return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 
Armada Tour with ARMIN VAN BUUREN (Monday Bar) (pg. 26)
View this Thread in Original format
NooN
Ja, nån ska man väl hitta :p

Stor kille, vit t-shirt med nån skum text på = Me :p
K-PAXian
LYSTRING LYSTRING! OBS OBS OBS!

En polare jag har som skulle med kan inte följa med för att han missat med dagarna och blivit satt att jobba natt inatt. Har därför EN BILJETT ÖVER om någon är intresserad.
Jag finns vid Mariatorget hela kvällen. Skicka ett PM eller ett mail om intresse finns. [email protected]

EDIT: Biljetten såld till Steve.
Laszlo
JAG
Laszlo
HATAR
Laszlo
ER
Laszlo
ALLIHOPA

:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by K-PAXian
LYSTRING LYSTRING! OBS OBS OBS!

En polare jag har som skulle med kan inte följa med för att han missat med dagarna och blivit satt att jobba natt inatt. Har därför EN BILJETT ÖVER om någon är intresserad.
Jag finns vid Mariatorget hela kvällen. Skicka ett PM eller ett mail om intresse finns. [email protected]



Har mailat dig.... vill köpa :)



Laszlo... men vi love dig :D Synd du missar detta !
K-PAXian
Laszlo, synd att du är så långt bort då... :( Och synd att jag fick en biljett över först nu i eftermiddags... :(

EDIT: Biljetten såld till Steve.
Laszlo
Så...nu känns det lite bättre :)

Så jävla ruttet att jag inte kan vara med ikväll. Inte just på grund av att det är Armin jag missar utan snarare för att hela SWETA kommer att samlas...Det var ett bra tag sedan vi festade ihop.

Själv ska jag iväg och neka berusade utbytesstudenter inträde till Pudas, som ännu fått tummen ur röven och betalt kåravgiften. Så ägna en tanke åt mig också ;)

Puss på er
Christian Ö.
någon som vet när Armin anländer till GK:rolleyes: Måste få reda på det!:)

Daniey
Länge sen jag postade här! ;)
Kommer bli jäkla skoj , vi kommer va ett gä'ng som är hos mig! (kommer nog strax)

Puss på eder alla!!
Snowave
Fan några timmar kvar nu. Fan va gött det ska bli ikväll.

In trance we trust!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 
Privacy Statement