|
Armada Tour with ARMIN VAN BUUREN (Monday Bar) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| St_Andrew |
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
JAG ÄR LÄTT DÄR :D:D:D |
|
|
| Kaveh |
| Kommer det gå att maila monday bar och komma in även om man är 19? |
|
|
| St_Andrew |
^^
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Age: 20 / 18 med förköp ! |
:p |
|
|
| jofawe |
| jag har redan ringt och tagit ledigt från jobbet =) |
|
|
| Kaveh |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
^^
:p |
haha ok!!!!!!!!!!!!!! =))))))) |
|
|
| Try |
| världens bästa dj till sverige. skitbra! |
|
|
| montana |
| jag kanske kommer, men jag vill inte se armin, inte nu, inte med hans tracklists. Men remy, :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: , fy fan, han är ju riktigt bra. Men jag vet inte om jag vill betala 300 för att bara se remy |
|
|
| Vizay |
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
köper förköp så fort jag kommer in till stan, det här FÅR INTE MISSAS!!!!!!!!
förövrigt är det 18 med förköp för de som missade det :)
kollade schemat mitt i skolan, bara en labb dagen efter som börjar senare på dagen så de e helcool för mig :D |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by Christian Ö.
aa fy fan, man får väl hänga utanför götakällare så man iaf hör armins dunk:D |
Yeah, Fattigt att man måste vara 18. Men sådana är reglerna :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by montana
jag kanske kommer, men jag vill inte se armin, inte nu, inte med hans tracklists. Men remy, :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: , fy fan, han är ju riktigt bra. Men jag vet inte om jag vill betala 300 för att bara se remy |
mannen... du är åt skogen för kräsen... De e ju AVB... och det komemr bli ett grymt party ! |
|
|
| Aendy |
| Jag ÄR ledig på fredagar, förhandlade bort dem för att slippa ta ledigt fler fredagar inför kryssningarna... |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Aendy
Jag ÄR ledig på fredagar, förhandlade bort dem för att slippa ta ledigt fler fredagar inför kryssningarna... |
now that's what I call tranceaddicted! :D |
|
|
|
|