|
Armada Tour with ARMIN VAN BUUREN (Monday Bar) (pg. 22)
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Clearthought
Bara att be nån vuxen köpa i dörren åt dej ju...gå o ställ dej i kön, be nån köpa åt dej och kom över till förfesten sen :)
Fixar sig nog ska du se ;) |
Jag tror inte det...det brukar stå att det är förköpsbiljetter, de som är förköpsbiljetter...Kanske inget vakterna reagerar över om biljetterna i övrigt ser likadana ut, men har ni otur kan de se ganska olika ut. Då Marco V spelade i Malmö för Ace Event så hade de till och med olika ingångar för de med förköp och de utan biljett, vilket ju är jävligt bra för då rullar kön på mycket snabbare. Jag vet inte hur Monday Bar brukar göra då jag aldrig varit på någon av deras fester på fastland.... |
|
|
| Laszlo |
alltså - nu jävlar....
Hur långt är det från GK till Bulliwulliweeks eller vafan stället som ni ska förfesta på heter? Kan man köpa biljett vid dörren, sedan sticka vart man än behagar, och komma tillbaka senare? |
|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by Laszlo
alltså - nu jävlar....
Hur långt är det från GK till Bulliwulliweeks eller vafan stället som ni ska förfesta på heter? Kan man köpa biljett vid dörren, sedan sticka vart man än behagar, och komma tillbaka senare? |
Inte långt alls. Själv har jag inte heller biljett utan ska ställa mig och köa för att efter det dra och supa lite :haha: |
|
|
| jofawe |
Bullwinkles ligger snett över gatan från GK har jag för mig..
Laszlo, ska du chansa eller?
Se till å vara uppe i sthlm tiiiidigt då |
|
|
| anuga |
| Jag kommer iallafall bringa musica, så kolla med "dj crappy" om de vågar låna ut utrustning under våran visit |
|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by jofawe
Bullwinkles ligger snett över gatan från GK har jag för mig..
Laszlo, ska du chansa eller?
Se till å vara uppe i sthlm tiiiidigt då |
Du verkar ha lite koll, vilken tid rekomenderar du att man ställer sig där utanför? |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by anuga
Jag kommer iallafall bringa musica, så kolla med "dj crappy" om de vågar låna ut utrustning under våran visit |
jag tar med music också men han får fan inte fingra på mina skivor om jag inte får fingra på utrustningen :p :rolleyes: |
|
|
| xPROXYx |
Tjoho!
Va förbi Bullen och pratade lite med chefen, dom välkomnar oss alla, och dom kommer köra trance från 6-tiden sa jag iaf! Så d e bara dyka upp.
Tyvärr hade dom ingen dvd så d blir inge sånnt, men de som tar med sig skivor kan bara gå fram till baren o be han(mackan) sätta på den!
mackane bra dj men eftersom att d e torsdag o d brukar va tomt där då så kommer han itne ha tid att mixa, utan säkert bara låta skivorna rulla!
Dom sa också att desto mer trance folk det e desto högre volym på musiken, dvs om vi e 100 blir d ett jävla dunkande på bullen!!
Se till o dyka upp innan kl 8 för då e d bara 22kr/öl och då kostar garderoben bara 10kr=)
Puss o hej på er alla, syns imorrn:) |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by xPROXYx
...
|
 |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by jofawe
Bullwinkles ligger snett över gatan från GK har jag för mig..
Laszlo, ska du chansa eller?
Se till å vara uppe i sthlm tiiiidigt då |
Jag har ju haft ett par spelningar denna månaden så jag får lite extra cash den 25:e...tyvärr blev jag nyss påmind om att jag ska vara ansvarig på Pudas imorgon :(
Se för fan till att ha lite skoj åt mig också... |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Jag har ju haft ett par spelningar denna månaden så jag får lite extra cash den 25:e...tyvärr blev jag nyss påmind om att jag ska vara ansvarig på Pudas imorgon :(
Se för fan till att ha lite skoj åt mig också... |
Bah.. själv sitter jag och skriver tenta imorn eftermiddag.. Så ni får gärna ta ett par danssteg åt mig oxå :( |
|
|
| Clearthought |
| quote: | Originally posted by hustler
Du verkar ha lite koll, vilken tid rekomenderar du att man ställer sig där utanför? |
Har några polare som inte fick förköp så jag frågade dom som sålde förut vad dom rekommenderade och dom sa INNAN kl 21 bör man definitivt va där så. Dom släppte ju nämligen några av dörrbiljetterna så nu finns det kanske bara en 80-90 st kvar ungefär... |
|
|
|
|