbums!
 |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by jofawe
Och sen du Vizay.. KLARLACKA den omedelbums!
|
ska upp till färgaffären imorrn å kolla vad som finns, morsan påminde mig om att lack faktiskt kan pajja plasten så jag måste va lite försiktig där.
Jobbiga e bara att de börjar blekna, tror inte färgen från pennan sitter så bra på plasten så jag måste snabba mig å hitta nått bra :) |
|
|
| Dragon Kick |
Grymmt sköna bilder, Steve!:)
Lätt en oförglömlig kväll, synd bara att jag inte hade en aning om hur alla såg ut, kunde ju inte gå upp till varenda person och fråga om dom var från TA :D
Nästa gång får alla se till att ha namnskyltar och eventuellt TA loggan på tröjan;) |
|
|
| hustler |
Någon som känner den här liraren? Han tog en del bilder på mig och min polare som jag skulle vilja se.
Grymma bilder BTW Steve! |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by hustler
Någon som känner den här liraren? Han tog en del bilder på mig och min polare som jag skulle vilja se.
Grymma bilder BTW Steve! |
Kan PMa hans mail... han mailade mig och bad om orginalet till just den bilden...
Tack btw :) |
|
|
| ShyTrance |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Så synd :(
Men nu finns iaf mina bilder uppe på Liquidsunset.org
111 bilder blev det till slut av mina 385 tagna :) Det måste sållas !
Fick inte så många SWE-TAs på bild men här bla. Shy Trance som var på sin första "riktiga" trance-fest sen han fyllt 18 :)
|
haha fan va pinsamt :p :toothless
fina bilder =) |
|
|
| Snowave |
| quote: | Originally posted by hustler
Någon som känner den här liraren? Han tog en del bilder på mig och min polare som jag skulle vilja se.
Grymma bilder BTW Steve! |
Jepp har addat dig på msn nu. Du kan adda din polare oxå jag har bilderna oxå §=o) :gsmile: |
|
|
|
|