|
Armada Tour with ARMIN VAN BUUREN (Monday Bar) (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| Dj P.A! |
DJ P.A! +14
Skall ha en härlig förfest där jag tänkte DJ ihop ett Armin medley.
Skall bli trevligt. :toocool: |
|
|
| St_Andrew |
St_Andrew
Eng3l
mr_fisken + 3
kvicket + 3
cham the dj + 3
Clearthought
Vizay
Braxen + 2
NooN
Jofawe + 1
Aendy + 1
Kaveh + 4
Steve + 1
Anuga
euphoria_ibiza
K-PAXian + 3
staz + massa folk
keddo
marey
DJ P.A! +14
;) |
|
|
| Clearthought |
| Börjar bli en hel del nu :) Brorsans trånga etta på söder är nog uteslutet heh :cool: |
|
|
| Snowave |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
Mer info! :D Var bor du? Hur stort har du? etc :p |
hägersten. 43kvm. inte stort. en anläggning och musik finns
för alla trance bundna typer =) |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by Snowave
hägersten. 43kvm. inte stort. en anläggning och musik finns
för alla trance bundna typer =) |
Inte för att jag ska komma och våldjästa dig men blir lite nyfiken, vart i hägersten? :)
(Nyfiken på om du bor nära mig eller inte allt för nära :p) |
|
|
| anuga |
| Jag säger, alla in på Kicki's sen drar vi vidare :D |
|
|
| Kvicket |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
St_Andrew
Eng3l
mr_fisken + 3
kvicket + 5
cham the dj + 3
Clearthought
Vizay
Braxen + 2
NooN
Jofawe + 1
Aendy + 1
Kaveh + 4
Steve + 1
Anuga
euphoria_ibiza
K-PAXian + 3
staz + massa folk
keddo
marey
DJ P.A! +14
;) |
|
|
|
| jofawe |
Hägersten är söder om jag inte minns helt fel.. Hade en pingla en gång där.
Nåja.. vi verkar bli ett gäng.. hmm |
|
|
| Laszlo |
| jävlar i havet - börjar ångra att jag inte köpt biljett :( |
|
|
| Clearthought |
| quote: | Originally posted by anuga
Jag säger, alla in på Kicki's sen drar vi vidare :D |
*lol* :p I'll second that! Nån som tar med Shivers o ber djn spela? :rolleyes: |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by jofawe
Hägersten är söder om jag inte minns helt fel.. Hade en pingla en gång där.
Nåja.. vi verkar bli ett gäng.. hmm |
Söder om söder :)
Men beror på va man klassar som hägersten. Hägerstensåsen, villket några kallar för hägersten eller hägersten som hela postadress hägersten. Eller spelar ingen roll allt ligger söder om söder :p |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by Clearthought
*lol* :p I'll second that! Nån som tar med Shivers o ber djn spela? :rolleyes: |
hehehe, om vi klaffar kicki's, så ringer jag dit i förväg och säger att vi kommer, så kanske det går att ordna med lite egen music:a, vi lär ju vara ett par kunniga dj's där ;) |
|
|
|
|